کد خبر: ۵۹۹۳۳
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
پیگیری ادعای شبکه خبری شهروند البرز:
«دکتر احسان ترکی» می‌گوید: آنها از این طریق تخریب من را آغاز کردند اما خوشبختانه آن‌قدر اعتبار دارم که با این مسائل تخریب نشوم ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: خبر کوتاه بود و دردآور و حامل یک پارادوکس غیرقابل هضم؛ «اسب برتر مسابقات قهرمانی البرز توسط یک دکتر دامپزشک با ضربه چاقو زخمی شد». تصاویری هم به دنبال آن منتشر و صحبت از رفتار غیرعادی و مست بودن دامپزشک شد. حتی برای اسب، یک پایه قیمتی ۲ و نیم میلیارد تومانی تعیین شد. این اما تمام ماجرا نبود.

 «قضیه نوعی تسویه‌حساب شخصی است»؛ این را یک منابع آگاه در فدراسیون سوارکاری به حکیم مهر می‌گوید. وی ضمن انتقاد از شیوه انتشار این خبر، تصریح می‌کند: «مدرک مستندی برای اثبات کار این دامپزشک موجود نیست، جز چند نفر که مدعی هستند ایشان به اسب ضربه زده است. ابتدا صحبت از تیغ بیستوری بود، بعد تبدیل به پنس شد و حالا هم چاقو. ضمن اینکه اسب مذکور چندان شانسی برای قهرمانی استان تهران نداشت.»

این منبع آگاه ادامه می‌دهد: «وقتی تصاویر فیلم منتشر شده را می‌بینیم، بیشتر به غرض‌ورزی و تلاش برای تخریب فرد دامپزشک پی می‌بریم. در حالی که ابتدا اسب به دکتر احسان ترکی حمله کرده و ایشان فقط از خود دفاع کرده است.»

 «دکتر احسان ترکی» همان دامپزشکی است که از او به عنوان ضارب اسب یاد شده است. برای اطلاع از جزئیات این حادثه به سراغ او رفتیم و ماجرا را از خود او شنیدیم. وی می‌گوید: «یکی از مشکلات دامپزشکی در حوزه اسب این است که به دلیل کوچکی جامعه، حتی بروز یک مساله باعث اتفاقات کذب و خنده‌دار می‌شود. بنده این مساله را از طریق قانون پیگیری می‌کنم نه اینکه مانند برخی دوستان بخواهم در فضای مجازی کسی را تخریب کنم. من هم دکترای عمومی گرفته‌ام و هم بورد تخصصی دارم؛ ۳ سال در اروپا در زمینه اسب کار کردم. حتی حدود ۶ سال پیش، یک اسب با لگد به پای من زد و مرا به مدت یک سال خانه‌نشین کرد و باعث شد در این مدت پلاتین در پای خود قرار دهم. الان هم وضعیت همین است و هر روز لگد می‌خورم، اما در عمر خود به حیوانی صدمه نزده‌ام. ما بر اساس قانون اساسی و قوانین حاکم کار می‌کنیم. وقتی فردی یک سگ یا هر حیوان دیگری را نگهداری می‌کند و صاحب آن است، در قبال آن مسئولیت دارد. بر اساس ماده قانون ۳۵۸، هر اتفاقی که بیفتد، صاحب حیوان درگیر است و باید پاسخگو باشد.»

حکیم مهر: آقای دکتر، ماجرا چرا به این شکل رسانه‌ای شد؟

صاحب این اسب از قبل با بنده مشکل داشته است. هر بار که وقت حساب و کتاب می‌شد، ایشان شروع به شلوغ‌بازی می‌کردند.

