کد خبر: ۶۵۶۲۹
تعداد نظرات: ۲۰۲ نظر
گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس:
در بخشی از این گزارش آمده است: قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان دامپزشکی کشور، میزان وجوه ماهیانه قابل پرداخت به کارکنان را به نحوی بی‌سابقه و غیرمتعارف حتی تا میزان بیش از ۳ برابر افزایش داده است ...

حکیم مهر: متن گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان قوه قضائیه روز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اختبار، در این گزارش ضمن اشاره به برخی ایرادات طرح اعلام شده است که با تصویب طرح فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضاییه،‌ میانگین فوق‌العاده خاص پرداختی به کارکنان قوه قضاییه با ۱۶ سال سابقه، بیش از ۹ میلیون تومان خواهد بود که این ارقام باعث ایجاد تبعیض ناروا می‌شود.

همچنین این مصوبه به ایجاد شکاف عمیق در حقوق و مزایای دریافتی بازنشستگان قوه قضاییه منتهی می‌شود که این مسئله نیز مصداق تبعیض نارواست.

گفتنی‌ست این گزارش درباره متن اولیه طرح تهیه شده که فقط شامل کارکنان قوه قضاییه بود اما این طرح با تغییراتی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد، از جمله قضات نیز جزو مشمولان آن قرار گرفتند.

متن کامل اظهارنظر کارشناسی مرکز پژوهش های مجلس درباره «طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضائیه» به شرح زیر است:

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره طرح فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضاییه

به نام خدا

اظهارنظر کارشناسی درباره:

«طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضائیه»

مقدمه

مجلس شورای اسلامی با تصویب «قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی و انتقال خون ایران مصوب ۴/۲/۱۳۹۰» و همچنین «قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱۹» میزان وجوه ماهیانه قابل پرداخت به کارکنان سازمان‌های مذکور را به نحوی بی‌سابقه و غیرمتعارف حتی تا میزان بیش از ۳ برابر افزایش داده است.

این درحالی است که مصوبات فوق‌الذکر ضمن ایجاد مطالباتی در سازمان‌های مشابه برای بهره‌مندی از فوق‌العاده خاص مدنظر، باعث شد طرح‌های دیگری نیز به‌شرح جدول زیر در دستور کار مجلس قرار گیرند.

 
گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره طرح فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضاییه

در طرح حاضر نیز، که به امضای ۵۷ نفر از نمایندگان محترم رسیده، درصدد تسری این فوق‌العاده خاص به کارکنان اداری قوه قضائیه است.

از منظر نگارندگان طرح حاضر سختی و حساسیت کار این کارکنان، حقوق بسیار ناچیز ایشان و هم‌چنین تعداد زیاد ارباب رجوع آنها از جمله دلایل توجیهی لزوم تسری این فوق‌العاده خاص به کارکنان اداره قوه قضائیه به‌شمار می‌آید. در ادامه به ارزیابی طرح حاضر پرداخته می‌شود.

ارزیابی

۱- یکی از مهم‌ترین اهداف تدوین و تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری، به‌عنوان جامع‌ترین سند قانونی کشور در حوزه امور اداری و استخدامی، ساماندهی قوانین و مقررات پراکنده این حوزه، از جمله حقوق و مزایا، بوده است.

بر این اساس تصویب قوانین موردی نظیر طرح حاضر، تضعیف منطق طراحی و کاهش کارآمدی قانون مدیریت خدمات کشوری را در پی خواهد داشت.

به‌عبارت دیگر تصویب قانونی درخصوص پرداخت فوق‌العاده خاص به یک دسته از کارکنان، باعث خدشه‌دار شدن ویژگی «عام بودن» این قانون شده و با هدف ساماندهی بخشی، سامان کلی نظام حقوق و دستمزد کشور تضعیف خواهد شد.

۲- بخشی از مقدمه طرح حاضر به بیان دلایل توجیهی ناظر بر لزوم تسری فوق‌العاده مدنظر به کارمندان دادگستری اشاره می‌کند، درحالی که بنا بر تصریح متن ماده واحده طرح حاضر تسری فوق‌العاده مدنظر ناظر بر کارکنان اداری قوه قضائیه، سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه بوده و این کارکنان شامل طیف وسیعی از کارکنان دادگستری، سازمان بازرسی، روزنامه رسمی، دیوان عدالت اداری، دانشگاه علوم قضایی، سازمان ثبت اسناد و املاک و … می‌شوند.

بنابراین به‌نظر می‌رسد دلایل توجیهی طرح حاضر، ناظر بر بخشی از کارکنان اداری قوه قضائیه بوده و با دامنه شمول مطرح‌شده در این طرح تناسب ندارد.

۳- در مقدمه طرح حاضر به سختی کار بیش از حد و تعدد مراجعات عمومی به کارکنان قوه قضائیه و هم‌چنین کافی نبودن حقوق ایشان برای تامین حداقل معیشت به‌عنوان دلایل توجیهی پرداخت فوق‌العاده خاص پیشنهادی اشاره شده است.

این درحالی است که تمامی مشاغل عموم کشور دارای شرایط و اقتضائات و سختی‌های خاص خود بوده و تصویب چنین طرح هایی باعث شکل‌گیری مطالباتی برای سایر کارکنان بخش عمومی برای تسری این فوق‌العاده‌ها به آنها خواهد شد و در نهایت شکل‌گیری توقع مساعدت مشابه به‌صورت سلسله‌وار بخش عمده‌ای از نظام اداری کشور را دربر خواهد گرفت.

این درحالی است که با توجه به محدودیت منابع بودجه عمومی کشور، امکان اجابت مطالبات سایر کارکنان نظام اداری مشروط به تعمیق وضعیت کسری بودجه و تشدید بدهی عمومی کشور و یا شکل‌گیری تورم افسارگسیخته بوده و از سوی دیگر عدم اجابت مطالبات ایشان، تشدید نارضایتی موجود و هم‌چنین گسترش بستر شکل‌گیری فساد را به‌همراه خواهد داشت.

۴- در صورت تصویب طرح حاضر و تسری فوق‌العاده مدنر به کارکنان اداری قوه قضائیه، نسبت تفاوت میان حقوق و مزایای کارکنان اداری و قضات قوه قضائیه به‌طور قابل توجهی تغییر پیدا کرده و حتی به‌نظر می‌رسد در مواردی حقوق و مزایای برخی از کارکنان اداری از برخی قضات نیز بیشتر خواهد شد. بر این اساس نه‌تنها در نظام حاکم بر حقوق و دستمزد سایر قوا، بلکه در نظام حقوق و دستمزد قوه قضائیه نیز اختلال ایجاد شده و مطالبات قضات مبنی بر لزوم افزایش حقوق و مزایای ایشان تشدید خواهد شد.

۵- هر چند دلایل توجیهی مطرح شده در طرح حاضر محل تردید جدی است، اما فارغ از میزان استحکام این دلایل و حتی با فرض پذیرش آنها، به‌نظر می‌رسد میزان فوق‌العاده خاص پیشنهادی بسیار زیاد و غیرمنطقی بوده و اساساً تناسبی با دلایل توجیهی مطرح شده ندارد.

طبق محاسبات صورت‌گرفته میزان فوق‌العاده خاص پیشنهادی طرح حاضر برای افراد با سطوح تحصیلات گوناگون و با فرض ۱۶ سال سابقه به شرح جدول زیر است:

 

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره طرح فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضاییه

همان‌طور که در جدول فوق مشاهده می‌شود به‌موجب تصویب این طرح میانگین میزان فوق‌العاده خاص پرداختی به کارکنان اداری قوه قضائیه با ۱۶ سال سابقه و با مدارک تحصیلی مختلف، بیش از ۹ میلیون تومان خواهد بود که این رقم با توجه به میزان حقوق و مزایای پرداختی به کارکنان بخش عمومی کشور به‌ هیچ‌وجه منصفانه و عادلانه نبوده

و همان‌طور که اشاره شد تبعات نامطلوب متعددی به همراه خواهد داشت. بنابراین به‌نظر می‌رسد میزان فوق‌العاده خاص درنظر گرفته شده برای کارکنان اداری قوه قضائیه مغایر بند «۹» اصل سوم قانون اساسی مبنی بر رفع تبعیضات ناروا و بند «۱۰» این اصل مبنی بر ایجاد نظام اداری صحیح بوده و هم‌چنین مغایر بند «۶» سیاست‌های کلی نظام اداری مبنی بر رعایت عدالت در نظام پرداخت و جبران خدمات است.

۶- طبق تبصره «۳» طرح حاضر، فوق‌العاده خاص مدنظر در این طرح مشمول ماده (۱۰۶قانون مدیریت خدمات کشوری شده و از این‌رو در محاسبات کشور بازنشستگی و محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان اداری قوه قضائیه اعمال خواهد شد.

بنابراین در صورت تصویب طرح حاضر در آینده شکاف عمیق و قابل توجهی میان حقوق و مزایای بازنشستگان اداری قوه قضائیه ایجاد خواهد شد و این مسئله نیز مصداق واضحی از تبعیض ناروا بوده و نارضایتی بازنشستگان اداری قوه قضائیه و شکل‌گیری مطالباتی درخصوص لزوم همسان‌سازی حقوق و مزایای این بازنشستگان را به‌همراه خواهد داشت.

این درحالی است که در شرایط کنونی هر گونه تحمیل بار مالی جدید به صندوق‌های بازنشستگی کشور، تعمیق بحران عدم تعادل منابع و مصارف این صندوق‌ها را در پی خواهد داشت.

۷- طبق تبصره «۳» ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف به تدوین سازوکاری در نظامات پرداخت و مزایا بوده که بر اساس آن اختلاف حقوق و مزایای بین مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان موضوع این ماده در مشاغل مشابه و شرایط مشابه در هر صورت از ۲۰ درصد تجاوز نکند.

این درحالی است که در صورت تصویب نهایی طرح حاضر، اختلاف حقوق و مزایای کارکنان اداری قوه قضائیه با بسیاری از کارکنان مشابه در سایر قوا فراتر از ۲۰ درصد شده و از این‌رو مغایر تبصره «۳» ماده (۲۹قانون برنامه ششم توسعه خواهد بود. بنابراین بر اساس ماده (۱۸۱قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مبنی بر لزوم رای دوسوم نمایندگان برای اصلاح برنامه توسعه در دیگر طرح‌ها و لوایح، تصویب طرح حاضر نیازمند رای دوسوم نمایندگان خواهد بود.

۸- همان‌طور که اشاره شد میزان فوق‌العاده خاص درنظر گرفته شده در طرح حاضر بسیار زیاد بوده و از این‌رو بار مالی حاصل از آن نیز قابل توجه ارزیابی می‌شود.

این درحالی است که طبق اصل هفتادوپنجم قانون اساسی طرح‌هایی که به تقلیل درآمد عمومی یا افزایش هزینه عمومی می‌انجامد، در صورتی قابل طرح در مجلس هستند که در آن طریق جبران کاهش درآمد یا تامین هزینه جدید نیز معلوم شده باشد.

بر این اساس تبصره «۳» ماده واحده طرح حاضر بر تامین بودجه مورد نیاز برای این طرح از محل اعتبارات قوه قضائیه و عدم بار مالی جدید برای دولت تاکید می‌کند.

این درحالی است که ذکر این عبارات رافع ایراد مغایرت با اصل هفتادوپنجم قانون اساسی نبوده و اثبات امکان‌پذیری تامین بار مالی مورد نیاز از اعتبارات قوه قضائیه ضروری به‌نظر می‌رسد.

هم‌چنین با توجه به ماهیت پایدار هزینه‌های مربوط به حقوق و مزایای کارکنان لازم است ماهیت منابع مدنظر نیز پایدار بوده و موجب کاهش خدمات عمومی ارائه شده توسط قوه قضائیه نگردد.

