کد خبر: ۶۲۵۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

یک دختر شش ساله از اتباع افغانستان ساکن در یکی از محله‌های کشکوییه رفسنجان براثر حمله سگ‌های ولگرد جان باخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به اعلام روابط عمومی اورژانس رفسنجان دختر بچه ای از اتباع کشور افغانستان دیروز براثر حمله سگ های ولگرد زخمی می شود مصدوم به درمانگاه کشکوئیه منتقل و سپس با آمبولانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان منتقل شده است براثر این حمله به بازو، ران و گردن این کودک آسیب جدی وارد شده بود و مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد، اما بعد از ١۴ساعت فوت می‌کند.

به گفته مدیر گروه بیماری‌های واگیر و غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، در این شهرستان میزان حیوان گزیدگی ۲تا ۲/۵ برابر بیشتر از میانگین کشوری است.

«سیدمحسن نژاد قادری» وجود باغ‌های پسته در حاشیه و حومه شهر و همچنین در روستاها، نگهداری سگ‌های خانگی در ضبط‌های پسته و ساماندهی نکردن سگ‌های ولگرد را موجب افزایش آمار سگ گزیدگی در شهرستان رفسنجان دانست.

او گفت: از فروردین تا آبان‌ماه امسال ۱۰۱۷حیوان گزیدگی شامل: سگ‌گزیدگی ۶۵۴مورد، گربه ۳۳۹مورد، حیوان‌های اهلی ۲۳ و حیوان وحشی ۱ مورد در این شهرستان گزارش شده است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
بچه مظلوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
خداوند لعنت کند مسببانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
حالا باز بعضي ها ميگن بايد به سگ هاي ولگرد غذا بديم و حقوق حيوانات و ...،كاش بشه اين سگ ها رو عقيم كرد و مردم هم ياد بگيرن وقتي توانايي نگهداري سگ رو ندارن،قبول نكنن و بعد تو طبيعت رهاش نكنن،تا كي بايد شاهد اين صحنه ها باشيم
نظر شما
ادامه