حکیم مهر: چرا این بار تا این حد رسانه‌ای شد؟

پیش از این، از آنجا که من به خارج از کشور رفت و آمد داشتم و از طرفی می‌دانستم که در صورت پیگیری حقم، کار به امور قضایی کشیده می‌شود و سفر من را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، کوتاه می‌آمدم. حدود ۴ سال پیش همین اتفاق افتاد و من برای ایشان یک کار درمانی انجام دادم و اسب او به مسابقات رفت. به هر حال اسب یک موجود زنده ‌است و ممکن است بعد از مدتی مشکلی برای او پیش بیاید. ایشان دیدند که حساب و کتاب درمان زیاد است و داستانی مانند همین ایجاد کردند. آن زمان چون می‌خواستم به خارج از کشور بروم سکوت کردم اما الان جایی نمی‌روم و باید یک پاسخ به ایشان بدهم. داستان این است که اگر فردی اسب، سگ و هر حیوان دیگری دارد که از آن نگهداری می‌کند،  مطابق قانون باید یک علامت اخطار دهنده و آگاهی‌دهنده در محل نگهداری آن قرار دهد، مبنی بر اینکه این حیوان خطرناک است، گاز می‌گیرد یا لگد می‌زند. هرچند که من هنوز نمی‌دانم که ایشان صاحب اسب هست یا نه و تا این لحظه چیزی در این‌خصوص ارائه نداده است؛ اما ما فرض را می‌گذاریم که صاحب آن است.

حکیم مهر: در روز حادثه دقیقاً چه اتفاقی افتاد؟

مورخ ۲۷ شهریور ماه، من در حال ویزیت اسب‌های مختلف بودم. از یک باشگاه وارد باشگاه دیگر می‌شدم و ویزیت می‌کردم. چون شغل من این است. من دامپزشک هستم و باید ویزیت کنم. ساعت تقریبا ۵ وارد اصطبل شدم و در آن اصطبل، تابلویی درخصوص خطرناک بودن حیوان نصب نکرده بودند. کمااینکه همین اسب قبل از من بارها افراد دیگر را گاز گرفته بود. من در حال انجام کار خود بودم و یکی از دوستان دستگاه لیزر را سر جای خود قرار داده بود. در آن لحظه در حال چک کردن گوشی موبایل بودم و به صورت همزمان در کنار اسب قرار می‌گرفتم و مثلا می‌گفتم که لیزر را در این قسمت قرار دهید و درجه آن را تغییر دهید و... تنها چیزی که حس کردم این بود که انگار یک کرودکودیل به قصد حمله به طعمه از مرداب بیرون آمد! اسب سر من را گرفت و من گیچ شدم، چون به هر حال سر اسب سنگین است.

تنها کاری که از دست من برمی‌آمد این بود که از خودم دفاع کنم. من هم در ابتدا اسب را دور کردم و ایستادم. اسب دوباره حمله کرد و برگشت که لگد بزند، در حالی که من اصلا وارد باکس او نشده بودم. فقط زمانی که دیدم به سمت من می‌‌آید، ترسیدم و با کلید ضربه‌ای به ناحیه کپل او زدم.

حکیم مهر:‌ در آن لحظه چه اتفاقی افتاد؟

 تا ۱۰ دقیقه بعد هم در آنجا بودم و کار دامپزشکی من در آن باشگاه تمام شد و رفتم و اسب دیگری را هم دیدم. وقتی برگشتم دیدم که از محلی که من ضربه زدم، ۲ یا ۳ قطره خون حالا یا کمتر یا بیشتر جاری شده است. ماشین را کنار زدم و با اینکه سرم خیلی درد می‌کرد، به کارگری که آنجا بود گفتم اگر این همان اسبی است که من را زد، اجازه دهید او را ویزیت کنم و اگر نیازمند کار درمانی است، انجام دهم. ایشان گفتند که خیر، اجازه بدهید صاحب اسب بیاید؛ گویا اسب قمه خورده است! من ایستادم اسب را درمان کردم و رفتم.

