کد خبر: ۶۲۶۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کارخانه تولید کنسرو گوشت شتر جهان در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «ماندانا زنگنه» عصر امروز در نشست بررسی پیشرفت فیزیکی طرح‌های اقتصادی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای اولین بار در دنیا تولید کنسرو گوشت شتر در سیستان و بلوچستان  آغاز شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: ایده تولید کنسرو گوشت شتر برای اولین بار در سال 76 مطرح شد و سرانجام پس از تکمیل طرح و ارزیابی آن در سال جاری دستورالعمل بهداشتی اولید آن توسط معاونت غذا و دارو تدوین و به تایید رسید و امروز مراحل اجرایی آن 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تولید آغاز شده است.

وی بیان کرد: تکمیل این طرح بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اعتبار  نیاز دارد و با تکمیل فعالیت بیش از 100 نفر به طور مستقیم در این واحد مشغول به کار خواهند شد؛ این در حالی است که پس از مدتی به پشتوانه فعالیت‌ها و مشاغل حاشیه‌ای این واحد تولیدی میزان اشتغال‌زایی غیرمستقیم طرح به عدد قابل توجهی خواهد رسید.

زنگنه افزود: اولین واحد تولیدی کنسرو گوشت شتر کشور در ناحیه صنعتی اسکله بریس چابهار راه‌اندازی می‌شود و پس از بازارهای داخلی در مقیاس بزرگتر بازار کشورهای همسایه عمان، افغانستان و عراق مورد هدف این پروژه تعریف شده و در صورت موفقیت می‌تواند نقش اساسی در توسعه صادرات کشور ایفا کند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حیرت زده.
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
2
1
دلارهارابجیب پول دارها سرازیرکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
شما الان میتونی چقدر ریسک نی و از مال شخصیت بیاری توی این پروژه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
یه همچین سرمایه گزاری پر ریسک و بی رقیبی قطعا کمترین حقش همون دلارهاست که شما نگرانشی.قطعا مال این استان هم نیستی و قطعا حاظر نیستی یک روز اینجا زندگی کنی فقط از بیرون گود ظاهر کار رو میبینی
نظر شما
ادامه