کد خبر: ۶۶۳۷۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:
رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز در ابتدای این گردهمایی اظهار داشت: با فعالیت‌های صورت گرفته برای اولین بار طی چهل سال اخیر تب برفکی نداشتیم ...

حکیم مهر: نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به اهمیت فعالیت دامپزشکان اشاره کرد و گفت: خدمات بزرگی از سوی شما صورت گرفته و نقش مهمی در امنیت غذایی در جنگ اقتصادی دارید که متأسفانه زحمات شما درست دیده نشده است و شما جزء جهادگران خاموش هستید که با خدمت به مردم خود را بیمه کردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، به مناسبت هفته دامپزشکی، گردهمایی مشترک مدیران ستادی و استانی سازمان دامپزشکی کشور و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی رئیس سازمان دامپزشکی کشور به ارائه گزارشی از فعالیت این سازمان پرداخت و بیان کرد: با فعالیت‌های صورت گرفته برای اولین بار طی چهل سال اخیر تب برفکی نداشتیم.

در ادامه نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تسلیت ایام شهادت دهه آخر صفر هفته دامپزشکی را تبریک گفت و خواستار اخلاق کریمانه با حیوانات طبق سیره و سنت پیامبر رحمت و بزرگان شد.

«حجت الاسلام و المسلمین ربانی» در ادامه به اهمیت فعالیت دامپزشکان اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات بزرگی از سوی شما صورت گرفته و نقش مهمی در امنیت غذایی در جنگ اقتصادی دارید که متاسفانه زحمات شما درست دیده نشده و شما جزو جهادگران خاموش هستید که با خدمت به مردم خود را بیمه کردید.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان به سه محور مهم برنامه ریزی، تقدیر و تشکر و جایگاه دامپزشکان اشاره کرد و خواستار تحقق آن توسط سازمان دامپزشکی کشور شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این گردهمایی خواستار برنامه ریزی منظم جهت ارائه گزارش خدمات جهادگران خاموش به مردم شد و بیان کرد باید در نمازجمعه و مناسبت‌های مختلف زحمات و فعالیت‌های دامپزشکان به مردم ارائه شود تا زحمات آن‌ها دیده شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی سپس به اهمیت بحث تقدیر پرداخت و اظهار داشت: باید افرادی که در این عرصه خدمات ویژه‌ای ارائه میدهند و با فعالیت جهادی خود به امنیت غذایی کمک میکنند مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند.

وی در پایان خواستار ارتقاء جایگاه اجتماعی دامپزشکان شد تا به نحو شایسته شاهد معرفی جهادگران خاموش در رسانه‌ها و مراکز علمی باشیم.

 

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
2
8
ممنون که نگران سطح زندگی ما هستی.راستی چه خبر از برزیل...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
8
بزرگترین مانع برای عدم شناسایی و دیده نشدن زحمات دامپزشکان، مدیریت مجموعه مدیران وزارت جهاد کشاورزی است
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
2
3
برادر...خدایش ....... اعزام به خارج همکاران رو دوباره راه اندازی نمایید تا همانطور که وزیر جهاد فرمودند نظارت دقیق دامپزشکی در واردات محصولات و فرآورده های خام دامی در مبدا صورت بگیره...
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
2
سلام بهتر بود می فرمودند زحمات شما دامپزشکان بنام از شما بهتران نوشته میشود.
دکتر س جوان
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
2
حتی نماینده محترم ولی فقیه در وزارتخانه هم فرمودند که عملکرد شما در نشان دادن و تجلی فعالیت همکاران تان در سازمان دامپزشکی و استانها غیرقابل دفاع بوده است چگونه بر روی سایت سازمان دامپزشکی کشور مطلب را جور دیگری جلوه داده آید متاسفم واقعا
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
همین الان همه شما از قحطی و خشکسالی ترسیدید و دستور از بالا به شما رسیده وگرنه نه دامپزشکی و مه کشاورزی برای شما اهمیت نداره و به فکر صندلی خود هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
1
متأسفانه زحمات شما درست دیده نشده است
خوب حالا شما ببین.تا واردات گوشت از برزیل هست چه احتیاج به دامپزشکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
در کل نگاهی به تاریخ دامپزشکی ایران بندازیم.یه موقع که ارتش به اسب نیاز داشت یه چند تایی فرستادن به فرانسه تا آموزش دکترا ببینن.بعد از اون که ماشین و تانک و نفر بر و آهن جای اسب رو خیلی خیلی خوب پر کرد.دامپزشک رفت کنار.به قول شما هم که وقتی واردات گوشت از برزیل و 6 کشور دیگه هست چرا در این وضعیت بی آبی و خشکسالی این همه آب رو حیف و میل کنیم تا یونجه پرورش داده بشه و گاو شیری و گوشتی پرورش بدیم.شیر هم می شه وارد کرد.ایران کشور مساعدی برای پرورش گاو نیست چون کمبود آب داریم.موند سگ و گربه این حیوانات دوست داشتنی مخصوصا سگ که خیلی به درد بخور هم هست،با چند تا دارو و چند تا دکتر دامپزشک مشکلش حل می شه،دیگه لازم به رشد قارچ گونه دانشکده های دامپزشکی نیست!!دولت های ایران مدیریت کسب درآمد و بهبود روابط بین الملل رو ندارن و فقط چشمشون به جیب مردم ایران هست.یکی بورس بود یکی هم پول گرفتن از مردم بیچاره از طریق این دانشکده های الکی دامپزشکی هست.مگه برای یه استان چند تا دامپزشک لازمه؟دامپزشکی که قراره با حقوق 5 میلیون کار کنه اصلا تولید نکنید.الان کاشی کار زیر ده میلیون کار نمی کنه.البته استاد باشه که خیلی بالاتر کار می کنه.زیر 20میلیون راضی نمی شه لباس کار بپوشه.این یعنی نبود مدیریت و بوی خیانت که به راحتی بخشیده نخواهد شد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
0
دوستان به فکر بهداشت و سلامت نیستند فقط به فکر یورو هایی هستند که با نرفتن به برزیل از دستشون رفته
نظر شما
ادامه