کد خبر: ۶۶۴۱۵

حکیم مهر: برنامه گفتگوی علمی، چهاردهم مهر به مناسبت روز دامپزشکی با حضور کارشناسانی از این حوزه تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو گفت‌وگو، گفتگوی علمی کاری از این شبکه رادیویی با هدف طرح مبانی علمی و راهکارهای عملیاتی کلان برنامه های پنج ساله در حوزه علم و فناوری است.

این برنامه‌ که با هدف طرح مبانی و مباحث مختلف علمی از شبکه رادیویی گفت‌وگو پخش می شود،چهاردهم مهر به مناسبت روز دامپزشکی با حضور کارشناسانی از این حوزه تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می‌شود.

برنامه گفتگوی علمی که شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:00 روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می شود، تلاش ویژه ای در مطرح نمودن موضوعات مختلف علمی و تجزیه و تحلیل این مباحث دارد.

«دکتر بابک یوسفی» (عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام) و «دکتر حمیدرضا توکلی» (دبیر انجمن واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام) از مهمانان این برنامه هستند.

شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی www.radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.


نظر شما
ادامه