کد خبر: ۶۶۲۷۶

حکیم مهر: دیداری صمیمانه اعضای انجمن حمایت از حیوانات با رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در محل شبکه دامپزشکی صورت گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات، جلسه تشکیل شده در خصوص حمایت از سگهای بلاصاحب و درخواست مساعدت شبکه دامپزشکی در این باره انجام شد.

«دکتر رضا محمودی» رئیس شبکه گفت: با توجه به امکان انتقال خطرناکترین بیماریهای کشنده مشترک بین انسان و دام همچون هاری از طریق سگهای آلوده و بسیاری از آلودگی ها و بیماری های  انگلی ، ویروسی و میکروبی خطرناک مشترک بین انسان و حیوان توسط سگهای آلوده،  باید با انجام اقدامات بهداشتی و قرنطینه ای لازم برای جلوگیری از احتمال گازگرفتگی توسط سگهای بلاصاحب بیماریهای منتقل شده  از این سگ ها را به حداقل رساند که مهمترین راه پیشگیری از احتمال بروز بیماریهای خطرناک انجام واکسیناسیون به موقع ، انگل زدایی و ضدعفونی محل می باشد که شبکه دامپزشکی در تمام موارد در کنار انجمن حمایت از حیوانات این مهم را انجام می دهد.

محمودی اظهار داشت از کارآمد ترین روش ها در جهت کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب انجام عقیم سازی می باشد که می بایست تدابیری اندیشیده شود تا این مهم محقق گردد.

«خانم بهزادی» مدیرعامل انجمن حمایت از حیوانات قاین از کمک ها و حمایت های شبکه دامپزشکی در پیشبرد بهتر امور انجمن قدردانی کرد و گفت بدون حمایت های شبکه دامپزشکی امروز شاهد حمایت سایر دستگاه ها نبودیم و خوشبختانه امام جمعه شهر قاین نیز به جمع حامیان حیوانات پیوستند و این موضوع باعث دلگرمی همه دوستداران حیوانات شده است و قطعا در آینده شاهد گشایش های بیشتری  خواهیم بود

مدیرعامل انجمن حمایت از حیوانات قاین خواستار کمک دامپزشکی در بحث عقیم سازی گردید که با قول مساعد رئیس شبکه دامپزشکی در آینده نزدیک شاهد انجام عمل عقیم سازی خواهیم بود.

 

نظر شما
ادامه