کد خبر: ۶۳۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

 ‏

شهردار آمل از آماده سازی نخستین پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در این شهر خبرداد.‏

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایمنا، «حمید هاشمی» با اشاره به اختصاص و آماده سازی زمینی خارج از شهر به منظور نگهداری از سگ‌های بلاصاحب اظهار کرد: زمینی به مساحت سه هزار متر مربع خریداری کردیم که در فاز اول ۱۱ غرفه در مجموع ۶۰۰ متر از این زمین با سازه‌های سبک به عنوان پناهگاه نگهداری و ساماندهی سگ‌های ولگرد آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به استقرار کانکس‌هایی برای نگهداری از غذای سگ‌ها و همچنین محل عقیم سازی و واکسیناسیون این حیوان‌ها ادامه داد: با راه اندازی و انتقال سگ‌های بلاصاحب به این پناهگاه؛ خدمات لازم در جهت عقیم سازی، غذا رسانی و عملیات درمانی توسط شهرداری آمل، گروه‌های حامی حیوانات و دوستداران محیط زیست انجام می‌شود.

شهردار آمل عنوان کرد: به منظور بررسی چالش‌ها و راهکارهای موجود در حوزه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب جلسات متعددی با کارشناسان و متخصصان در این زمینه صورت گرفته است. برای ساماندهی و نگهداری سگ‌های بلاصاحب به همکاری و کمک سازمان‌های مردم نهاد، دوست داران و فعالان محیط زیست نیاز جدی داریم.

وی تصریح کرد: ایجاد این پناهگاه چالش‌ها و مشکلات فراوانی برای شهرداری داشته، اما شهرداری آمل ارائه اینگونه خدمات را وظیفه خود دانسته و دست یاری تمامی انجمن‌های حمایت از حیوانات را به گرمی می‌فشارد و آمادگی دارد، به منظور استفاده و بهره گرفتن از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد فعال در این بخش مکان‌های نگهداری سگ‌های بلاصاحب را به دو یا حتی سه مکان افزایش دهد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
3
سلام یه بچه سگ میاد جلوی خونه ما منم بهش غذا میدم. آمل هستیم بلوار منفرد نیاکی. جایی هست بیاد تحویل بگیره ببره ازش نگهدادی کنه؟
نظر شما
ادامه