بر این اساس به‌نظر می‌رسد در طرح حاضر علی‌رغم بار مالی قابل‌توجه، طریق تامین هزینه‌های جدید به‌طور دقیق معلوم نشده و بنابراین مغایر اصل هفتادوپنجم قانون اساسی بوده و هم‌چنین تصریح آن مبنی بر تامین بودجه مورد نیاز برای این طرح از محل اعتبارات قوه قضائیه نیز رافع ایراد مذکور نخواهد بود.

جمع‌بندی

قانون مدیریت خدمات کشوری به‌عنوان جامع‌ترین و مهم‌ترین سند قانونی کشور در حوزه مسائل اداری و استخدامی، در فصل دهم چارچوب مشخصی را بر مبنای نظام امتیازی برای ساماندهی نظام حقوق و مزایای کارکنان دولت ارائه کرده و در این چارچوب فوق‌العاده‌های گوناگونی از جمله فوق‌العاده سختی کار را درنظر گرفته است.

این درحالی است که مستثنا شدن بسیاری از دستگاه‌های اجرایی از دامنه شمول قانون مدیریت خدمات کشوری و هم‌چنین وضع فوق‌العاده هایی خارج از چارچوب این قانون، باعث تشتت و چندپارگی نظام حقوق و دستمزد کشور شده است.

در این امتداد طرح حاضر، با استناد به دلایلی، که فارغ از صحت و سقم آنها، ناظر به بخشی از دامنه شمول موردنظر در طرح حاضر است، درصدد تسری فوق‌العاده‌ای خاص به کارکنان اداری قوه قضائیه بوده که این مسئله میزان حقوق و مزایای این دسته از کارکنان را به شدت افزایش داده و باعث ایجاد شکاف عمیق میان حقوق و مزایای آنها با عمده کارکنان بخش عمومی خواهد شد.

بر این اساس طرح حاضر مصداق روشنی از تبعیض ناروا و بی عدالتی در نظام پرداخت کشور محسوب شده و ایجاد نارضایتی سایر کارکنان بخش عمومی و شکل‌گیری مطالبات سلسله‌وار و مستمر مبنی بر لزوم تسری این فوق‌العاده به سایر کارکنان را در پی خواهد داشت.

هم‌چنین تصویب این طرح در آینده ایجاده شکاف قابل‌توجه میان حقوق و مزایای بازنشستگان اداری قوه قضائیه را به‌همراه داشته و موجب شکل‌گیری مطالباتی درخصوص لزوم همسان‌سازی حقوق و مزایای ایشان خواهد شد.

به‌علاوه، این اقدام تناسب میان حقوق و مزایای کارکنان اداری و قضات این قوه را نیز بر هم زده و مطالبات افزایش حقوق و مزایای سایر کارکنان و بازنشستگان بخش عمومی جز با تشدید کسری بودجه و بدهی عمومی کشور و یا بروز تورم افسارگسیخته امکان‌پذیر نخواده کرد.

هم‌چنین به‌نظر می‌رسد طرح حاضر به‌دلیل عدم تعیین مناسب طریق جبران افزایش هزینه عمومی مغایر اصل هفتادوپنجم قانون اساسی و به واسطه ایجاد تبعیض ناروا مغایر بند «۹» اصل سوم قانون اساسی و بند «۶» سیاست‌های کلی نظام اداری بوده و با توجه به مغایرت با تبصره «۳» ماده (۲۹) برنامه ششم توسعه نیازمند آرای دوسوم نمایندگان خواهد بود. بنابراین با توجه به ایرادات اساسی و متعدد طرح حاضر، ردّ کلیات آن پیشنهاد می‌شود.


انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
20
24
"در صورت تصویب طرح حاضر و تسری فوق‌العاده مدنر به کارکنان اداری قوه قضائیه، نسبت تفاوت میان حقوق و مزایای کارکنان اداری و قضات قوه قضائیه به‌طور قابل توجهی تغییر پیدا کرده و حتی به‌نظر می‌رسد در مواردی حقوق و مزایای برخی از کارکنان اداری از برخی قضات نیز بیشتر خواهد شد"

