کد خبر: ۶۶۱۸۱

حکیم مهر: ۴۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد که با برچسب جعلی بسته بندی شده بود در قاینات کشف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر محمودی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: در زمینه اقدامات بهداشتی و همکاری‌های  دامپزشکی و نیروی انتظامی شهرستان و انجام گشت‌های مشترک با همت یگان امداد شهرستان یک دستگاه خودرو وانت در محور قاین توقیف که بلافاصله با همکاری کارشناسان نظارت دامپزشکی، خودرو به دامپزشکی ارجاع و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد خودرو حامل بیش از ۴۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد غیر قابل مصرف که با برچسب و نشان تجاری جعلی در خودرو جاسازی شده بوده و قصد انتقال از سراوان به خراسان رضوی را داشته است.

او افزود: فرد متخلف اقدام به بسته بندی غیرمجاز و همچنین حمل غیر مجاز کرده بود که در بازرسی مشخص شد با برچسب جعلی اقدام به بسته بندی کرده که با همکاری اداره دامپزشکی مبدأ با ضمیمه احکام قضایی که پیش‌تر برای نامبرده از دستگاه قضایی اخذ شده بود تشکیل پرونده انجام و متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

محمودی گفت: در خصوص تعیین تکلیف محموله با توجه به شرایط نامناسب ارگانولپتیکی و همچنین شرایط نامناسب حمل، با دستور دادستان، محموله از چرخه مصرف انسانی حذف شد.

رئیس شبکه دامپزشکی قاینات بیان کرد:  مطمئنا نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در تمامی زنجیره‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی تضمین کننده سلامت، کیفیت و بهداشت غذای مصرفی شهروندان خواهد بود.


نظر شما
ادامه