کد خبر: ۶۵۹۱۱

حکیم مهر:‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌ و بلوچستان گفت: با پیگیری‌ها و نشست‌های متعدد با مسوولان ارشد کشوری در زمینه صدور مجوز مرغداری منع تاسیس مرغداری در استان پس از ۱۵ سال برداشته شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «ماندانا زنگنه» شامگاه یکشنبه در نشست بررسی روند صدور مجوز مرغداری‌های جدید اظهارداشت: سرمایه‌گذاران در این حوزه موظفند پس از گرفتن  مجوزها ظرف سه ماه عملیات اجرایی واحد تولیدی را آغاز و طی بازه زمانی یکساله موظف به تولید هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش زیادی از نیاز مصرفی  سیستان و بلوچستان از استان‌های همجوار تامین می‌شود و به دنبال بحران‌های کمبود گوشت مرغ در کشور با مشکل مواجه بودیم منع تاسیس مرغداری‌ها پس از ۱۵ سال برداشته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: با راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید باید به دنبال اخذ صدور مجوز صادرات مرغ تولید شده باشیم و سیاستی را به کار گیریم که چرخه عرضه و تقاضا از تعادل خارج نشود.

 لازم به ذکر است ۳۰۰ سرمایه‌گذار متقاضی سرمایه‌گذاری مرغداری تاکنون در حال اخذ موافقت اصولی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و امور آب هستند.

 
نظر شما
ادامه