عجیب نیست که در سازمان دامپزشکی همین الان حکم اداری ها بیشتر از دامپزشکان هست
پاسخ ها
همکاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
لازم بذکر هست دامپزشک از نظر علمی ودانشگاهی مدرک دکترای حرفه ای و معادل فوق لیسانس می باشد.همچنین کارمند اداری هم داریم دارای مدرک دکترای تخصصی phd می باشد بنابراین باید حقوق ومزایای آن بیشتر باشد. ...................... با پله قرار داده همکارتان نمی توانید به بالا نفوذ کنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
به اون عزیز لازم به ذکره :زیاد phd نکن دوست عزیز بسیاری از این phd های امروزی دیپلم ها و سیکل های دیروزی هستند که از شرایط استفاده کردند در فلان دانشگاه ناشناخته مدرک گرفتن. در ضمن دکتری حرفه ای اسمش روش هست دکتری حرفه ای است نه فوق لیسانس الان با این حساب داروسازی که ۵ سال درس میخونه با دندانپزشکی که ۶ سال درس میخونه و پزشکان عمومی که همگی دکتری حرفه ای دارن فوق لیسانس هستند آقای دانشمند پروفسور . به مدرک دکتری دامپزشکان حسادتت شده که از دیپلم توی دانشگاه علمی کاربردی و .... با رتبه های نجومی الان phd گرفتی به زور پول و رانت و شرایط و موقعیت . آره سخته برات میفهمم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
واقعا حق با ایشونه
قوه قضائیه بر پایه قضات و برای جایگاه اجتماعی قضات ارزش قائله
نه مثل دامپزشکی که هیچ احترامی برای دامپزشکان قائل نیست و کلا حقوق و احترام دامپزشکان در هر شبکه ای پایین تر از بقیه همکاران و هنوز ریاست بسیاری از شبکه ها دست کارشناسان صعود کرده اس
ناشناس
| Korea (the Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
همکاری محترم
مدرک درک و شعور نمی آورد. با احترام به تمامی همکاران اداری و فنی و پی اچ دی و سیکل و خواندن و نوشتن ؛ بنظرم تو اگر پی اچ دی هم باشی حرف حساب را متوجه نمی شوی و تو کسانی مثل تو عامل تشتت و اختلاف در سازمان دامپزشکی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بعضی ها همچین میگن از دیپلم رفته مدرک گرفته آدم‌ ندونه فکر میکنه آقایون از پنجم ابتدایی یک راست قبول شدن به دکتری خوب نسبتا محترم تو هم از دیپلم قبول شدی دانشگاه دیگه . در صمن الان چندین ساله دانشگاه سر کوچه ها هم دکترای دامپزشک تحویل میده به جامعه پس زیاد عقده بازی درنیار . همین عقده بازی و تنگ نظری هاست که باعث شده الان این وضعیت این صنف باشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
اون اقایی که هی میگه دکتری حرفه ای و پی اچ دی،ههمون دیدیم که همکارانی با مدرک دیپلم و پائین تر استخدام شدن والان از مرکز علمی کاربردی و دانشگاه آزاد مدرک ارشد و دکتری حرفه ای پ پی اچ دی گرفتن،اگه میتونستن از همون دیپلم یک راست دانشگاه دولتی قبول میشدن و مدرک کارشناسی و ارشد میگرفتن بعد استخدام میشدن که حالا نگن شما اداری هستین ما فنی، وتسری فقط حق ماست،انشاالله با ورود مراجع رسیدگی کننده حق مسلم همه همکاران بهشون میرسه و تنگ نظران عالم رسوا میشن مخصوصا اون هشت نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
................... فنی ها برن تو دهن شیر. به حیوانات واکسن بزنن تو محیط سراسر آلودگی و گرد و غبار و پهن. برن تو قصابی با سلاخ و قصاب سر لاشه غیر مجالز تا سر حد مرگ درگیر بشن. برن از خطرناک ترین لاشه حیوانات هارگزیده و سیاه زخم شده نمونه بگیرنف هر روز تو جاده های فرعی و کوره راه ها و بیابون ها خطر مرگ رو به جون بخرند، بعد اداری بیاد براشون ............؟! امکان نداره. اگر راست می گی بیا وسط گود تو هم مثل فنی کار کن بعد ادعات بشه ........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
بهتره کسی خودش رو تو دستگاه تخصصی ای مثل دامپزشکی یا وزارت بهداشت با مدرک پی اچ دی متفرقه خسته نکنه!
در این دستگاه ها کسی بدرد می خوره که مدرک تحصیلی بالینی داره. اگر صد تا پی اچ دی هم که داشته باشی وقتی مدرکت بالینی نیست ارزشش در حد تدارکاتی هست. تخص یعنی مدرک بالینی حالا یا دکتری عمومی MD , DVM و یا تخصص MSc , DVSc. اگر داری بیار اارئه بده وگرنه لطفا با اظهار نظر غیر فنی نه خودتونو خسته کنید و نه دیگران رو.
ضمنا منظورتو نفهمیدم. قانونگذار مجلس تنگ نظر بوده و یا شما زیادی چشم به مقایسه و تنگ نظری نسبت به دریافتی متناسب با تخصص و زحمات دیگران داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
راننده اداره کل م رفته حسابداری از یه دانشگاه آزاد فوق دیپلم و بعد لیسانس و بعد فوق لیسانس گرفته حالا هم دانشجو دکتری ، انتظار داره تسری بگیره.چون مدیرکل بهش دکتر دکتر گفته باورش شده دکتره.یکی نیست بهش بگه شما فرقت با حسابدار جهاد چیه ، چه شرایط سختی داری؟ از قبل دامپزشکان داری این تسری یک رو میگیری پس لطفا سکوت.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
مطابق آمار و اطلاعات موجود و نیز بازدید میدانی ، مراجع قضایی از شلوغ ترین مراجع اداری کشور هستند که کارکنان اداری آن ها با تراکم پرونده ها و تعداد زیاد ارباب رجوع مواجه می باشند به طوری که یک کارمند دادگستری در بسیاری از موارد چند برابر یک کارمند دیگر سازمان ها می باید کار انجام دهد و حقوق بسیار ناچیزی دارند که به هیچ وجه کفاف تامین حداقل معیشت آن ها را نمی دهد ، از طرف دیگر حداقل نیمی از مراجعین به مراجع قضایی افرادی هستند که به نوعی قوانین و مقررات را نقض نموده و حالات روحی خاصی دارند که سروکار با آن ها سختی کار کارمندان قوه قضائیه را چند برابر می کند به عبارت دیگر همان افرادی که به زندان اعزام و به پزشکی قانونی معرفی می شوند چندین نوبت به کارمندان قوه قضائیه مراجعه دارند و سختی کاری که کارمندان سازمان زندان ها و سازمان پزشکی قانونی تحمل می کنند برای کارکنان اداری قوه قضاییه نیز وجود داردفلذا با توجه به حساسیت کار کارکنان اداری قوه قضائیه و سختی بیش از حد کار آنها و با عنایت پایین بودن سطح دریافتی کارکنان مذبور پیشنهاد تسری فوق العاده خاص کارکنان سازمان زندانها و سازمان پزشکی قانونی به کارکنان اداری قوه قضائیه امری لازم و ضروری است و موجب کارآمدی بیشتر دستگاه قضایی در احقاق حق و اجرای عدالت خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
پیشنهاد میکنم یه شب بیاید زندان پست بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
99
20
درست و بجا بود. اخه کارمند دامپزشکی چه کاری انجام میده توی کل دوران خدمتش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
معلومه هیچ شناختی از دامپزشکی نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
نترکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
کجاتون سوخت
AliS
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
اون وقتی که انفلوانزای فوق حاد پرندگان اومده بود اتفاقا این اداری های بدبخت بیشتر تو پست قرنطینه بودند تا دامپزشکان اونا فقط از پشت میز دستور میدادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
خیلی بی وجدان هستی. و بدون لحظه به لحظه ای که من زیر آفتاب سوزان در کثیف ترین محیط کاری تا زانو توی کود و مدفوع دارم تست سل میکنم مدیون من و امثال منی.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بیشتر ازمفتخوری شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
هروقت شما ۴ دقیقه توی طویله رفتید و دوام اوردید اونوقت بیاید چرت و پرت بگید.
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
مهترین عامل بدبختی دامپزشکی افراد تنگ نظری مثل شما هستن
دامپزشک
| Germany |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
حداقلش می تونه دوتا گاو مثل ..... رو درمان کنه
ناشناس
| Bulgaria |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
،حسود هرگز نیاسود.میتونی بری
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
به قول معجزه هزاره سوم ، آب رو بریز اونجا که میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
.................. یک روز عید قربان بکشید این اداری ها رو بیاریدشون اداره که فقط اقلام محافظتی توزیع کنند، اکیپ های فنی رو پشتیبانی کنند، جابجایی وسایل، کارهای تبلیغاتی و روابط عمومی ، رانندگی اکیپ های سیار، و بخصوص پاسخگویی تلفن و اینکه نیروهای سرایداری هم بیان یه چای خالی بدن دست فنی ها تا هم قدر عافیت رو بفهمن و هم متوجه بشن کارمند دامپزشکی توی یک روز چه کارهایی می کنه. بعد تعمیمش بدن به کل دوران خدمتش. اگر هم توجیه نشد یک هفته بفرستید نظارت فرم ضبط موقت و ضبطب و معدومی فقط پر کنند. شب هم بیان کشتارگاه فقط ناظر دولیت رو در پر کردن فرم بازدید کمک کنند. بعدش یقینا دیگه جیک از کسی در نخواهد اومد.
اگر برخی اداری ها از حقشون بیشتر مطالبه می کنند تقصیر شماهاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
اما برای شما عاشق معجزه هزاره سوم یک ضرب المثل قدیمی هست که میگه: (نخواستی برو!) راه بازه و جاده دراز!
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
4
52
سلام حکیم جان دقیقا ً کجا به دامپزشکی اشاره کرده میشه لطفا توضیح بدین؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
4
20
,وای ازاین مسولین .............
پاسخ ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
پناه بر خدا، یعنی کسی از حقوق کارکنان اداری قوه قضاییه خبر داره؟ هیچ میدونید که کمترین حقوق کارمندان دولت پانزده میلیون تومان و بیشترین حقوق کارمند دادگستری با سهمیه خانواده شهید ده میلیون و کارمند بدون سهمیه شش میلیون تومان،، و حقوق قاضی با یکسال سابقه کار بیست میلیون تومان،، چرا ادعای بدون سند و مدرک مطرح میکنید؟ چرا بدون بررسی و بدون تحقیق فقط حرفی میزنید؟ همه کارهاتون همینطوریه؟؟ وای به حال ما
مصطفی مسعودفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
14
53
سلام.به هیچ وجه قوه قضاییه با سازمانهای تخصصی مثل پزشکی قانونی ،انتقال خون،و دامپزشکی ،قابل مقایسه نیست و نباید مشمول دریافت تسری شود ،از هم اکنون ،همه همکاران و مسولین سازمان دامپزشکی ،باید با پیگیری شدید دریافت کامل تسری را حق مسلم خود دانسته و در هیچ شرایطی از پیگیری این حق کوتاه نیایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
با سلام و عرض ادب . قطعا اینجور بوده و هست و خواهد بود . به کوری چشم خناسان قانون مصوب اجاره شده و دامه پیدا میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
خداروشکر شما کاره ای نیستی که تعیین کنی کی حق تسری بگیره کی نه
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
شما در حدی نیستی که بخوای تعیین تکلیف کنی ، در ضمن شما زیر مجموعه قوه قضائیه هستی پس سرسنگین بشین سرجات
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
شما پول مفتت رو بگیر به بقیه کاری نداشته باش، به اندازه کافی چشم و دل تنگ تو این مملکت داریم، ما هم تسری تصویب شد که هیچ اگر نشد خودمان درآمد زایی میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
19
20
ناشکری کردید , اداری با فنی ها دعوا راه انداختند حالا کل تسری را حذف کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
6
27
اقای نوبخت گفته بود حق تسری را وارد احکام کنید. اینقدر طولش دادند تا مجلس ورود کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
برای کارکنان زندان ها هم حق تسری وارد حکم نشده.
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
با سلام و عرض ادب . ان شاءالله حتما وارد احکام میشه
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
7
35
کشتنمون بخاطر چندر غاز الان حقوق من دکتر دامپزشک با این تسری طوری شده که فقط از گرسنگی نمیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
3
18
وای از دست .......... .....وای..وای چقد گفتم وارد حکمش کن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
17
7
حیفه بعضیها تسری دریافت کند خودم فنی هستم با ۳۲ سال خدمت
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
از خدا شکایت کن ،که چرا زود بدنیا ،امدی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
2
28
بازم آفرین به استان هایی که سریع توی تیر ماه تسری را پرداخت کردند که حداقل یه مرحله جلوتر باشند و اگه هم حذف شد خیلی افسوس نخورند. ولی استان هایی مثل اصفهان که به خاطر تعلل مسئولانش نتونستند به موقع بگیرن و هنوز ریالی پرداخت نشده خیلی ضرر کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
مسول کجا؟؟؟مسول کی؟؟؟ای کاش اصلا دامپزشک نبودم...وای که با بدبختی کارمنداتون چکار میکنین...خدا شاهد یک ماهه درگیر کرونا هستم...به کی بگم که پول غرض کردم تا تونستم بیماری رو رد کنم
جویای حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
امسال در بودجه آمده لذا همه باید بگیرند و می گیرن . حتی استانهایی که مسوولین ... دارند . اگر چیزی هم در مجلس تصویب شود . عطف به ماسبق نمی شه
برای سال های بعد باید فکری کرد که در ادامه خواهم گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
0
............که من دامپزشک باید با بد بختی زندگی کنم... ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
2
11
الان مسئول محترم که باید امضا میزد تا پرسنل استان اصفهان به حقشون برسند و اینکارو نکرده بیاد جواب بده
از ماست که برماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
17
سلام، دقیقا ً کجا به دامپزشکی اشاره کرده و شما به استناد کدام قانون این مطلب را نوشتین؟ لطفا توضیح بدین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
3
24
واقعاً جای تأسف که حکیم مهر یک خبر بی ربط به مسئله تسری دامپزشکی را مغرضانه تیتر زده و پخش کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
تیتر کاملا مغرضانه و تنگ نظرانه نوشته شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
2
26
به نظر می رسه حکیم مهر هم مغرضانه این خبر رو تیتر کرده.اصل خبر مربوط به سازمان ما نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
دقیقا این موصوع نمتیان هست در این خبر، جایی که پزشک صدها میلیون تحت عنوان کارانه دریافت میکنه دوستان دلواپس عدالت کجا بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
3
27
همکاران نگران نباشن این قانون مربوط به سالها قبله وبه تازگی 50درصدش اجرایی شده.وانشاله تادوماه آینده 100درصد واردحکم میشه
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
3
21
خبرگزاری حکیم مهر شما میشه بگید کجای این موضوع ربط به دامپزشکی داره.شما هم وست دارید تسری حذف بشه لطفا توضیح بدید.. بعد کارمندان سازمان دامپزشکی با 25 سال سابقه 4.5 میلیون حقوق دریافت میکنند اگه زیاد نارحت هستید برید قشر فرهنگی ما رو ببینید که سه سال خوابیدند و دانشجوی فرهنگی داره 4.8 میلیون فقط حکم اینها می باشد مطمئن هستم شما از سر غرض و کینه اینو گذاشتید این رویه که شما در پیش گرفتید غلطه لطفا اصلاح کنید و به فکر قشر واقعا زحمت کش سازمان دامپزشکی باشید شاید اطلاع نداشته باشید که ما چیزی نزدیک به 520 بیماری مشترک بین انسان و دام داریم که هر روز همکاران ما با این بیماری ها روبرو میشند.اگه عملکرد سازمان دامپزشکی رو از همین اول سال 1400 ببینیدهمکاران چقدر فعالیت داشتند. با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
تا دیروز که حکیم مهر حامی تسریمون بود اسمشو گذاشته بودیم تنها رسانه حامی اداره دامپزشکی ،حالا که یه مطلبی رو بیان کرده،اخ و پیف شده،اینقدر نمک نشناس نباشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
39
4
بنده دامپزشک و کارمند دامپزشکی هستم ولی به نظر بنده هم این طرح باعث ایجاد فاصله طبقاتی بین سایر کارکنان دولت میشد و از لحاظ شرعی ایراد داره یا باید به همه کارمندان دولت این فوق العاده خاص (تسری) تعلق بگیرد یه اینکه طرح لغو شود
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
دوست عزیز این تسری که شما میفرمایید ازلحاظ شرعی درست نیست بله برای کارمندان سازمان دامپزشکی که اعم از کاردانی تا دکتری در ادارات کل و شهرستانها در خود اداره مستقرهستند و سال به سال میگذره و بیرون از اداره را نمی‌بینندو تسری راهم کامل می‌گیرند بله کاملا دراین موردحق باشماست.اما این تسری دراصل حق نیروهایی هست که از کاردانی تا دکتری تو تابستان و زمستان تو دامداری‌ها دارن جون میکنن و با بیماری‌ها و کثافت وگازگرفگی سگ و فشار گاو و الان کرونا راهم اضاف کنید و...دارن کارمیکنند این تسری از شیر مادرشون هم حلالتر است اما...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
مطمئنم که نه دامپزشکی ونه کارمند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
مشخصه که اتفاقا نه کارمندی و نه دامپزشکی والا یکی یه بار فیش حقوقی مارو ببینه میفهمه چه خبره
010101010101
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
شرعی شرعی کن عزیز
اگر با مدرک یه دانشگاه معتبر زیر افتاب 48 درجه نمونه گیری و یا تست میزدی،این فرمایشات اشتباه را درج نمی کردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
3
16
چقدر این نوبخت بنده خدا گفت منابعش آماده است احکام را بزنید هیچ کس گوشش بدهکار نبود
فاتحه تسری خوانده شد!
وای بر مظلومیت ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
3
17
شما اصلا خبر داری یه واکسیناتور چقدر زحمت می کشه و چقدر حقوق میگیره از یه کارگر کمتر حقوق میگیره خدا ازت نگذره با این خبرت .
پاسخ ها
مبارز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
من واکسیناتور نیستم.اما واقعا خدا قوت.
امیدوارم حق قانونی را بهتون بدهند.
جویای حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
2
16
با درود و احترام

کارکنان قوه قضاییه بویژه قضات در یافتی بسیار بالاتری نسبت به کارکنان قوه مجریه (به استثنای کادر درمان ) دارند ..
البته کارمندان امور مالیاتی نیز یکسری پاداش هایی دریافت می کنند اعم از 0.5 درصد ،، 1 درصد و .... بر اساس وصولی های سازمان در استان .
که موارد فوق حتی در فیش مستمر حقوقی نمیاید