حکیم مهر:‌ مگر اندازهی زخم چقدر بود که صحبت از قمه کردند؟

به هر حال آنجا دوربین دارد و همه چیز باید ثبت شده باشد. باشگاه موظف است اظهارات، صورتجلسه‌ها و ادعاهایی را که کرده، اثبات کند. اگر در این خصوص مدرکی دارند باید ارائه دهند و من از این بابت خوشحال می‌شوم. اسب سفید رنگ است و شما یک رگ معمولی هم که از اسب بگیرید، به خاطر رنگ سفید، مسیر خون مشخص می‌شود. حتی یک سوزن معمولی هم که به اسب بزنید، اگر یک مقدار خون بیاید، خون به سمت پایین کشیده می‌شود. این دوستان اولا باید زنگ می‌زدند و جویای حال بنده می‌شدند که این کار را نکردند، در حالی که در قبال این مساله مسئول بودند. دوما به جای اینکه در آن لحظه به اسب رسیدگی کنند، این کار را نکردند و منتظر ماندند تا در آن ناحیه خون جمع شود و صحنه‌ای ایجاد شود که تصویر آن را بردارند. در حالی که همکاران من در آنجا مساله را بررسی کردند و دیدند که این خراش شاید به اندازه یک ناخن و سر کلید هم نبوده است.

حکیم مهر: شما می‌توانید این ادعا را اثبات کنید؟

 تصاویر زخم در صورتجلسه‌ای که انجام شد، وجود دارد. آنها همچنین رعایت اصول نگهداری حیوان را نکردند و من به این مساله هم مشکوک شدم که شاید اسب علائم هاری داشته باشد. این مسئله را با شبکه دامپزشکی هم مطرح کردم که آن را چک کنند. دوستان مالک اسب، هنوز هم که هنوز است، کار پیشگیری کننده‌ای انجام ندادند؛ به جای اینکه با من تماس بگیرند و از من معذرت‌خواهی کنند، زنگ زدند و من را تهدید و فحاشی کردند.

حکیم مهر: چه تهدیدهایی؟

تهدید کردند که لوکیشین بفرست تا به سراغت بیاییم! در قدم بعدی صدای من را ضبط و آن قسمت‌هایی را که دلشان می‌خواسته در فضای مجازی منتشر کردند که این جرم است. به بنده نگفته بودند که صدا را ضبط می‌کنند. آن بخشی هم که گفتم «من زدم» عصبی شده بودم اما آنها مابقی توضیحات من را قرار ندادند.

حکیم مهر: جایی هم ادعا شده بود که شما در شرایط عادی نبوده‌اید و اصطلاحا مست بودید.

بله این تهمت را هم به من زدند. در حالی که من از یک باشگاه دیگر آمده بودم و باز به باشگاه دیگری رفتم که اتفاقا باشگاه بعدی نظامی بود. یعنی قبل از اینکه شخص وارد محوطه آنجا شود، او را بازرسی می‌کنند.

حکیم مهر: وضعیت حال حاضر شما چگونه است؟

در این چند روز فقط استراحت کردم و دوستان با من تماس می‌گرفتند. هنوز هم از ناحیه گیجگاه ضعف دارم. هیچ اقدامی هم نکردم چون شغل من این است. اما وقتی دیدم این دوستان به تدریج پا را فراتر گذاشتند و این مسائل را پیش آوردند، من هم ساکت نمی‌نشینم. خیلی از عکس‌هایی که این دوستان منتشر کردند فیک است و شاید اصلا متعلق به این اسب نیست. آنها از این طریق تخریب من را آغاز کردند اما خوشبختانه آن قدر اعتبار دارم که با این مسائل تخریب نشوم. اما به هر حال حیثیت من در قبال آنهایی که من را نمی‌شناسند، دچار مشکل شده است. از لحاظ قانونی اقدامات لازم را انجام داده‌ام.

تصور کنید اگر به جای من، یک کودک بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟ ممکن بود نصف صورتش کنده شود. من دامپزشک بودم و می‌توانستم ری‌اکشن نشان دهم. اگر فردی بود که نمی‌دانست چطور با حیوان برخورد کند، اتفاق بدی رقم می‌خورد.

