کد خبر: ۶۵۶۹۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر:‌ «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دکتر ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اعلام حمایت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

نمایندگان محترم ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی

با سلام و دعای خیر

عزاداری‌های حسینی مقبول حق

احتراماً به استحضار می‌رساند؛ بیش از ۴۲ هزار عضو دامپزشک و پیرادامپزشک عضو سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران همسان میلیونها هموطن خود امید واثق دارند با شروع به کار دولت سیزدهم به عنوان یک دولت انقلابی و عملگرا شاهد یک جهش جدید در توسعه و شکوفایی فعالیت‌ها در تمامی عرصه‌ها از جمله در عرصه حساس دامپزشکی به عنوان پرچمدار سنگر بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی با منشأ دامی خواهیم بود.

چشم اندازهای راهبردی و آرمان‌های ارائه شده از سوی جناب آقای دکتر رئیسی در ایام قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری بیانگر عزم و اراده جدی برای حرکت جهادی و انقلابی در مسیر تحقق اصل 44 قانون اساسی و اجرای قاطع قوانین و مقررات مبتنی بر مشارکت گسترده بخش خصوصی و تشکل‌های مردم نهاد در پیشبرد امور اجرایی کشور بوده است.

با شناختی که از جناب آقای دکتر ساداتی نژاد به عنوان یک چهره علمی و اندیشمند پر تلاش و حامی نقش پر رنگ تشکل‌های مردم نهاد در ساختار اجرایی وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد تردیدی وجود ندارد که نمایندگان محترم ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی با ثبت آراء قاطع به ایشان به عنوان وزیر جهاد کشاورزی در گشوده شدن فصل جدیدی از تحولات و خلاقیت‌های دانش بنیان در عرصه راهبردی کشاورزی و امنیت غذایی که در شرایط حساس کنونی بیش از هر زمان دیگری به عنوان پشتوانه امنیت ملی شناخته می شود سهیم خواهند بود.

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز بر خود تکلیف می‌داند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تخصصی و حرفه‌ای اعضای فرهیخته و منسجم خویش را به عنوان یک نیروی محرکه قدرتمند و اثربخش در مسیر تحقق برنامه‌های راهبردی مرتبط با تأمین بهداشت عمومی و سلامت جامعه در ساختار جدید وزارت جهاد کشاورزی قرار دهد.

دکتر محمدرضا صفری/ رئیس سازمان

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
همکار وزارت
|
United States of America
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
1
5
سلام و خدا قوت به حکیم مهر
..............
آقای دکتر ساداتی نژاد به حمایت همه نیاز دارد نه شخصی خاص.
همه چیزها برای همگان روشن است نمیشود آنها را نادیده گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
احسنت بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
این هم از بانیان وضع موجود

حالا که ساداتی 170 رای دارد
به اتکای ... زیاد حمایت مصلحتی می کنند
دکتر محمد لطفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
1
6
بسمه تعالی
با سلام و احترام
صدور این نامه در شرح وظایف سازمان نظام دامپزشکی و رییس محترم و منصوب دولت قبلی است؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
1
سلام. ببخشید این 42 هزار عضو فقط به درد همین جور جاها میخوره وگرنه که ما چیزی از این سازمان ندیدیم و فکر نکنم هم ببینیم.
نظر شما
ادامه