دامپزشکی اینچنین نیست. و محض اطلاع همکاران با 50 درصد تخصیص سال جاری دریافتی دامپزشک فعلا با برخی کارکنان از جمله پرستاران برابری می کند و بسیار کمتر از نیرو های رسمی شرکت های دولتی قوه مجریه
مسلما اگر مسوولین همتی به خرج دهند و بویژه کارکنان عزیز که در دور قبل نیز بسیار همت کردند و با برخی از نمایندگان رایزنی خوبی داشتند . بتوانند کمیسیون های کشاورزی و برنامه و بودجه را آگاه سازند هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و امکان صدور در حکم نیز می باشد .
به لطف خدا
ناشناس
|
Philippines
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
10
به کی شکایت کنی ................ نمی فهمن بااین حقوق نمیشه زندگی کرد. استرس، افسردگی.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
16
این مربوط به دامپزشکی نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
16
آقایون سازمان این تسری وارد حکم کنید.
بفهمید دیگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
19
سلام، در این گزارش فقط به تسری قوه قضاییه و سازمانها زندانها اشاره شده و هیچ نامی از سازمان دامپزشکی نبرده...
از حکیم مهر انتظار میره خبر رو تحریف نکنه...
دوستان توجه کنند که قانون تسری دامپزشکی متعلق به سال ۹۱ بوده و تصویب جدیدی نیست.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
21
جایی که ادارات دیگهدارم بالای ده میلیون حقوق میگرین، عدل از بین نرفته، بیعدالای هم نشده ولی تسری بی عدالتیه، شرکت نفت، برق، گاز و.. به معلم دوسال رنگ مدرسه به چشم ندیده با مدرک کمتر حقوق بیشتر گرفته ظلم نیست دو ریال تسری ظلم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
3
وقتی مدیر مدیر نباشه اینجوری میشه
یکم فکر میخواست که نحوه اجرا چجور باشه که عدالت رعایت بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
18
دوستان اگر توجه کنند، در بند ۷ جدول توجه کنند، فقط در مورد سازمان زندانهاست و ربطی به دامپزشکی نداره،دقیقا در ردیف ۷ نوشته(طرح حاضر)
اصلا نگران نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
14
این قضییه ربطی به تسری دامپزشکی ندارد.
۴
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
22
لطفا این خبر رو حذف کنید.این حرکات و مطالب شما فقط داره با نون کارمندا بازی میکنه.میفهمید دارید چیکار میکنید؟
دامپزشک
|
Portugal
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
19
این خبر اصلا اشاره ای به سازمانهای تخصصی مثل دامپزشکی و انتقال خون که در معرض خطرات و بیماری ها هستند نمی کنه.ارباب رجوع زیاد که نشد سختی کار.ایشالله تسری برای دامپزشکی اجرا میشه و تو حکم میاد.خود مجلس تصویبش کرده و نوبخت هم ابلاغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
15
با سلام، بزرگواران در قسمت جمع بندی، فقط به قوه قضاییه اشاره شده و موضوع دستگاههای دیگر مد نظر نیست، چون با اجرای این در طرح در قوه قضاییه، حقوق اداری ها بالاتر از حقوق قضات میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
هرکس به زندانها معترضه ازاقایون دامپزشکی ماهی یه تومنم ازجیب میدم بیادزندان جاشوعوض کنیم
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
2
ممنون‌وتشکر میکنیم از نمایندگان ،که اینقدر به فکر کارمندان،دامپزشکی ،هستند.خسته نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
4
الان دکتر ........ کجان دقیقا...یه نظری راهنمایی آرامشی چیزی بدن بهمون
ع
|
Germany
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
1
کارکنان دامپزشکی همیشه در مخاطره بیماری هستند خدا کنه شامل همه کارکنان دولتم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
خدا نکننه ،چون‌اونا از ما بیشتر ،گرفتند ومیگیرند .چه حرفها .سال ۹۰حقوق م ۱۱۰۰ بوود ،اما پزشک عمومی ماهی ۱۰۷۰۰ حقوقش بوود
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
14
با سلام و عرض ادب . دوستان و همکاران بزرگوار ، ممکن بفرمائید کجا نوشته تسری دامپزشکی حذف شده که جلو جلو عزا گرفتید . حالا یه کوته فکر و تنگ نظری یه چیزی گفته . تسری دامپزشکی قانون خدا رو شکر و به کوری چشم خیلیا در مسیر خودش قرار گرفته . تا کور شود هرکه نتوان دید
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
13
حذف نمیشه .اصلا به ما ربطی نداره
با تسریش هم کمتر از همه ادارات میگیریم چه برسه حذف کنند الان سازمانهای بسیاری هستند که خیلی بیشتر از ما حقوق میگیرند‌
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
اره ،مگه میتونند ،اگه اینکار را بکنند ،همگی استعفا میدهیم ،اقایان نماینده بیان ،دامپزشکی بچرخانند
ناشناس
| Bulgaria |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
واقعا مرحبا ،عین حقیقت گفتی
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
4
برادر من نکهبان شرکت نفته ،۱۵۸۰۰ حقوقشه،واقعا ،جای تاسف داره ،که حقوق من دامپزشکه بعد از ،ده سال ،هنوز به پای حقوق برادرم نرسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
3
13
این همکارانی که اینطوری شلوغش کردند همونهایی هستند که با اون گروه کذایی پیگیری تسری همه رشته ها را پنبه کردند و با پوشیدن لباس چوپان وارد گله شدند و در حکم نرفتن تسری را رقم زدند تا عده ای این دم آخری نزدیک به صد میلیون به اسم تسری برای خودشون ببرند حالا خبری رو که حکیم مهر زده رو کردند بهانه تا بتوانند فاز دوم نقشه شوم رو اجرا کنند خدا رو شکر که اکثر همکاران دستشون رو خوندن و میدونن چکاره اند متاسفم برای خودم که با چنین افرادی همکارم
پاسخ ها
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
شما با این کشفت احتمالا خود شرلوک هلمزی . نزدنت . اگه گروه پیگیری تسری نبود که همکاری اداری جان اون پولی که اومد بحسابت هم نگرفته بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
جناب س
اونوقت که تو گروه تسری سعی میکردی خودت رو مخالف سازمان دامپزشکی نشون بدی و خبر از پشت مباحثات همکاران مخابره کنی یه برخی ها تو سازمان شناختمت البته همه میشناسنت دوره این جاسوس بازی ها سر اومده
محمود
|
Singapore
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
3
باسلام و احترام. دامپزشکی اگر سختی کار میگیره حقش هستش همه که مدرک دامپزشکی دارند و کار فنی دامپزشکی می کنند. چرا که کار در محیط های دام وطیور. کشتارگاه. نظارت و... سخت هستش. در تعطیلات هم که دامپزشکی باید فعال باشه. امیدواریم طرح سختی کار پایدار ادامه پیدا کنه چون هنوز همکاران دو سه ماه حقوقی که حقشون هستش را گرفتند وگرنه به سه. چهار میلیون هر روز واکسن زدن یا بازدید قصاب رفتن و... واقعا ظلم هستش شب و روز هم نداشته باشی
محمود
|
Singapore
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
1
باسلام و احترام. دامپزشکی اگر سختی کار میگیره حقش هستش همه که مدرک دامپزشکی دارند و کار فنی دامپزشکی می کنند. چرا که کار در محیط های دام وطیور. کشتارگاه. نظارت و... سخت هستش. در تعطیلات هم که دامپزشکی باید فعال باشه. امیدواریم طرح سختی کار پایدار ادامه پیدا کنه چون هنوز همکاران دو سه ماه حقوقی که حقشون هستش را گرفتند وگرنه به سه. چهار میلیون هر روز واکسن زدن یا بازدید قصاب رفتن و... واقعا ظلم هستش شب و روز هم نداشته باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
0
باسلام چرا به کارمندان قراردادی کارگری دامپزشگی از سال ۱۳۹۰ تسری پرداخت میشد ولی الان حذف کردن پرداخت نمیشه کسی میدونه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
چون قانونی نبود و از سهم همکاران کسر میشد ولی با قانونی شدن پرداخت دیگر نمیتوان برای پرداخت به کارکنان قراردادی از سهم دیگران برداشت غیرقانونی کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
2
چرا خبر رو حذف نمیکنی؟ چه هدفی دارید با انتشار این خبری که ربطی به دامپزشکی نداره! در حالیکه در زیر تیتر نوشتید: تسری دامپزشکی!!!
واقعا جای تاسف داره برای این سایت خبری!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
مقدمه:
مجلس شورای اسلامی با تصویب «قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی و انتقال خون ایران مصوب ۴/۲/۱۳۹۰» و همچنین «قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱۹» میزان وجوه ماهیانه قابل پرداخت به کارکنان سازمان‌های مذکور را به نحوی بی‌سابقه و غیرمتعارف حتی تا میزان بیش از ۳ برابر افزایش داده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بس که تسری گرفتی نابینا هم شدی اولا این خبر مال سایت اختیار هست نه حکیم مهر و تیتر هم عیناً مال همونجاست حالا بعضی ها از کجا فرمان میگیرن برای کوبیدن حکیم مهر به مرور مشخص خواهد شد حکیم مهر همیشه کنار دست کارکنان بوده و زمان این رو ثابت کرده با این ادا بازی سربازان سایبری بخشنامه کنترل فضای مجازی سازمان دامپزشکی مسیر درست رو رها نخواهد کرد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
8
0
زمانی که بحث دریافت تسری بود توی دامپزشکی تفاوتی بین کارمند اداری و فنی نبودو همه باهم دنبال حقمون بودیم حالا که تسری گرفته شد و شیوه نامه اول ابلاغ شد نمیدونم کجای اقایان فنی درد گرفت که 8نفر معلوم الحال شکایت کردن که سازمان دامپزشکاس و پول ماست و حتی اداریا نباید بگیرن ضریب یک هم زیادشونه،با هر روشی اقایون فنی کار خودشونو پیش بردن و ضرایب خوبشونو گرفتن و اداریا هم که هیچ، پولی که تو بند و دیده شده حقوقه،اگه از حقوق کسی کم بشه به شخص دیگری اضافه نمیشه،الاایحال همون بهتر که مجلس ورود کنه و بهترین تصمیمو بگیره،هرچی بادا باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
شما صد درصد گرفتید آقا، الحق که حقتون نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
.......... اداری ها .... داشتن فشار میاوردن طبق شیوه نامه من درآوردی خلاف قانون مجلس تسری ها پرداخت بشه و داشتن موفق هم می شدن که منابع مالی که حق فنی ها ....... است رو بهش ناخنک بزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
3
کجا راجب حذف تسری دامپزشکی صحبت شده ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
مقدمه:
مجلس شورای اسلامی با تصویب «قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی و انتقال خون ایران مصوب ۴/۲/۱۳۹۰» و همچنین «قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱۹» میزان وجوه ماهیانه قابل پرداخت به کارکنان سازمان‌های مذکور را به نحوی بی‌سابقه و غیرمتعارف حتی تا میزان بیش از ۳ برابر افزایش داده است.
Dr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
3
3
از نحوه گفتار بعضی از دوستان دامپزشک (نه هموشون) به نظر میاد شرایط سختی توی محیط کارشون تحمل می کنند چون روی اخلاقشون قشنگ تاثیر گذاشته
