کد خبر: ۶۶۰۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: دادستان استان یزد گفت: در پارک ها نیز به همه نگهبانان پارک ها دستور داده شده تا در صورت مشاهده هر گونه سگ گردانی در پارک ضمن جلوگیری، با آن برخورد شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از یزدرسا، به دنبال برخی مسائل و آسیب ها اجتماعی که اخیرا در استان یزد گلایه های مردم را به همراه داشته است، مهم است که به همه آنها در اذهان عمومی پاسخ داده شود و آوردن مسئولان به کارزار پاسخگویی جز اولویت های یک رسانه باید باشد.

«محمدرضا حدادزاده» دادستان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به افزایش گلایه مندی ها در خصوص سگ گردانی در پارک ها واماکن عمومی اظهار کرد: معضل سگ گردانی موجب سلب آسایش مردم در اماکن عمومی به ویژه در پارک ها است و گاها موجب آسیب به کودکان و وحشت ان ها می شود به همین دلیل مصداق عملی است " سلب آسایش عمومی" تلقی می شود و جرم است.

سگ فروشان در فضای مجازی احضار می شوند

حدادزاده با بیان اینکه به کلانتری ها ابلاغ شده حتما با این موضوع برخورد کنند افزود: در پارک ها نیز به همه نگهبانان پارک ها دستور داده شده تا در صورت مشاهده هر گونه سگ گردانی در پارک ضمن جلوگیری، با آن برخورد شود.

وی با اشاره به خرید و فروش سگ در فضای مجازی استان گفت: با هماهنگی هایی که با پلیس فتا شده، هر کسی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و خرید و فروش سگ می کند ضمن احضار با ان ها برخورد شود.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
6
اختلاس و دزدی از بیت المال چی؟ آیا اون ها هم جرم هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بی قانونی ب این میگن . طبق کدام قانون اعلام کرده که جرم محسوب میشه
دامپزشک
|
United States of America
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
5
0
قطعا هم دزدی و اختلاس و هم مزاحمت برای مردم از هر نوعش از جمله سگ گردانی در معابر عمومی جرم است.
پاسخ ها
دامپزشک
| Hong Kong |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
اولویت با کدام است؟ خرید و فروش چه ربطی به حضور سگ در پارک دارد؟ ورود موتور سیکلت هم به پارک ها ممنوع هست ایا باید خرید و فروش موتور سیکلت ممنوع گردد؟ این مردمی که ناراضی هستن چه کسانی هستن؟سایر مردم حقی ندارند؟ نحوه حضور حیوانات در جامعه و خرید و فروش انها باید مثل همه دنیا قانون مند گردد نه اینکه حقوق شهروندی مردم از انها گرفته شود
نظر شما
ادامه