کد خبر: ۶۶۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رصد هوشمند توزیع مرغ توسط شرکت پست چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدل درگاهی» رئیس شرکت پست چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور کاهش قاچاق و احتکار گوشت مرغ رصد هوشمند توزیع مرغ توسط این شرکت انجام می‌شود.

او افزود: این امر توسط شرکت پست از دوماه گذشته و به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه پست و سازمان صمت در قالب سامانه رهتاب به شرکت پست واگذار شده است.

درگاهی اضافه کرد: در این طرح با توجه به زیرساخت‌ها و پلتفرم مناسبی که در شبکه پستی است می‌توان در شفافیت و آمار دقیق تولید و توزیع به مسئولان امر کمک شایانی شود.

او ادامه داد: در طرح رهتاب (سامانه نظارت بر تولید و توزیع مرغ) مرغ از نقطه‌ تولید تا نقطه‌ توزیع و تا مقصد نهایی در سامانه جامع الکترونیک ثبت می‌شود و به صورت آنلاین قابل رصد است.

درگاهی اظهار داشت: این سامانه می‌تواند برای جلوگیری از قاچاق، احتکار و دلال‌بازی در توزیع مرغ به سازمان صمت کمک کند.

او گفت: سامانه شرکت پست در همه کشتارگاه‌های فعال نصب شده است.

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
1
این َسامانه هیچ سودی نداره، از این نمونه سامانه قبلا هم وجود داره سامانه قرنطینه سازمان نمونش، تا این حس در مدیر و کارمند و نیروی انتظامی وجهاد ایجاد نشه که اجرای یه سامانه به نفع مردم هست هیچ سودی نداره، و چبا شکست روبرو میشه، مهمتر از همه اینکه تا کل تجارت ازاد نباشه واردات و صادرات از صفر تا صد و یارنه ای در کار باشه فساد همیشه هست
نظر شما
ادامه