کاش یه زره از اون همه تلاشی که می کنید که دکتر صدا کنند اخلاق تون هم در حد دکترا بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
اتفاقا مساله خنده دار اینه که اصلا دکترها چنین تلاشی نمیکنند ولی کاردان ها و کارشناسان محترم تلاش عجیبی دارند که دامدارها و قصاب ها دکتر صداشون کنند.
سعید
|
Singapore
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
6
از صبح تا شب باید تو بدترین شرایط کاری با هزاران بیماری و با استرس و جان ودل کار کنیم و اسم ما بشه سرباز گمنام عرصه سلامت و بعد خیلی راحت حق مسلم مارو بگند حقوق غیر متعارف . حق ما از سال ۹۱ تا حالا خورده شده و الان اگر هم کامل تسری اجرا شود هنوز به تورم بالایی که داریم نرسیده ایم.‌واقعا کسی نیست از حق ما کارکنان دامپزشکی دفاع کند و حداقل امید به زندگی معمولی و حقوق بخور ونمیر را به بدهد‌. خواهش میکنیم روحیه جهادی و با جان دل کار کار کردن را حذف قانون تسری از دامپزشکی حذف نکنید و به فکر کارکنان دامپزشکی باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
5
این مسئله ارتباطی به سازمان دامپزشکی ندارد، البته حکیم مهر اونقدر این مسئله رو تو بوق و کرنا میکنه تا همه بفهمند و اعتراض کنند. حکیم جان تو رو خدا بس کن
وزارت بهداشت سالی ۳ بار افزایش حقوق داره و این همه دارند کارانه میگیرند اما چیزی رسانه ای نمیشه، اما برای ما هر اتفاقی بیافتد حتی سبزی فروش محله هم اطلاع داره!
سود سوز اور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
3
دوستانی که تنگ نظری می کنند بهتره یه کمی گشاده نظر باشید. تو یه سیستم هر فردی در جایگاه خودش مهمه. با هم رقابت نکنیم رفاقت کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
5
اگه تعرفه های ماده ۱۴ دامپزشکی افزایش پیدا میکرد فوق العاده خاص سازمان دامپزشکی پرسنل دامپزشکی میشد از همین اعتبار وصول شود و این همه ناملایمتی در حق پرسنل دامپزشکی نمیشد واقعا کجا شکاف طبقاتی بوجود می آید درصورتیکه کاردان و کارشناس دامپزشکی با اضافه شدن تسری حقوق به مراتب کمتر از بهورز شبکه بهداشت ویا آبدارچی بیمارستان دریافت میکند
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
9
1
واقعا منطقی هست . دستگاهی که روز به روز مسئولیت هاش کمتر میشه و به بخش های دیگه واگذار میشه چرا باید افزایش حقوق غیر عادی نسبت به سایر دستگاهها داشته باشه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
تست سل و خونگیری و نظارت بر بهداشت گوشت و لبنیات با کارمند دولت است، دریافتی نامتعارف و پول بابت صدور انواع مجوزها برای شورای نظام دامپزشکی و بخش خصوصی است و دائم کارمند سازمان دامپزشکی را هم نکوهش میکنند واقعاً خجالت آور است. شرم و انصاف هم خوب هست داشته باشید
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
دوستان تمام این نظرات این شکلی را معلومه یه نفر نوشته.علتش هم سوختن هست.توجه نکنید قصدش حرص دادن است جوابش خاموشی است.یا همه زیر پیامش پاسخ بدید '' خودتی''
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
خودتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
2
حقمون هست تسریع مال نیروی فنی هست تانیروی پشت میزنشین بعد برای دکترا دوبله واکسیناتورها ریختن
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
14
0
دوستان متن رو با دقت بخونن و خودشونرو گمراه نکنن
دقیقا مجلس به طرح تسری فوق‌العاده چند سازمان از جمله سازمان دامپزشکی ورود کرده که واقعا کار بجا و منطقی هست
سازمان دامپزشکی از دو سال گذشته تا به حال تقریبا تمام وظایف حاکمیتی خودش رو به بخش خصوصی واگذار کرده لذا سوال بنده از دوستان این هست که چطور بابت کارهایی که به بخش خصوصی واگذار شده انتظار دریافت فوق العاده تسری دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
کارکنان کدام سازمان هستند که برای مبارزه با سل و بروسلوز و شاربن و هاری وتب کریمه کونگو و انفلوانزای فوق حاد پرندگان فعالیت می کنند؟ آیا شورای نظام دامپزشکی و مسولین فنی با حقوق های نامتعارف، در ارتقا بهداشت عمومی جامعه و کنترل بیماریها، اثربخشی هم داشته اند؟؟؟ کارمند دامپزشکی است که به دامداری و روستا میرود و در کو د و مدفوع و شرایط نامتعارف تست سل و خونگیری و نمونه گیری میکند و در معرض ابتلا به انواع بیماری های مختلف ناعلاج است و توسط قصاب و سلاخ خلافکار تهدید میشود. امثال شما که قصد تخریب دارید مدیون هستید
مثلا منم اداریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
اینقد تابلو ببخشیدا ................... معلومه که کجای این سازمانی که این حرفا میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
یه توک پا به شبکه دامپزشکی شهرتون مراجعه کنین بعد از ادعای عجیبتون شرمنده می شید دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
نیروهای دبیرخونه و مالی و کارگزینی در خط مقدم بهداشت هستند دیگه!
الان پرستارهای آی سی یو کرونا هم جدیدا گفتن می خوان فوق العاده کروناشون به این عزیزان پرداخت بشه وگرنه از فردا اعتصاب می کنن نمیان سر کار!
دکتر حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
9
ایکاش دوستان مرکز پژوهش ها بررسی کنند و جرات اعلام داشته باشند که از صدقه سر امثال این حضرات و سیاست های اقتصادی دو دولت گذشته چه بر سر زندگی مردم از جمله کارکنان دولت آورده اند . وقتی برای تامین هزینه ها و بودجه دولت ها دلار ۹۰۴ تومان سال ۱۳۸۴ را امروز به حدود ۲۶۸۰۰ میرساندند یعنی قانونی دست در جیب من و شما کردن و تقسیم فقر در جامعه . وقتی قیمت تمام اقلامی که قرار است توسط دولت ها عرضه شود بیش از ۲۰ برابر یعنی ۲۰۰۰ درصد رشد میکند ، لطفا دوستان چرتکه انداز در این مرکز اعلام کنند مردم چگونه دخل و خرجشان را تنظیم کنند . قبول داریم که اجرای قانون تسری شاید حقوق برخی از کارکنان دولت را حداکثر تا ۳ برابر افزایش داده اما این در برابر چاهی که حضرات برای اقتصاد خانوارهای ایرانی کنده اند اصلا به حساب نمیاد . دوستان تو سر خودشان میزنند که اجرای این قانون باعث اختلاف فاحش حقوق کارکنان دولت میشود بله درست میفرمایید اما از سرگشاد شیپور دارید میزنید بجای اینکه بفرمایید این قانون باید شامل سایر کارکنان دولت هم بشود نسخه میپیچند که کلا این قانون اجرا نشود . دوستان فعلا دارید فقر را در کشور تقسیم میکنید . با حقوقی که دولت دارد پرداخت میکند بیش از ۸۰ در صد کارکنان دولت با همان خط کش و معیار های اعلامی حضرات زیر خط فقراند و این یعنی زنگ خطر ولی متاسفانه افرادی که باید ببینند و بشنوند خود را به ندیدن و نشنیدن زده اند.به امید روزی که هم بشنوند و هم ببینند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
5
حکبم مهر تراوشات ذهنی ات رو ننویس .لطمه به اعتبار خودتان لطمه نزن . اتفاقا کار مجلس خیلی درسته بایست از یه جایی جلوی لوس شدن تسری گرفته بشه ولی به حل و قوه الهی کار دامپزشکی که سخت است و قانونش هم تصویب شده و مربوط به ما نخواهد بود و نیست تا الانش هم در حق ما اجحاف شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
تراوشات ذهنی سایت اختبار است نه حکیم مهر سرباز سایبری جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
1
4
سلام ان شاا... با پیگیری مسولین محترم سازمانی و تشریع وظایف وسیع و گسترده حوزه سازمان دامپزشکی کشور ................... تسری همکاران زحمتکش تو احکام درج شود.در پناه حق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
4
فرصت خدمت به این مردم خوب سرزمین بهاری زودگذر است ... فرصتها را غنیمت بشماریم و قدر یکدیگر بدانیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
3
2
آخرین دسته گل باقیمانده های دولت بی تدبیر حالا ما تو بخش خصوصی شدیم محل تامین اعتبار تسری شما با این دستورالعمل صدور پروانه جدید برای همکاران خجالت آور است واقعا
......................
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
کارمندان نظام با چه حرارتی اومدن تو قسمت نظرات و کامنت میدن واقعا جالبه
همکار سازمان دامپزشکی کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
12
2
واقعا جای تاسف داره ، با این همه کاهش تصدیگری در بخش دامپزشکی دولتی در چنین روزهایی که کادر بهداشت و درمان شبانه روزی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند .بجای افزایش حقوق آن عزیزان ، کاملا غیر منطقی اومدن حقوق شاغلینی در دامپزشکی را افزایش داده اند که در طول هفته حتی یک نامه را هم جابجا نمی کنند حتی در برخی استان ها نیروهای متخصص ستادی هم داریم که بخدا در طول به اندازه 8 ساعت کار مفید نمی کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
خوب اون دامپزشک و همکاری که هر روز در جاده های پرمخاطره به روستا و دامداری و کشتارگاه میره و در کود و بوی متعفن کود و مدفوع کار میکنه و توسط قصاب و سلاخ تهدید میشه و در معرض ابتلا به بیماری ناعلاج از قبیل تب کریمه کونگو و سیاه زخم هست. و باید مثل کارگر تست سل کند، خون گیری کند و واکسن بزند و یا بازرس و ناظری که مجبور است نیمه شب در سرما وگرنه و زمستان و تابستان به کشتارگاه برود و تا صبح بیدار باشد و نظارت کند، حق آنها چه می شود؟؟؟؟
شما مدیون این قشر زحمت کش هستید. این که قانون صحیح اجرا نمیشه تقصیر مسؤلی است که از موقعیتش سو استفاده میکنه. وگرنه اصل قانون بسیار مقبول و درست است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
نظر دادن مشکلی نداره .ولی شما همکار نیستی ،بیشتر شبیه دشمنی که از طبیعتا از روی حسادت صحبت میکنه
همکار دیگر سازمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
شما قطع یقین همکار یخش اداری هستید که اینطور علیه دیگر همکاران جبهه میگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عزیز جان ............... کدوم کاهش تصدی گری. مثل اینکه شما خبر نداری تمام کارهای جهاد و صمت هم انداختن گردن دامپزشکی.کدوم کاهش تصدی گری.سازمانی که با 35 درصد پستهاش داره کار میکنه و هر روز یه سامانه جدید و یه طرح ریشه کنی جدید رو میکنه میشه شما بگید کاهش تصدی گریش کجاست???
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
مطمئنا همکار سازمان دامپزشکی نیستی!! وگرنه وقتی سازمان دامپزشکی تا دیروز 80 درصد تسری کل کشور را می گرفت اون موقع هم باید اعتراض می کردی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
5
به قول کیهان : تسری لال ها را شفا داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
1
7