دوستان حتی پا را فراتر گذاشتند و یک سری تصاویر را به دروغ برای شبکه‌های بیگانه فرستادند و اسب را قیمت‌گذاری کردند و گفتند بیش از ۲ میلیارد تومان قیمت دارد. همین مساله هم جای بحث دارد. شاید در پشت پرده می‌خواهند قیمت اسب را بالا ببرند. ممکن است اسب ایشان قیمت ارزانی داشته و می‌خواسته از این طریق حیوان را بولد کند و بگوید که قهرمان بوده است، در حالی که اصلا شانس قهرمانی نداشته است. این اسب کاملا معمولی بوده و صرفاً در مسابقات حضور داشته است. مالک اسب قبلا هم از این مشکلات داشته و در مسابقات بین‌المللی اقدام به استفاده از داروی غیرمجاز کرده بود که منجر به حذف اسب شد. در این مورد هم نزدیک به مسابقات بودیم و ممکن است از داروهایی استفاده کرده که حیوان تحریک شود. این مساله را فدراسیون و کمیته ضد دوپینگ باید بررسی کنند.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
10
38
آقای دکتر ترکی یکی از ارزشمندترین دامپزشکان ایران هستند ، انشاالله همیشه سلامت و موفق باشند
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
6
11
معلومه که صاحب اسب ............ه
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
5
19
چقدر بد هست که ما حمالان با کلاس ( دامپزشک ) هم باید لگد بخوریم و هم از کار نکرده دفاع کنیم و .....
الحق که کار کلینیسینی واقعا حماقت هست
تا ثابت کنه که مقتوله نه قاتل ، نصف عمر و آبروش رفته
شرم بر این سیستم بیمار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
دم اتاق عمل باشید بیاید بیرون به بستگان بیمار خبر بدید فلان شده در بعضی از. مواقع مورد ضرب و شتم بزرگواران قرار خواهند گرفت
در هر شغلی این مشکلات وجود دارد، موضوع ما دامپزشکان نیستیم، موضوع تازه به دوران رسیده هایی هستند که هیچ تصوری از کار دامپزشک ندارند
دکتر مسعود عربشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
7
24
سلام جناب آقای دکتر ترکی یکی از دامپزشکان متبحر در طب اسب میباشد که مورد احترام و اعتماد تعداد زیادی از اسب داران و دامپزشکان کشور می‌باشند برای ایشون آرزوی سلامتی و توفیق دارم خداوند ایشان را برای همه حفظ نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
باید زمینه تدریس و فعالیت بیشتر اینجور دامپزشکان متخصص و ارزشمندی فراهم شود ، نه اینکه هر توهینی را نشر دهیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
5
8
از قبل هم گفته بودم مشکلی وجود دارد و الا تقریبا همه همکاران ما انسایی شریف و دلسوز جامعه انسانی و حیوانات هستند که خودشان بیشتر موقع ها از بعضی از دامداران روستایی کم بضاعت هزینه ای اخذ نمی کنند و این یک شوخی و انگ بزرگی به جامعه دامپزشکی بوده است
بعضی از این تازه به دوران رسیده ها که ادعای بزرگی دارند اسب و.... می خرند و به علت کوچکی مغز نمی خواهن هزینه های مربوطه را بپردازند و دست به کارهای کثیفی می زنند
به امید اخلاق مداری همه انسانهاو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
2
7
مشکل اکثر دامپزشکان مملکت ما اینستکه جامعه دامدار چه سنتی و چه صنعتی از فرهنگ بالایی بر خوردار نیستند وخیلی های آنها افرادی تاز بدوران رسیده اند و برای پز دادن حیوان نگاه میدارند. در بخش سنتی هم مشکلات خاص خود را دارد. من بار ها شده که برا ی کمک بدامداران توسط وسیله ایکه دامدار تهیه کرده بود به روستا رفتم ووقتی کار تمام میشد دامدار غیبش میزد.
کارشناس شبکه دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
8
9
