کد خبر: ۶۲۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

در بازديد اخير از پناهگاه به تعداد 70 قلاده از سگ هاي جديد الورود به پناهگاه واكسن هاري تزريق گرديد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شهرداری نجف آباد، در بازديد اخير شبكه بهداشت و دامپزشكي از پناهگاه به تعداد ۷۰ قلاده از سگ هاي جديد الورود به پناهگاه واكسن هاري تزريق گرديد.

دامپزشكي روزانه تعدادي دوز واكسن هاري در اختيار شهرداري قرار مي دهد تا سگهاي تازه جمع آوري شده قبل از ورود به پناهگاه بروز واكسينه شوند.

شایان ذکر است كارشناسان اداره دامپزشكي بصورت دوره ای در پناهگاه حضور پيدا كرده و ضمن بررسي وضعيت جسماني سگ هاي داخل پناهگاه در صورت لزوم دارو تجويز مي نمايند.

واکسیناسیون سگ های بلاصاحب

پناهگاه سگ هاي بلاصاحب به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع شامل ۶ محوطه روباز جهت نگهداري و جداسازي و تفكيك سگ هاي نر و ماده و توله ها هركدام به مساحت ۱۷۶ متر مربع، يك محوطه مسقف داراي ۸ قفس نگهداري جهت قرنطينه به مساحت۹۶ متر مربع و مجهز به آبخوري اتوماتيك می باشد که در حال حاضر ۱۹۰ قلاده سگ نگهداري مي گردد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
0
دخالت بی جا در وظایفی که برعهده بخش خصوصی است افتخار نیست، بر عکس سایر ادرارات که از وظایف و هزینه های اداری کاهش و از فرصتها برای افزایش در امد کارمندان بهره میبرند به عنوان مثال هویت گذاری دام چهاد ، یا حذف دفترچه بیمه تا مین اجتماعی اما گاهی ....... بدون فکر اقدام به انجام اموری میکنند که هزینه های سازمان و زحمتهای پرسنل خسته و زیر فقر دامپزشکی رو افزایش میده، این کارها فقط افزایش وزنه به پای سازمانی است که نه پرسنل کافی دارد نه بودجه کافی
نظر شما
ادامه