کد خبر: ۶۲۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس سازمان صمت فارس از تخلف برخی قصابی‌ها در شیراز خبر داد و گفت: پرونده تخلف یکی از قصابی‌ها در فروش تقلبی گوشت گوسفند به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «حمیدرضا ایزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی و شکایات مردمی پرونده تخلف در فروش گوشت گوسفند برای یکی از قصابی‌ها در شیراز به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته او، بعضی قصابی‌ها گوشت گوساله و گوسفند را با هم مخلوط کرده و با قیمت گوشت گوسفند به فروش می‌رسانند.

ثبت تخلف ۲۹ میلیون ریالی در فروش اجباری تخم مرغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به تخلف ۲۹ میلیون ریالی فروش اجباری یک شرکت پخش کالا اشاره کرد و ادامه داد: یکی از شرکت‌های پخش کالا نیز برخی سوپرمارکت‌ها را مجبور به خرید اجباری زیتون خوراکی در ازای فروش تخم‌مرغ می‌کرد که برای این تخلف هم تشکیل پرونده داده شد.

ایزدی با اشاره به این که بررسی این موضوع نیز در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفته بیان کرد: پرونده تخلف برای این کلاهبرداران و متخلفان تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

رئیس سازمان صمت فارس ضمن تاکید بر اعلام و گزارش شهروندان با مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی با سامانه ۱۲۴، از مدیران واحد‌های صنفی خواست در صورت مشاهده فروش اجباری کالا توسط شرکت‌های پخش، موارد تخلف از قبیل گرانفروش، کم فروشی و خرید اجباری را از طریق این سامانه یا شماره تماس ۳۲۳۴۰۰۰۰ به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
لطفا به بازار صفا خیابان کاوه اصفهان سری بزنید
نظر شما
ادامه