کد خبر: ۶۴۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

«روح اله متفکرآزاد» در نشست علنی امروز (سه شنبه، 8 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، برخی از تذکرات به شرح زیر است:

-  تذکر «محمدتقی نقدعلی» نماینده مردم خمینی شهر به همراه 32 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور به شرح زیر است: ضرورت رفع موانع اشتغال و ادامه تحصیل کارشناسان رشته علوم آزمایشگاهی و دامپزشکی.

- تذکر ابراهیم رضایی به همراه 51 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و صمت درخصوص لزوم مدیریت خطر کمبود و افزایش قیمت مرغ.

- تذکر سید سلمان ذاکر به وزرای جهاد کشاورزی، راه و نیرو درخصوص لزوم تبدیل وضعیت استخدام کارشناسان ذبح شرعی، کارشناسان فرهنگی و مسائل دفاتر در جهاد کشاورزی ها و ادارات تابعه و ضرورت راه اندازی ادارات کل راه آهن در آذربایجان غربی و ضرورت تامین آب شرب منطقه انزلی شمالی و جنوبی بخصوص روستاهای بزرگ گل تپه و کهریز.

- تذکر غلامحسین کرمی به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص لزوم اتخاذ تدابیر مناسب درخصوص خرمایی که روی دست نخل داران مانده، لزوم رسیدگی به کمبود شدید مرغ در استان بوشهر علی رغم تولید متناسب با نیاز استان و اینکه چرا شهرک های کشاورزی به ویژه شهرک های گلخانه ای شهرستان دشتی رها شده و در مورد آنان اقدام موثری به عمل نمی آید.

- تذکر حسین امامی راد نماینده چناران و طرقبه و 55 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ علت کم توجهی به بخش سختکوش به عنوان تولیدکنندگان کم توقع

- تذکر حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا به همراه 51 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم برنامه‌ریزی برای کنترل قیمت مرغ مصرفی مردم با توجه به کاهش شدید جوجه‌ریزی در اردیبهشت.

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تحویل بنادر از سازمان شیلات به سازمان بنادر و دریانوردی. همچنین تذکر به همراه 19 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم سمپاشی برای حفظ نباتات در استان گیلان با توجه به گسترش آفات ملخ در شهرستان رودبار. همچنین تذکر به همراه 33 نفر از نمایندگان به وزیر کار: لزوم رسیدگی در تسریع در تصویب حق مسکن کارگران.

- تذکر سید سلمان ذاکر به وزرای جهاد کشاورزی، راه و نیرو درخصوص لزوم تبدیل وضعیت استخدام کارشناسان ذبح شرعی، کارشناسان فرهنگی و مسائل دفاتر در جهاد کشاورزی ها و ادارات تابعه و ضرورت راه اندازی ادارات کل راه آهن در آذربایجان غربی و ضرورت تامین آب شرب منطقه انزلی شمالی و جنوبی بخصوص روستاهای بزرگ گل تپه و کهریز



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
با وجود تعداد بسیار زیاد دانشکده های دامپزشکی؛ دقیقاً چه موانعی برای ادامه تحصیل در رشته های ارشد و دکتری دامپزشکی در ایران هست؟
نظر شما
ادامه