کد خبر: ۶۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
قرار بود رونمائی از سومین تندیس به افتخار دکتر حسن تاجبخش نیز ساعت 10 چهارشنبه هفته جاری با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی برگزار شود که این مراسم فعلا به تعویق افتاده است / دبیر ستاد چهره‎های ماندگار در خصوص علت تعویق و همچنین زمان دقیق رونمائی از تندیس دکتر حسن تاجبخش ابراز بی‌اطلاعی کرد...

حکیم مهر - سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران از لغو مراسم رونمایی از تندیس استاد دکتر تاج‌بخش خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی این سازمان از قول دبیر ستاد چهره‌های ماندگار نوشت : مراسم رونمائی از تندیس دکتر حسن تاجبخش از چهره‌های ماندگار عرصه دامپزشکی کشورمان که قرار بود چهار شنبه 14 تیرماه سالجاری برگزار شود؛ به زمان دیگری موکول شد.

این پایگاه افزوده است : دکتر محمود اسعدی در تماس تلفنی با روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد تاکنون رونمائی از تندیس دو تن از چهره ماندگار کشورمان در موزه و سرای چهره‌های ماندگار برگزار شده و قرار بود رونمائی از سومین تندیس به افتخار دکتر حسن تاجبخش نیز ساعت 10 چهارشنبه هفته جاری با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی برگزار شود که این مراسم فعلا به تعویق افتاده است.


وی در خصوص علت تعویق و همچنین زمان دقیق رونمائی از تندیس دکتر حسن تاجبخش ابراز بی‌اطلاعی کرد.
پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی در پایان نوشته است : دبیر ستاد چهره های ماندگار باارسال نمابری در تاریخ اول تیر سال جاری، رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران را برای شرکت در مراسم رونمائی از تندیس دکتر حسن تاجبخش در موزه و سرای چهره‌های ماندگار سعد آباد دعوت کرده بود.

این در حالی است که پیش از این سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی هر کدام بدون نام بردن از دیگری در پایگاههای اطلاع رسانی خود از برگزاری این مراسم با شرکت رؤسا و مسئولین‎شان خبر داده بودند.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شايد يك دوست
|
-
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
بابا سه شنبه 14 تيره نه چهارشنبه!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه