کد خبر: ۶۵۵۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم «حاج ابوالفتح رحیمی» از کارکنان بازنشسته اداره کل دامپزشکی استان ایلام و پدر بزرگوار «دکتر پیمان رحیمی» متخصص مامایی و مدیر گروه دانشکده دامپزشکی دانشگاه رازی دار فانی را وداع گفته و به دیدار معبود شتافته است.

حکیم مهر به نوبه خود، مصیبت وارده را به جامعه دامپزشکی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حیدری نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
3
بسمه تعالی
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
درگذشت نابهنگام این بزرگمرد که یکی از بزرگان و مصلحان شهر ایلام بود را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض مینمایم، اوایل انقلاب مدتی در خدمت ایشان و آیت الله مروارید بودم و خاطرات آن زمان همیشه در یاد من خواهد بود.
حیدری نژاد، بانک کشاورزی تهران
پاسخ ها
پیمان رحیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
با سلام و احترام
جناب حیدرنژاد صمیمانه از ابراز لطف شما سپاسگذارم. ارادتمند-پیمان رحیمی
حسین زابلی خراسان جنوبی شهرستان فردوس داروخانه دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
با عرض تسلیت خدمت تمامی همکاران استان ایلام بخصوص خانواده محترم آن مرحوم این جانب خاطرات بیاد ماندنی و ارزنده ای از
آن مرحوم که از دوستان و اساتید و شخص اخلاق مدار در تمام زمینه ها بودن وبنده را در ابتدا ورود به حرفه دامپزشکی که شروع طرح بود جایگزین آن مرحوم به سرپرستی دامپزشکی چوار منصوب نمودن و خیلی چیز ها و مطالبی ارزنده آموختم و امشب ناخدا گاه پس از ورود به سایت دامپزشکی ایلام شدم و این مطلب را مشاهده نمودم از صمیم قلب متاثر و متاسف شدم و از درگاه ایزد سبحان علو درجات برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازمانده گان مسلت دا رم‌ خدایش رحمت نمایید . حسین زابلی شهرستان فردوس خراسان جنوبی
نظر شما
ادامه