با سلام، من بعنوان دامپزشک با پانزده سال سابقه و همسر و دو تا فرزند، که می بایست ماهیانه دو میلیون و پانصد اجاره پرداخت کنم و سالیانه پانزده میلیون بابت شهریه آموزش فرزندانم به مدارس پرداخت کنم. با دریافتی ماهیانه شش میلیون تومان چطور زندگی کنم؟ اصلا کاری ندارم که هفت سال دانشگاه رفتم و چقدر درس خواندم تا از سد کنکور عبور کنم و با پشت سر گذاشتن چه مراحل مشکلی استخدام شدم، و در حال حاظر در چه محیط و شرایطی و در شهر غربت کار میکنم.
روزانه در معرض ابتلا به انواع بیماری و کار سخت در شرایط نامتعارف، رانندگی روزانه در جاده های حادثه خیز، تهدید شدن توسط قصاب و خلاف کار و...... گوشه ای از سختی های دامپزشکی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
زندگی خوب حق همه است،تربیت خوب فرزندان حق همه است ،حقوق مکفی گرفتن حق همه است،نه حق دامپزشکا که تو این سازمان فقط خودشونو می بینن،انشاالله دستگاههای نظارتی ورود کنن و همه به حقشون برسن ،وکسانی که این تخم لغو تو سازمان کاشتن رسوا بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
1
5
با سلام، طبق قانون، تسری فوق العاده خاص، مختص مشاغل خاصی است که عامل در معرض مخاطرات ناشی از آن شغل است. و اینکه قانون درست اجرا نمیشود تقصیر مسؤلین مربوط است. وگرنه فوق العاده خاص حق مسلم نیروی فنی است که در جاده های حادثه خیز رانندگی می کند و به دامداری و روستا و کشتارگاه و مراکز فروشی می رود تا تست سل کند، خون گیری و واکسیناسیون کند و از تلفات با عامل کشنده ناشناخته نمونه گیری کند و قصاب و سلاخ خلافکار با چاقو جانش را تهدید می کنند. کسانیکه قصد تخریب و پایمال کردن حقوق مسلم قشر زحمتکش دامپزشکی هستند و بدون اطلاعات اعتراض می کنند، بدانند مدیون قشر زحمتکش دامپزشکی هستند، چرا که زحمات همین بخش فنی است که با خیال راحت گوشت و لبنیات مصرف می کنند و نگران نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
تا جایی که ما میبینیم قشر زحمت کش دامپزشک پشت میز نشین، از اداریا هم اداریترن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
5
ببخشید مگه قضات و استادان دانشگاه یا کادر درمان که بیشتر از بقیه حقوق می گیرند با بقیه فرقی میکنند که حالا به تسر ی دامپزشکی گیر دادند. سرنخ رو از سازمان دامپزشکی پیدا کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
3
6
کاری نکنید که بریم دیوان عدالت شکایت کنیم این 10 سال که تسری نگرفتیم اون رو هم بگیریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
5
حکیم مهر لطفاً برداشت خودت رو به عنوان خبر روی آنتن نفرست درضمن این پژوهش مربوط به قوه قضائیه است که میخواهد طرح زور چپان خودش رو در مجلس به تصویب برسونه نه تسری دامپزشکی و زندانها که ۹ سال قبل به تصویب رسیده و الان داره اجرا میشه. تیتر خبر با متن خبر اصلاً ربطی بهم نداشتند کمی صادق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
1
6
به دوستان مرکز پژوهش،ها بفرمایید خط فقر با اعلام کمیته امام خمینی ده میلیون تومن شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
10
4
مجلس خیلی خوب و به موقع به این بی قانونی ها ورود کرده و اینکه حقوق یک کارمند دامپزشکی با کار مفید روزانه دو ساعت حدود ۱۸ میلیون تومان منطقی نیست و باعث ایجاد شکاف طبقاتی و نارضایتی بین سایر کارمندان دولت میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
3
3
وسط اینهمه دعوا بیچاره اون کارمندی که با مدرک کاردانی داره تو اداره پدرش در میاد و ۹۰ درصد کارهای عملیاتی به دوشش هست و به خاطر افزایش حقوق بالای دکترها و کارمندان اداری تسری ناچیز این بدبخت هم باید قطع بشه. ........... برای کاردان کمتر از ضریب ۱ پرداخت شده. ........ تا کجا اخه
پاسخ ها
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
واکسنتون ساعات غیر اداری براهه
ویزیتتون که داخل ساعات اداری براهه
ماشین اداره هم همجا کاراتون در ساعات اداری میکنید
کمتونم هست هنوز
شهرستانای دیگه نمیدونم ولی اینجا بهشت کارداناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
شما که تو نظام کار میکنی چقدر میگیری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
2
سلام دامپزشکان عزیز لطفابا این نظرات که بر اساس حسادت و نااگاهانه منتشر میشود توجه نکنید . خدا نکند یک بیماری مشترک بین انسان و دام جامعه را درگیر نکند که انگاه شناخت نقش دامپزشکان ملموس خوهد شد.
پزشک حیوانات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
1
6
باسلام؛
پیام های دوستان بعضا فکر میکنم از رو حسادت بوده و بعضا از رو نا آگاهی.اول اینکه حق تسری تصویب مجلس شده و دولت موظف هست اون رو اجرا بکنه و طبق گفته ها منابعش تامین شده دوم هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دولتی یا سازمانی نیومده راجبش صحبتی بکنه سوم مگر قوه قضائیه متونه حکم دولتی رو برگردونه به همین راحتی
چهارم اون عزیزی ک گفته حقوق 3برابر شده شما تو جدول بالا بالاترین حقوق ضریب میشه برا دکتر که حدود11.500مشه که با کسریات مالیات 10تومن دستشو مگیره به نظر شما10عدد بالا هست تازه گفتن سه برابر یعنی حدود 3.5طرف مگرفته با3برابرش شده10بابا انصاف داشته باشید طرف 6سال زندگیشو گذاشته درس خونده حالا10بگیره زیاده حالا بعضی از دوستان مگن که دامپزشکی بخور بخابه.من منکر این جریان نیستم که بعضی از شبکه ها کاراشون سبک تر شده ن ایکه سبک بشه سبک ترشده علتشم بخاطر خشکسالی هست
من خودم کارمند و دکتر هستم در یکی از شهرستان ها خب جمعیت دامی تو 5سال قبل حدود 500هزار رأس بوده الان شده 150هزار رآس خب به مراتب کار منم سبک تر میشه اما سختی همونه
من تو کشتارگاة ک قبلا بودم روزی 70تا کشتار داشتیم برا سطح شهرستان الان شده ماهی100کشتار خب نصف این جریانات بخاطر خشکسالی هست.
مساله بعدی اینکه حکیم مهر ی جوری کار مکنه ک عوض ایکه به نفع ما باشه به ضرر بوده
راجب بخش خصوصی و مسئول فنی جوری تیتر مزنن که انگار دامپزشکی بهشته برینه و نظام دامپزشکی تعرفه هارو جوری مزنه که دوستان پزشک من بم مگفتند چقد خوبه دامپزشکه کمترین حقوق 6تومنه ک من گفتم بالاترینش با پارتی بازی6تومنه باور نمکرد اما حکیم مهر عوض انعکاس این چیزا میاد تیتر مزنه تعرفه کمترینش6بالاترینش13خب آیا کسی مده این مبالغ رو ن
مبحث آخر اتحاده ما متاسفانه هیچ اتحادی نداریم عوض ایکه اتحاد داشته باشیم منتظر فرصت برا خالی کردن عقاید هستیم نمونه بارزش اختلافی ک بین نظام و سازمان دامپزشکی برای پروانه ها اتفاق افتاد واقعا دردناکه این موضوع که هیچ اتحادی وجود نداره
درصورتی که اگر نظام و سازمان باهم متحد باشند متونن هم مشکل بخش خصوصی حل بشه و هم دولتی چون قدرتش رو حکومت داده بهش براتون ی مثال مزنم مثلا کشتارگاه ی مسئول فنی داره ک طرف حسابش نظام هست و ی نظارت دولتی کشتارگاه داره ک طرف حسابش سازمان هست
اگر کارفرما زیر بار حقوق مسئول فنی نرفت و سرباز زد و نداد و اگر بین نظام و سازمان اتحاد وجود داشته باشه،سازمان راحت متوونه حکم به پلمپ کردنه اون کشتارگاه بده نسبت به قدرتی ک داره حالا به الفرض کارفرما بره ی دامپزشک دیگه گیر بیاره اما نظام پشت مسئول فنی خودش باشه و بگه فقط همین آیا اون کارفرما متونه حقوقش رو نده
به شرطی ک اتحاد باشه اما متاسفانه عوض اتحاد سایه هم رو باتیر مزنن و کی قراره این اتحاد برقرار بشه خدا مدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
7
دوستان عزیز
این مطلب هیچ ارتباطی با دامپزشکی نداره من مستقیما پرسیدم و تسری همکاران هم قطع نمیشه نگران نباشید
منابع مالی این هم تا پایان سال تامین شده
حکیم مهر جان لطفا ملت رو بجون هم ننداز . و پیام رو متتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
سلام دوست عزیزلطفا برای ماهم بپرسید چراتسری ما کارکنان قراردادی کارگری دامپزشکی روقطع کردن از سال ۹۰ پرداخت میشد ۱درصد الان قطع شده چرا با تشکر
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
فعلا که دو ماه هست که حق تسری کارمندان با پست مراقب در سازمان زندانها که در سال 91 تصویب شده بود و از ابتدای 1400 واریز می شد قطع شده، کسی میدونه چرا؟
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
2
4
بابا این خبر چه ربطی به دامپزشکی داره ..اینقد استرس به آدم میدین....انشالله 100 درصد اجرا میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
1
1
واقعا جاي تاسف است كه جامعه كوچكي مثل دامپزشكي هيچ كس نميتواند همديكر را ببيند. بايد طبق قانون اجرا شود. متاسفانه خانه از ريشه خراب است. در بعضي از استان ها كه قبيله اي فاميل هستند مدير كل به صورت سليقه اي به عده اي كه حتي لياقت كارشناس مسئولي ندارند پست ميدهد و حتي حقوق مزاياي عده اي مجيزگو و چاپلوس سه چهار برابر بيش از ساير همكاران است. از چه چيز ناراحت باشيم از تسري. وقتي ............. شايسته سالاري وجود ندارد چرا از خبر تسري ناراحت شويم. تا وقتي كه ارزش ها بي ارزش ميشوند و ......ها با ارزش تكليف ايران و ايراني كاملا مشخص است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
نه موضوع اینه که ............... بعضی نیروها از جایگاه خودشون غافل شدند و توهم محوریت در سازمان تخصصی بهشون دست داده. باید بفرستندشون به وزارتخونه های دیگه مثل ... و ... تا قدر عافیت رو بدونند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
3
0
از اولش هم قرار نبود به کسی چیزی داده بشه، فقط سرکاری بود که دامپزشکان به اعتصاب دامداران نپیوندند. مگه می شه بدن شما بخورید مگه خودشان محلسی‌ها چپ هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
آره قرار نبود به کسی چیزی داده بشه قرار بود بزرگان سهم خودشون رو از سفره سازمان بردارند که برداشتند ما هم هیچ ما نگاه......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
1
سلام بنظرم برا امسال منابع مالیش تامین شده ودست برنامه و بودجه استانهاست ...د‌وستان نگران نباشن .
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
1
1
واقعا متاسفم که به حکیم مهر حمله می کنید خوب مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی نظارت مستقیم روی طرح ها و لوایح داره اصلا برا همین گذاشتنش چنانکه طرح رو که قانون هم هست بتوانند حذف کنند حتی اگر توی حکم رفته باشد. الان هم چون مال قضات در دست اجرا هست با دامپزشکی که در صف انتظار هست کاری ندارند این ها که حذف شد میان سراغ دامپزشکی ما که سهلیم اینا می خواند کلا قانون ۹ سال پیش رو رد کلیات کنند خط آخر رو بخونید رد کلیات یعنی حذف کامل فوق العاده تسری بنابراین به حکیم مهر گیر ندید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
1
1
حکیم مهر جان ما نفهمیدیم اینوری هستی یا اونوری؟؟
فک کنم تو اونور دنیا هم یه کلمه شبیه تسری بگن که مثلا به فنا رفته میاری می چسبونی به تسری دامپزشکی.
کارمند بدبخت دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
3
