کد خبر: ۶۵۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دورود از دستگیری مرغدار متخلفی که مبادرت به پخش مرغهای تلف شده خود می نمود خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «مهندس کرنوکر» در توضیح این خبر گفت: باتوجه به دریافت  گزارشات مردمی در مورخ 15 شهریورماه امسال، یک نفر که مبادرت به پخش مرغهای تلفاتی خود در مناطق مختلف شهرستان دورود می کرد توسط مردم دستگیر و تحویل نیروی انتظامی گردید.

وی افزود: متعاقب دستگیری فرد مذکور، اداره دامپزشکی، محیط زیست و شهرداری علیه نامبرده شکایت نموده و پرونده این مرغدار متخلف در دادسرای عمومی انقلاب دورود در حال رسیدگی می باشد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاراحمدی
|
France
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
با سلام
بنده بعنوان کارشناس اداره دامپزشکی شهرستان دورود باید عرض کنم که این اخبار کاملا کذب است و تخلف مرغدار به شرح است که مرغداری بجای دفن بهداشتی مرغ های تلفاتی خود در چاه امحا اقدام به تخلیه آنها در حاشیه رودخانه سطح شهر نموده که راننده حامل بازداشت و پرونده در دادسرای شهرستان در حال بررسی میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
اگر اینگونه است این خبر از سوی مدیر شبکه گفته شده و روابط عمومی اداره کل اقدام به انعکاس ان نموده که در این صورت نشانه عدم دقت در تنظیم و اعلام خبر و نقل ان میباشد
نظر شما
ادامه