کد خبر: ۶۲۲۷۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
 

حکیم مهر: در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در محل شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، از زحمات «دکتر علی‌اکبر وندایی» در طول مدت سرپرستی تجلیل و «دکتر سید اکبر حسینی» به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان معرفی شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، با حضور «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل در محل شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید این شبکه برگزار شد.

ابتدا دکتر علی اکبر وندایی سرپرست سابق شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان ضمن خیر مقدم گویی به مدیرکل دامپزشکی استان و همراهان به تشریح عملکرد خویش در طول مدت سرپرستی این شبکه پرداخت.

وی تکریم ارباب رجوع و خدمت به عموم مردم شریف شهرستان اصفهان به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت عمومی و پیشگیری از بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام را از مهم ترین اهداف تدوین شده عنوان و تصریح کرد: تمامی تلاش بنده و کارکنان شبکه تحقق اهداف بوده است.

سپس دکتر سید اکبر حسینی رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل دامپزشکی استان به تشریح برخی اهداف خود پرداخت و خطاب به همکاران شبکه گفت: به پشتوانه و همکاری شما تلاشگران عرصه دامپزشکی، امید است در ادامه راه روسای پیشین در تحقق اهداف والای سازمانی و خدمت به مردم موفق باشیم.

در ادامه دکتر شهرام موحدی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و تشکر و قدردانی از عملکرد خالصانه و جهادی یکایک روسای پیشین شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، تصریح کرد: این شبکه همیشه به عنوان الگوی برای سایر شهرستان های دیگر استان بوده و خوشبختانه با همدلی و صمیمت بین کارکنان، اقدامات شاخصی در حوزه دامپزشکی علیرغم وجود برخی مشکلات در زمینه کمبود نیروی انسانی و وسعت بسیار زیاد شهرستان اصفهان، صورت گرفته و می توانیم به این عملکرد افتخار کنیم.

وی به شاخص ترین عملکردهای مجموعه دامپزشکی استان اصفهان طی یکسال گذشته نظیر بیش از 15 میلیون سر نوبت واکسیناسیون دام و صادرات انواع فرآورده های خام دامی خوراکی و غیر خوراکی و.... اشاره و نقش شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در دستیابی به موفقیت ها را بسیار چشمگیر عنوان نمود.

دکتر موحدی در بخشی دیگر تصریح کرد: علی‌رغم کمبود اعتباراتی که در حوزه دامپزشکی استان اصفهان وجود دارد همکاران ما در پیشگیری و مقابله با انواع بیماری‌ها بسیار موفق عمل کردند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بیش از دو سال است بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان در سطح استان گزارش نشده است، ولی این به معنی ریشه‌کنی بیماری نیست و حساسیت و هوشیاری حداکثری از سوی تمامی مسئولین ذی ربط و پرورش دهندگان مورد انتظار است.

دکتر موحدی با بیان اینکه استان اصفهان در بخش دامپزشکی از استان‌های ممتاز کشور است که بیشترین واحد پرورش طیور کشور، رتبه اول تولید شیر کشور و…  را به خود اختصاص داده، گفت: مسلماً هرگاه این گستردگی در استان وجود دارد کنترل بیماری‌ها سخت می‌شود ولی در استان اصفهان کنترل بیماری‌ها بسیار مطلوب است.

مدیرکل دامپزشکی استان در پایان هدف فعالیت های دامپزشکی را ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت مطلوب به اقشار مختلف مردم عنوان و افزود: اهمیت، تنوع و گستره فعالیت های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می کند که ما با بهره گیری از همه ظرفیت ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقای بهداشت دام و فرآورده های دامی، توسعه صنعت دامپروری و در نهایت صیانت از سلامت عمومی جامعه گام های موثرتری برداریم.

در ادامه همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان نظرات، پیشنهادات و مشکلات حوزه کاری خود را در یک فضای صمیمانه با مدیرکل دامپزشکی استان در میان گذاشتند.

در خاتمه این نشست با اعطای حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر سید اکبر حسینی به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان منصوب و با اهدای لوح سپاس از خدمات صادقانه دکتر علی اکبر وندایی در طول مدت سرپرستی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان های فریدون شهر، شهرضا، رئیس اداره بهداشت و قرنطینه، معاونت اداری و مالی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، مدیرکلی دامپزشکی استان اصفهان و ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان، تدریس در دانشگاه های آزاد اسلامی شهرستان های فلاورجان، نجف آباد و مرکز آموزش جهاد کشاورزی اصفهان، از سوابق اجرایی و علمی دکتر سید اکبر حسینی رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان می باشد.

 

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مسول فنی بهداشتی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
0
با درود فراوان خواهشمندیم توجه ویژه به مسولین فنی خصوصا واحدهای ضعیفتر فرمایید عملکرد شما بسیار عالی درگذشته بوده درود
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
3
آقای دکتر حسینی از اساتید و بزرگان دامپزشکی استان اصفهان هستن که افتخار شاگردی و همکاری با ایشون چند سالی نصیب بنده شد...با آرزوی بهترین ها برای ایشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
1
با آرزوی موفقیت برای آقای دکتر حسینی.
.........................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
باسلام دوست عزیز شماره دکتر حسینی میخواستم میتوانید به بنده کمک کنید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
1
آقای مدیر کل محترم بهتر یه کمی هم به فکر حقوف کارمندای دامپزشکی باشید
همکار
|
France
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
1
از تغییر در دامپزشکی شهرستان اصفهان بسیار خرسندم درود بر دکتر موحدی مدیرکل استان
مسول فنی بهداشتی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
0
باسلام لطفا پی گیر مسولین فنی فروشگاه ها که یلا تکلیف هستند بشوین موفق وپیروز و تندرست باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
2
2
سلام جا داشت که مدیر کل و نگارنده خبر یادی میکردند از دکتر امیری که سالها مدیریت شبکه را به عهده داشت و عملکرد خوبی را به جا گذاشت
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
1
0
سلام
مدیر کل محترم دامپزشکی استان جناب آقای دکتر موحدی
....................................
دکتر امیری در زمان تصدی ریاست شبکه شهرستان خدمات شایسته ای به مجموعه دامپزشکی ارائه دادند . چرا رسم ادب برای ایشان لحاظ نشد ؟
................
نظر شما
ادامه