.................... همکاران .... سر چیزی که هنوز قطعی نشده وسرکاری هست با هم دعوا می کنند که به کی بیشتر می رسه یادتان باشد هفت مرغ چاق را خاوری خورد ما اندر پی یک جوجه ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
فیلم نفوذی ساخته احمد کاوری را ببینید یه سکانس زیبا داره قاسم زارع میگه:
اینجا ایرانه،سرزمین خرید و فروشه، هرچی بیشتر کار کنی بیشتر میزنن تو سرت، ولی اگه اهل بخور و بچاپ باشی هیچ کس باهات کار نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
تور قانون فقط ریزه هارو می گیره،دونه درشت هارو کاری نداره
دکتر راغب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
1
1
چه کسی برا مجلس اولویت تعیین میکنه؟
واقعا با این تلفات کرونا وقت طرح حذف تسری بود؟
وقت طرح صیانت از فضای مجازی و .... بود؟
دکتر مصطفی قانعی معاون وزیر بهداشت از واردات بیهوده ۵میلیارد دلاری رمدیسویر خبر داد! تو برنامه زنده شبکه خبر
مجلس اگر چیزی را که ما بهش میگیم "جیگر" را داره بره اون قضیه را حل کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
دکتر راغب جان صیانت از فضای مجازی رو دو سال قبل خود سازمان دامپزشکی دستورالعمل و بخشنامه کرد و اجرا کرد حالا این که چیزی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
1
9
خدایا به داد ما برس...کارمون بیست برابر سایر اداراته ...بیاین دادسرا ببینین چخبره ........ بعد بگین تبعیضه
اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
8
2
ان شاءالله که حذف کنن یا قانونمند کنن
به دور از عدالته یکی ۱۶ تومن تسری بگیره یکی هم یک تومن پس بهتره حذف بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
خیلی ساده ای که فکر میکنی ۱۶ تومن تسری هست تسری تا سقف ۶ تومن هست و اونم تو سه سال
مرتضی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
تو عمرت پاتو دادسرا گذاشتی ببینی چقدر محیطش افتضاحه؟؟ این طرح اگه اجرا بشه تازه میشه مثل حقوق ادارات دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
1
1
اجازه بدید به بخش دولتی تا جایی که میشه حقوق اضافه کنن ............. بابا خسته شدیم از بس چشم به دریافتی مسئول فنی دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
2
خدایا یک نفر پیدا نمیشه عادلانه بیاد هم حقوق هم اندازه کار.استرس.وهم اینکه شئونات کارمند قضایی اجازه کار دومی نمیده رو بررسی کنه بعد به این راحتی نیاد رد کلیات بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
1
0
حسود نیاسود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
1
2
سلام با توجه به سختی کاری که کارکنان اداری دادگستری دارن و حجم ارباب رجوع چندین برابر ارگانهای دیگه هست و اینکه تامین اعتبار بودجه طرح تسری از محل اعتبارات قوه قضاییه هست طرح تسری کمترین حقی هست که باید برای کارکنان اداری دادگستری اعمال بشه و کسانی که گلایه دارن شرف و انصاف داشته باشن اول حکم و فیش کارمندان محترم دادگستری رو ببینن که کمتر از پنج تومن میگیرن بعد کارشناسی کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
1
مقاله کاملا مغرضانه است چرا سراغ شرکت نفتیا وحفاریا واب و برقیا وبانکیا ... نمیرید که طرحهای رفاهیشون با حکمشون برابره بعد میگن ۲۰ تا میگیریم
فقط حکم رو میگن ولی ۲۰ تای رفاهی رو نمیگن میخواین کم و کسری دولت رو از جیب کارمتد پنج شش میلیونی در بیارید بعد هم این طرح رو اصلا نخوندید و قلم زدید اولا چون به تعیین سقف اشاره نکرده برای این افزایش حقوق در داداگستری طبق طرح تسری سقف گذاشتن و خود دادگستری باید بده بیخود میگه ۳ برابر حقوق و بعد میگه ۱۲ میلیون افزایش میخوره توی طرح اومده تا سقف سه برابر حداقل حقوق که ۲۲۰۰ هست یعنی سقفش ۶۶۰۰ میشه دو ما اشاره نکرده توی طرح که قضات رو که اصلا مشمول خدمات کشوری نیستند خود نمایندگان وارد کردن و گفتن شش دهم حقوقشون یعنی معادل شصت درصد به قضات اضافه بشه اونم بدون تعیین سقف و قاضی که امروز وارد سیستم شده حکمش ۱۳ تا هست و اون قدیمیا تا ۳۰ میلیون هم هست که نصفش ۱۵ تا میشه .سوما چون توی طرح اسم قضات اومده و قراره شصت درصد حقوقشون اضافه بشه رو اصلا تو مقاله و جدول نیاوردی اگر درست حساب کنی میبینی افزایش ۱۵ میلیونی قاضی دو برابر۶ میلیونه کارمتده در حال حاضر هم حقوقشون دو سه برابر هست اینم بزار روش میشه ۴ برابر در ضمن چرا برای کارمند دکترای حقوقی که چندرغاز میگیره و قاضی لیسانس حقوق که مدرکش پایینتره و سه برابر اون میگیره دلتون نمیسوزه اما برای قضات دلتون میسوزه که حقوق کارمند به اون نزدیک میشه . چهارما چرا سراغ نجومی بگیرا و شرکت نفتیا و حفاریا نمیرن از اونا کم کنید بودجه دولت رو تامین کنید اومدید سراغ کارمند بیچاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
3
شما که ی جدول کذایی گذاشتی ولی سقف تعیین شده رو نزاشتی و همینطور ضرب کردی حتما یا نخونده قلم زدی یا غرض خاصی داری . ارباب رجوع دادگستری حداقل سه تا ۵ برابررارباب رجوع بقیه ادارات هست طوری تا بیرون اتاقها هم کلی ادم وایساده و اسم نوشتن نمیدونی کار کنی یا جواب ارباب رجوع بدی دوما ۵۰ درصد ارباب رجوعای دادگستری قاتل و زندانی و دزد و .. یا خانواده های اونهاست وبرای هر پرونده باید با تهدید و تهمت هزار جور موضوع بشن ۵۰ درصد دیگه هم ادمهایی که نمیتون به درستی امورات مالی و حقوقی و عاطفیشون رو مدیریت کنن ودرگیر خشم هستن و باید این حجم از استرس رو تحمل کنن . شما تا حالا تو ادارتون گروگانگیری شده؟ تاره پرداختی فقط حقوقه ودیگه هیچ مثل بقیه ادارات نه رفاهیات و نه... فقط حلال باشه ۲۰۰ هزار تومن اضافه کار ثابت بعد شرکت نفت و سازمان برق و حفاری وبانک مزایاسون اندازه حقوقشون لعد بپرسی چقدر میگیرن فقزط حکم رو میگن ۲۵ تا اون نجومی لگیرا و مدیرا هم که هیچ . حراست شرکت نفت ی ادم بیسواد حداقل ۱۸ میلیون میگیره
راستی فیش اخر ماه بقیه کارکنان رو با مزایاشون هم بزار حکم نه فیش رو بزار اگر دنبال عدالت هست در غیر ابنصورت که هیچ
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
1
وقتی نمایندگان مجلس دناپلاس گرفتن اون موقع تو فکر بی عدالتی نبودن حالاکه میخوان چندریالی به حقوق کارمندان اضافه کنن بیانیه میدن و یادشون به تبعیض و بی عدالتی میوفته. بی عدالتی اونیه که یه کارمند با ۲۰ سال زحمت به یه شغلی برسه بعدش حقوق ماهانه ۳میلیون بگیره از اون ور یه مشاور املاک بدون سرمایه و هزینه فقط با یه میز و سه تا صندلی هزینه یه فرم آماده کاغذ آ۴ فقط برای اسم و فامیل نوشتن حداقل ۱۰ میلیون بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
5
سلام الان عادلانه این است که کارمند دادگستری با ماهی چهار میلیون الی پنج میلیون تومان وبا این حجم ارباب رجوع بدون دور کاری وبا خطر کرونا و حجم پرونده ها کارکند و صداش هم در نیاد کرایه خانه هم بدهد.مخارج زن و فرزندش هم تامین نماید. بعید است که ادارات دیگر این‌میزان حقوق دریافت کنند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
2
من کارمند زندان هستم بیشترین اضافه که شده ۸ میلیون تومان شد ولی ۶ میلیون از آن مالیات و بدبختی های دیگری کسر میشه هر کارمند در اصل سه یا دو میلیون تومان اضاف شده این برای خودش میگه بازهم با این تسری گرسنه هستیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
1
اگه نمایندگان مجلس کمی وجدان داشته باشند وفیش حقوقی بقیه ادارات را هم نگاه کنند بعد تصمیم بگیرند خوبه . یکی مثل من با 30سال سابقه خدمت در شرف بازنشستگی با طبقه 14ورتبه عالی تمام حقوق بازنشستگی به اندازه قیمت یک خودروی داخلی که اکثر نمایندگان یه روزه گرفتند نمیشه .اون موقع اینها باید برای ما تعیین تکلیف کنند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
ببخشید من فکر کردم نمایندگان ال نود یا پژو گرفتند که گفتم حقوق بازنشستگی اندازه یک خودرو داخلی میشه اگه دنا پلاس گرفتن که وای بحال ما بااین بازنشستگی
مرتضی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
1
4
اوکی پس با حقوق ماهی چهار تومن به کار ادامه میدیم و فیش های حقوقی ادارات دیگه رو که برای ضمانت متهمین میارن و حداقل دو برابر حقوق ماست میبینیم و دم نمیزنیم فقط انتظار نداشته باشید با سعه صدر و انگیزه کار کنیم چون باید بعد از ظهر تو اسنپ و جاهای دیگه هم کار کنیم که بتونیم از پس مخارج سنگین زندگی بربیایم حالا انواع ناراحتی های روحی و جسمی که بابت محیط پرتنش کارمون دچارش شدیم به کنار!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
3
واقعن‌ باید تاسف خورد که .............. اسم‌ خودشون ‌گذاشتن‌ کارشناس آیا برای افزایش حقوق خودتان که نشسته اید و مانع تراشی ‌میکنی ایقدر سخت ‌میگیرید .......... هیچ کاری ندارید حداقل بزارید کارمندان‌ جلو زن و بچه‌شون ‌شرمنده نشن ...............
کارمند دادگستری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
1
2
با سلام من کارمند دادگستری هستم یه جدول تو متن بود که حق شغل و شاغل زده بود حدود ۱میلیون بیشتر از چیزیه که در واقعیت هست واقعا این سازمان پژوهش واقعا پژوهش میکنه یا همینطوری یه حرفی زده میشه یه فیش بیارن ببینیم حقوقشون چقدره کارمند دادگستری باشی بعد از ظهر بخاطر کمی حقوق مسافرکشی کنی بعد در مورد فساد تو قوه بحث میکنن خدا خودش بالا سرمونه میبینه ماها چقدر با استرس کارمیکنیم شماها که تو پژوهش مجلس هستید میدونید روزانه با چندتا ارباب رجوع که دچار مشکل و درگیری شده مواجه میشیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
1
4
سلام علیکم
اون کسایی که این همه گفتن حقوق کارمندای دادگستری پائینه و تلاش میکنیم درست بشه الان کجا هستند من کلا ۴۲۰۰حقوق میگیرم حق شغل و حق شاغل من ۱۳۰۰و ۸۰۰هست جان عزیزاتون برید تو دادگستری ببینید چند دقیقه چند ساعت میتونید تو اون جو باشید و تاثیر نزاره روتون از تمام عزیزانی که میتونن واسه حقوق ماها کاری بکنن درخواست داریم پیگیر این قضیه بشن خدا حافظ و نگهدار همتون باشه به فکر بچه های دادگستری ایران عزیز هم باشید یاعلی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
4
با سلام اگه نمایندگان و قانون گذران خیلی دنبال عدالت هستند و به قول خودشان بار مالی برای دولت داره برن شرکتهایی مثل نفت و گاز و برق و...و بانکها رو بیارن زیر مجموعه مدیریت خدمات کشوری مثلا حسابدار شرکت نفت چه کاری انجام میده که حسابدار دامپزشکی یا بهزیستی یا... انجام نمیده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
2
0
لطفا درمورد مربیان سازمان فنی وحرفه ای کشور هم صحبت کنید زمستان وتابستان آموزش می دهند خبری ازقانون آموزشی دراین سازمان نیست مگرمربی چه گناهی دارد همه کاره شودوازقبیل انبارداری نظافت پذیرش قسمت اداری وهزاران کار
ناشناس
|
Ireland
