کد خبر: ۶۴۵۰

حکیم مهر - عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی کشور از تشکیل این کانون در استان تهران خبر داد و گفت: در فاز نخست، کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان تهران تشکیل شد. دکتر احمد کاظمی افزود: مجمع عمومی تشکیل کانون بازنشستگان  یک ماه گذشته با حضور 250 تن از بازنشستگان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: آن دسته از بازنشستگان سازمان دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان تهران که تاکنون در این کانون عضو نشده اند به دفتر کانون بازنشتگان دامپزشکی واقع در سازمان دامپزشکی کشور مراجعه نمایند.
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی کشور همچنین در مورد کانون های استانی گفت: تمامی بازنشستگان دامپزشکی کل کشور تقاضای عضویت خود را به دفتر این کانون ارسال کنند تا با برآورد تعداد متقاضیان، مجوز فعالیت کانون های استانی از وزارت کشور اخذ شود.
وی به کار گیری نقطه‌نظرات فنی متخصصان بازنشسته دامپزشکی را از جمله اهداف راه اندازی این کانون ذکر کرد و گفت: علاوه بر اخذ نقطه نظرات تخصصی، مسایل رفاهی بازنشستگان نیز توسط این کانون پیگیری می‌شود.

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه