کد خبر: ۶۲۵۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به ارائه خدمات معاینه و درمان رایگان به مناطق محروم شهرستان جلفا پرداختند.

به گزارش حکیم مهر، «وثوقی» مسئول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز در این خصوص اظهار داشت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هفته ی شهدای مقاومت، ۱۵ نفر از دانشجویان جهادگر دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به همراه ۳ متخصص دامپزشک از شهرستان جلفا و ۳ نفر از اعضای هیأت علمی و متخصصین دامپزشک دانشگاه آزاد تبریز در راستای محرومیت زدایی از مناطق صفر مرزی و محروم جلفا با همکاری بنیاد علوی با نام گروه جهادی «شهید حاج قاسم سلیمانی» مجموعا حدود دو هزار راس از دام و طیور محرومان روستاهای بخش سیه رود را به مدت زمان سه روز بصورت رایگان مورد معاینه و درمان قرار دادند.

 وی افزود: شناسایی بیماری‌های دامی و جلوگیری از گسترش اینگونه بیماری‌ها، درمان بیماری‌های دام‌ و طیور، توزیع دارو‌های رایگان، سرکشی به اماکن عرضه فرآورده های خام دامی و آموزش اقدام‌های پیشگیرانه به دامداران از جمله اهداف مهم حضور این گروه‌های جهادی در شهرستان جلفا بود.

وثوقی خاطرنشان کرد: در مجموع به ارزش دویست میلیون ریال خدمات دارویی به روستاییان بخش سیه رود شهرستان جلفا ارائه شده است.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
3
2
جهاد واقعی زمانی است که دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد تبریز دست از پذیرش نجومی دانشجو بردارد و بیش از این تیشه بر ریشه اشتغال در این رشته نزد ! این تبلیغات .... را جمع کنید ریشه مشکل از همین دانشگاه ها ایجاد شده الان کلی دکتر بیکار در استان آذربایجان شرقی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
1
1
خدمات جهادی این عزیزان باعث میشود که شأن رشته دامپزشکی بیش از پیش از بین برود و دامداران دیگر حاضر به پرداخت هزینه درمان نباشند
نظر شما
ادامه