بنده آقای دکتر ترکی را میشناسم، ایشان یکی از دامپزشکان متخصص و فوق العاده هستند با شخصیتی متواضع ومحترم، چنانکه لازم باشد در دادگاه نیز در کنارشان خواهیم بود. متاسفانه این نوع تهاجم در بعضی از اسبها وجود دارد. و مقصر همانطور که خودشان هم اشراف دارند مالک حیوان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
اقای محترم ما هم سالهاست صاحب اسب و خود اسب و جناب هادی ساعی رو میشناسیم و حضور فیزیکی داشتیم در میادین در ضمن دکتر ترکی رو هم میشناسیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
5
کلا کار درمانی دردسر هس
Minanasiri
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
3
4
از قدیم گفتن زدی ضربتی ضربتی نوش کن بیچاره دکتر ممکن بود کله اش به فنا بره
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
2
8
بدبختی ما دکترهای دامپزشک این است که با اصنافی سروکار داریم که اغلب از قشر بی سواد و فرصت طلب جامعه هستند
البته افراد بسیار محترم و متشخص هم دارند ولی من اکثریت را عرض میکنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
5
8
برادر من دکتر ترکی عزیز ما ازت دفاع می‌کنیم. ولی شما هم قبول کنید کارتان درست نبوده. این زخم اثر کلید نیست. جای اسکالپله و مشخصه جای چاقو هم نیست.
اگر هم حیوان به شما حمله کرده شما یا فرار می‌کردید یا دفاع نه اینکه با اسکالپل زخمی کنید و حیوان را وحشی تر کنید. در هر صورت با این تعاریف که از شما کردن از شما بعیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
عزیز بزرگوار
بی انصاف نباشیم . ما دامپزشک ها فقط در زمان جراحی اسکالپل به دست میگیریم نه در زمان معاینه ساده و غافگیر شدن در یک اصطبل .
مگر اینکه از نظر برخی دوستان از چاله میدون فرار کرده باشیم و با چاقو اسکالپل وارد اصطبل برای معاینه شویم.
التماس تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
حالا ما تفکر نکردیم !!این زخم جای کلیده؟؟!! با چه کلیدی میشه همچین برشی ایجاد کرد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
شما موقع معاینه اصلا چرا کلید دستت بوده؟! گوشی رو هم چک میکردی؟دم شما گرم میشناسمت از شما بعیده دکتر جان.شما علمت برای منه همکار سرمایست . ولی نهایتا پاکار وایسا و حقت رو از این گونه نادر که صاحب اسبه بگیر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
بنده 4 سال پیش از ناحیه ی صورت مورد اصابت لگد اسبی قرار گرفتم که کاملا از لحاظ شیمیایی مقید بود ولی مرا تا آستانه ی مرگ برد. امیدوارم در چنین موقعیتی قرار نگیرید چون قدرت تصمیم گیری به هیچ وجه وجود ندارد و فقط غریزه تصمیم می گیرد. پس منصف باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
1
6
اقای دکتر در زمان معاینه اسب بعنوان یک دکتر با تجربه عرض میکنم منهای مراقبت خود دامپزشک حتما باید مهتر اسب یا کارگر اصطبل حیوان را مهار کند حتی لواشه بدهان اسب زده شود که کله اش را بشما نزند اگر حیوان گران قیمت است دلیلی ندارد رعایت ایمنی طبق ضوابط معاینه خیوان نشود در مورد عکس العمل شما هم از منظر دیگران بعنوان یک دکتر دامپزشک که خود میگویید لگد زدید پسنده نیست میبخشید نخواستم شمارا متهم کنم‌ خواستم برای دیگران یادآور شده باشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
2
10
این ضربه حد اقل 2 سانت مفید پوست رو بریده.عرض کدوم کلید و سوییچ 2 سانت هست؟! لبه های اسکار کاملا شارپ هست جسم تیز میتونه برش شارپ استریت بزنه نه کلید و سوییچ . دکتر جان شما نزدی برو ببین کی بوده زده انداخته گردنت برادر انقدر کش و قوس نداره که.
یک دامپزشک که از بیرون رصد کرده ماجرا را
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
6
10