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
5
0
تسری غیر قانونی بود خوب کردن که لغو کردن،سه برابر شدن حقوق خیلی بود که شامل همه نشد پس بهتر که نمیدن
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
3
1
پس‌لطفا حقوق معلم ها رو هم‌افزایش ندید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
1
وای خدای من چقد این آدم ها تنگ نظر وبد جنس شدن به جای اینکه از هم حمایت کنن تا زندگیشون بهتر بشه زیرآب همو میزنن. وقتی از سختی شغل یه گروهی خبر ندارین واز میزان دقیق واقعی حقوقشون چرا الکی نظر میدین. قانون حق تسریع حق کارمندان زندان وقوه قضائیه هس به‌دلیل حساسیت وسختی کارشون انشالله حقوق همه کارکنان بخش های دولتی زیاد بشه وعدالت در همه بخش ها باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
1
لطفا انقدر تنگ نظر نسبت به هم نباشین، حق تسریع حق کارمن زندان وقوه قضائیه است به دلیل حساسیت وسختی کارشون. شما از سختی کار ومیزان دقیق واقعی دریافتی کار کنان خبر نداری نظر ندین انشالله عدالت در همه جا برقرار باشه زندگی مردم بهتر بشه. حق تسریع کارکنان زندان وقوه قضائیه حق شان است وعادلانه ودرست واگر حذف بشه بی عدالتی کامل هس
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
4
1
سلام علیکم ....دوستان شاغل در دادگستری از کی تا حالا تعداد ارباب رجوع سختی کار محسوب میشه .....پس اون بدبخت هایی که توی زندان ها دارن با هرجور ادمی زندگی میکنن و در معرض خطرات جانی مثل چاقو خوردن از زندانی یا ایدز و هپاتیت هستن چی باید بگن ....تازه مشکلات روحی و و خانوادگی که برای زندانبان ها ایجاد میشه بماند...من زندانبان حاضرم جامو با شما عوض کنم ....بعید میدونم کسی جرات کنه یا بتونه کار مارو انجام بده....لازم به ذکره که بنده خودم فوق لیسانس رشته حقوق جزا هستم .
تو رو خدا به حق خودتون قانع باشید و خدا رو شکر کنید که کار اداری دارید و پشت میز مینشینید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
پس سختی کار چیه وقتی ساعت ۷ صبح از خونه میای بیرون تا ساعت ۴ و ۵ بعد از ظهر تشنه و گشنه باید سرت تو پرونده باشه با صد جور ادم ناجور برخورد داشته باشی اونایی که شما زندانبانش هستی از چه طریقی وارد زندان شدن پرونده ها کجا تشکیل شده منم حاضرم جامو با شما عوض کنم
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
دوست عزیز کسی منکر کار سخت شما نیست واسه همینم 2 برابر ما که تو دادگستری هستیم حقوق می گیرید این دلیل نمیشه که حق دیگران رو منکر بشید کسانی رو که شما با دستبند و هزار جور تجهیزات مراقبتی به شعبه میارید قبل از محکومیت و زندان رفتن ارباب رجوع عادی ما بودن ...
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
0
باعث تاسفه تا این حد بیعدالتی باور کردنی نیست!
نوروزیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
با سلام
می خواستم به اون کارشناسایی که این گزارش رو تهیه کردن بگم که من کارمند دادگستری هستم با مدرک کارشناسی و 15 سال سابقه کار، چرا برای تهیه گزارش کارشناسی به این مهمی که زندگی هزاران نفر کارمند رو تحت تاثیر قرار میده به خودشون زحمت ندادن حتی یه سر به سیستم صدور فیش حقوقی قوه قضائیه بزنن و حقوقها رو ببینن. شاید بقیه ندونن که سایر ادارات چقدر حقوقشونه ولی ما با توجه به فیشهای ضمانتی که از کارمندان ادارات مختلف می گیریم می دونیم که حقوق سایر ادارات چقدره برای همینم به این شرایط اعتراض داریم من همونطور که گفتم با 15 سال سابقه و مدرک کارشناسی حکمم 7 میلیونه که پس از کسر کسورات بیمه و مالیات کمتر از 6 میلیون دریافتی دارم. حالا شما قضاوت کنید که حقوق ما عادلانه اس؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
0
من کارمند سارمان زندان هستم ‌حقوق تسری بعد از ۷ماه قطع شد د
پاسخ ها
حمید عباس زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
واقعن دیگه نمیدن تسری زندان؟
مجمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
2
اولا مقایسه و تسری دادن قانون تسری کارکنان مظلوم زندانها به کارکنان قوه قضاییه ظلم است مگر می شود سختی کار زندانبانان را که با آن افرادی که جامعه نتوانسته نگه دارد وای زندانها و به طبع کارکنان این مجموعه نه تنها باید نگه دارد بلکه باید با این افراد که جامعه طرد کرده باید زندگی کند در حالی که الان به برکت نظام و پیشرفت های انجام شده زندانیان حتی به شعبه ها هم جهت رسیدگی نمی روند بلکه بصورت محکمه الکترونیکی محاکمه می شوند آنهایی که ناراحت هستند از افزایش حقوق کارکنان زندانها مشکلی نیست بیایند یه مدتی هم اداره هاشان را با کارکنان زندانها عوض کنند ببینند در عرض مدت بسیار اندک روانی می شوند کارکنان زندانها نه تنها در داخل زندان ها آرامش ندارند بلکه در بیرون نیز حتی نمی توانند به راحتی در کنار خانواده شان به یک پارک ساده هم بروند
لطفا هرکس این قانون را ناروا می داند خواهش می کنم تنها یک هفته به جای پرسنل مراقب زندان داخل زندانها کار کند تا سختی کار زندانبانها را تجربه کند
متاسفانه مسئولینی که برای این زندانها انتخاب می شود از قوه قضاییه می آیند و تجربه کار در زندانها را ندارند به همین خاطر به علت بی تجربگی و ناتوانی و ترس از پست شان جرات دفاع ندارند تا بوده چنین بوده بیایید زندانبانی را از نزدیک تجربه کنید بعد تصمیم بگیرید یاعلی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
0
1
صد در صد با نظر محمد موافقم ، و اینکه در تهران 5 ماه تسری داده شده نه 7 ماه. هر شغلی برای خود سختی هایی داره و باید مرجع بی طرف و بی تعصبی به ارزیابی و درجه بندی این موضوع اقدام کنه ، اینجا هرکس طبق منافع خودش صحبت میکنه و نتیجه ای جز ایجاد و افزایش نفاق و بخل و کینه نداره ، هرکس را بهر کاری ساخته اند ، مسلما دامپزشک نمیتونه در زندان کار کنه و برعکس ، و مسلما یک بنا و کارگر ساختمان نمیتوته ادعای برابری حقوق با مهندس ساختمان داشته باشه گرچه کار فیزیکی بیشتری انجام میده ، همه مشاغل دولتی کمتر از حقشون حقوق میگیرن و هر صنف باید تلاش کنه به حق خودش برسه نه اینکه نون بقیه رو آجر کنه ، در تمام دنیا به کارمندان زندان اهمیتی بیشتری میدن ، دلیلش آنقدر واضحه که نیازی به گفتن نداره فقط نباید دیدگاه تعصبی و یکطرفه داشت ، اما اینجا به کارمندای سازمان نه خانه سازمانی میدن ، نه قانون سختی کارو اجرا میکنن ، نه اضافه کار قانونی و ..... مشکلات اعصاب و روان مزمنی که این کار ایجاد میکنه غیر قابل انکاره....خلاصه شماتت همدیگر نتیجه ای نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
1
من زندانبان حاضرم بیام توهر اداره وباهر حقوقی کار کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
2
سلام.همتون به جون هم افتادین وهی راه به راه ریچار بار هم میکنین کارکنان بدبخت دولت همشون تمام ۳قوه دارن بخاطرنهایت۲میلیون سرکله هم میزنن اون طرف بعضی ها که اصلا مکانی بنام اداره ندارن حتی در سطح شهرستان حقوق های آنچنانی و..... تلاش کنیم همه از سرسفره بخوریم مگه کشور فقیری داریم موقع انتخابات از نماینده هایی حمایت کردین که الان شدن دشمنتون و رای مخالف .معلم ها در عرض۳سال ۳بار افزایش حقوق داشتن برا چی بعلت زیاد بودن بعلت موثر در انتخابات ها قشر بزرگی هستن .اما همه ماها با کمترین تعدادبیشترین کاراها رو داریم بدون چون وچرا انجام میدیم بدون هیچ انتظاری من با۲۰سال خدمت چنانچه تسری اجرا بشه میتونم ۸.۸۰۰حقوق بگیرم اما یک معلم ۲سال استخدام همین حالا ۹.۳۰۰حقوقش هست با مدرک مشابه .سختی کار همه جا هست دامپزشکی دستشو تا آرنج میکنه تو ..... گاوو....زندانبان ۲۴ساعت فقط ...... زندانی رو به مشام میکشه و نگهبان یک سری خلافکار که با بهترین پذیرایی ها کار سختی ن ریدن هستش و دادگستری بزرگش قاضی بیچاره هستش که باور کن انواع و اقسام تهمت و حرکات شنیع متهم و بعضا خانواده دش رو روزانه نظاره گره .و...و...و... بجای بجان هم افتادن خواهشا بصورت قانونی و بدون حاشیه مطالبه همسان سازی حقوق رو داشته باشیم و از جناب رئیسی درخواست اجرا وپیگیری داشته باشیم اون موقع هیچکس نیاز به تسری نداره .برخی ادارات هستن حقوق هایی میگیرن آدم کله اش دود میکنه رفتم شرکت نفت یک‌جور موقع ناهار بهشون میرسیدن فکر کردم هتل ۵ستاره هستم ویا وزارت نیرو ویا پتروشیمی ویا بانک‌ها. الانه داشتن یک شرکت تعاونی آرزوی ما است یا طرح حکمت ویا انواع واقسام بیمه های مکمل .پس دست به دست هم از جناب رئسی وجناب مخبر درخواست اجرای همسان سازی کلیه کارکنان وشرکتهای دولتی رو با رعایت قانون داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
1
خداوکیلی تا به حال داخل زندان امدین اسمش ادم داغون میکنه خدا خیر نده به کسی که تسری ما رو بخواد حذف کنه به خدا کار ما خیلی سخته با همه جور ادمی برخورد داریم تا به حال تهدید شدی تیزی رو گلوت گذاشتن وچیزای دیگه لعنت به کسانی که بخوان تسری مارو ندن لعنت خدا مرگ برشون بی وجدانن بابا قانون شده یعنی قانونی که خودشون بهش رای دادن رو حذف میکنن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
1
همین آقایانی که به تسری زندانها اعتراض میکنند اگه راست میگویند بیایند داخل زندان پست دهند ومزه ی استرس فرار .استرس خودکشی.استرس دگر کشی.استرس دعوا ونزاع دسته جمعی زندانیان .استرس برخورد بازندانی ایدزی تحمل دودسیگار زدانیان .تحمل ناراحتی دوری فرزند از پدر ومادرش وهزاران مشکلات روحی وروانی رابچشند انوقت کار سخت را میفهمند وقتی روح وروانشان داغون شد خوب حسش میکنند بعدببینیم چند مرده حلاجند ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
0
کسی میدونه چرا حق تسری کارکنان با پست مراقب سازمان زندان‌ها که در سال 91 تصویب شده بود واز ابتدای 1400 داشت واریز می شد 2 ماه هست که قطع شده و پرداخت نمیشه، در حالی که ابن هیچ ارتباطی به حق تسری کارکنان اداری نداشت و جدای از اون بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
دوستان خیلی دلگیر شدم از بحث دوستان و تحقیر همدیگر فقط میدونم سختی کار سازمان زندانها ۶/۱۲/۱۳۷۴تصویب شده ولی متاسفانه یک چهارم قرن است که اجرا نشده کی جواب این حق و حقوق پایمال شده رو میده حالا هی بهم توهین کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
0
0
سلام دوستان گرامی همسر من توی زندان کار می کنند فکر نمی کنم خطرناک تر از این شغل وجود داشته باشه صبح که داره میره از ما خداحافظی میکنه میگه نمیدونم برمیگردم یا نه حقوقی هم که میگیرن پول خونشونه 4ماه از حق تسری سال 1400 رو بهشون ندادن و هروقت سوال هم کردن گفتن می دیم الان سال 1401 8ماه گذشته هنوز اون مبلغ رو بهشون ندادند بخدا من که همسر ایشونم از نگرانی و ترس واقعا مریض شدم کار بسیار سختیه و خدا هیچ کس رو قسمت نکنه کارمند سازمان زندانها بشه
نظر شما
ادامه