کد خبر: ۶۱۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت بر روند توزیع مرغ در چهارمحال و بختیاری افزایش یابد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «اقبال عباسی» شامگاه سه شنبه در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: گروهی مدافع تولید کننده و گروهی مدافع مصرف کننده هستند اما ما حاکمیت هستیم لذا باید کار کارشناسی انجام شود.

وی افزود: باید مراقب بود تا حقی از تولید کننده و مصرف کننده ضایع نشود و بایستی نظارت شود و فشار یک گروه موجب نشود به نفع آن تصمیم بگیریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اکنون گفته می‌شود که ۷۵ درصد نهاده به مرغداران داده می‌شود و مابقی آزاد است، پس از مرغداران باید ۷۵ درصد مرغ دریافت شود اگر مرغدار با نظارت و به موقع به بازار، مرغ را عرضه کند نباید در بازار مشکلی باشد و این امری ساده است.

وی بیان کرد: پس مشخص است مرغدار ۷۵ درصد را به بازار عرضه نمی‌کند که باید دلیل و مقصر پیدا شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیشنهاد می‌شود اجازه داده شود ورود مرغ به استان بلامانع باشد حتی اگر گران‌تر از قیمت بوده زیرا اگر مرغدار بداند مرغ وارد بازار می‌شود بهتر است البته در شرایطی که آورنده هم عامل مرغدار نباشد.

وی تاکید کرد: کنترل در شبکه داخل استان انجام شود و مراحل توزیع مرغ در مرغداری، کشتارگاه و فروشگاه با نظارت متولیان باشد.

وی بر ممنوعیت خروج مرغ از استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت تولید مرغ در استان در حد چهارمحال و بختیاری است اگر مازاد بود، مشکلی نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دامپزشکی حق صدور حواله برای کشتار در خارج استان برای هیچ مرغداری را ندارد.

وی گفت: هر مرغداری که به موقع درخواست نهاده نکرده، به موقع جوجه ریزی نکند و به بازار تحویل ندهد به عنوان متخلف تلقی شده و برخورد قانونی تا حد ابطال امتیازش انجام شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
1
دامپزشکی خودش به وظایفش اشراف کامل داره شما لطفا وظایف خودتونو در استان انجام بدین .
نظر شما
ادامه