کد خبر: ۶۵۴۷۹

حکیم مهر: مدیرکل پست قزوین گفت: نرم افزار (اپلیکیشن) رصد خودروهای حمل و توزیع بار مرغ به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و قاچاق این محصول از سوی این شرکت طراحی و ساخته شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «محسن بخشی» روز چهارشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مقابله با قاچاق کالا و ارز استان قزوین افزود: با همکاری جهاد کشاورزی و دامپزشکی این نرم افزار اجرایی شده و به مرور در اختیار فعالان تولید و توزیع مرغ قرار می گیرد.

این مسوول گفت: این نرم افزار در سه کشتارگاه فعال شده و روزانه حمل و توزیع ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ از محل کشتارگاه تا فروشگاه را رصد می کند و اطلاعات آن می تواند در دسترس دستگاه های اجرایی مانند دامپزشکی، جهاد کشاورزی،  سازمان صنعت معدن و تجارت و نهادهای نظارتی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با اجرای این نرم افزار امکان توزیع خارج از شبکه مرغ از میان می رود و مشکلات مردم به توزیع مرغ به حداقل می رسد.

مدیرکل پست استان قزوین گفت: این نرم افزار را می توانیم به منظور رصد چرخه توزیع سایر کالاهای اساسی را نیز مورد استفاده قرار دهیم.

وی با اشاره به خدمات پستی شرکت پست به شهروندان در همه ایام سال،گفت: شرکت پست قزوین پارسال ۲ میلیون مرسوله را ارسال و ۱.۵ میلیون مرسوله را توزیع کرد.


نظر شما
ادامه