لطفا این کامنت مخالف هم را نشر دهید، اول اینکه تاکید بسیار روی مسیله خارج رفتن و تخصص می کنند، دوم اینکه ادعای قانونی که باید تابلو نصب میشده در حالی که در اسب داری مرسوم نیست، دوم احتمال هاری اسب که اصلا از یک متخصص اونم همچین درگیری بعید است، بعد صحنه جنایی را به یک فیلم ترسناک تعبیر میکنند در حالی که اگه بقول ایشان وارد باکس این اسب نشده اند و یکبار سر این بزرگوار را در دهن گرفته اند نیازی نبود در بازگشت اسب حیوان را زخمی کنند، همچنین اون خونریزی با رنگ سفید حیوان قابل توجیه نیست، نکته مهم این است که لگد زدن اسب میتواند از هر اسب آرامی نیز سر بزند و نیاز به نصب تابلو و این قانونی که شما میفرمایید یک جورایی راه گریز است مثل اینکه به دامپزشک حیات وحش اجازه بدهیم برای دفاع از خودش یک اسکالپر دست بگیرد و هر حیوانی احساس کرد ممکنه حمله کند زخمی کند. در مورد دوربین هم قطعا آنجا دوربین نداشته که آقای دکتر به علم بدان اینجوری میگویند. در مورد ورود به اسبداری نظامی هم آقای دکتر از زمان سربازی در آنجا کار میکنند و نیازی به بازرسی ندارند. لطفا بهر شکلی از دامپزشک حمایت نکنید. در مورد صدای شما نیز فک نکنم توضیح اعصبانی شدم توجیه خوبی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
جالبی این رصد کردن بیرونی اینه که دکتری که خودش صدمه دیده آنقدر مطمئن صحبت نکرده که این دوست مفسر از راه دورمون آنقدر مطمئنه
اگر میخوای خرابش کنی بیا من بهت بگم باید چکار کنی این ره که تو میروی به ترکستان است مفسر راه دور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
دوست عزیز دکتر ترکی تاکید بسیار روی خارج رفتن و تخصصش میکنه چون وجودش رو داره .تو چی داری دقیقا؟! تابلو ایمنی در همه جای دنیا هست.اینکه شما تو ایران ندیدی دلیل نمیشه کتمان کنی.ضمنا دامپزشک حیات وحش بیرون از ایران اسکالپل نداره سلاح رمینگتون داره با فشنگ گوج 9 .نرفتی و ندیدی حالا همه چیزو کتمان میکنی .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
4
4
با سلام و احترام خدمت آقای دکتر
خواهشمندم ضمن حضور در نظام دامپزشکی استان تهران نسبت به شکایت در هیات بدوی انتظامی علیه صاحب دام تشکیل پرونده بدهید مستندات موجود پس از کمیسیون قابل پیگیری در سیستم قضایی خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
شما میدونی اسب بدبخت چه بلایی سرش اومده همچین حرفی میزنی؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
هیات بدوی انتظامی رو برای همین کار گذاشتن که بفهمیم سر دامپزشک همکار و همچنین بیماری که درمانش میکردن چه بلایی اومده شما هم اگر بجای جو سازی همین کار. رو میکردی الان لازم نبود از عاقبت عمل خودت بترسی طبق قانون شما موجب هتک حیثیت حرفه‌ای ، صدمه بدنی و ... همکار ما شدید که لازم هست تا بابت این کارتون پاسخگو باشید
در بدترین وضعیت در نظر میگیریم که اسب شما مرده و همکار ما باید پاسخگو باشند بالاتر از این که نداریم جناب ؟؟!!
ناشناس
|
Poland
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
7
7
دکتر ترکی بهترین دامپزشک فیلد اسب هستند. حتی اساتید دانشگاه که در اصفهان و شهرکرد کار میکنند از ایشان تعریف و تمجید میکنن. شبیه ش نیست بخدا. افسوس قدرشناس نیستن اسبدارها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
اسب حیوان نجیبی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
3
5
چرا جان یک دامپزشک را که در خطر بوده در نظر نمیگیریم و فقط دنبال نحوه جراحت اسب هستیم؟ ، ممکنه اگر مالک اسب هم بود همین رفتار را انجام میداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
دامپزشک خودش عقل داشته جانشو در نظر گرفته ....................
دکتربهارلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
7
7
احسان عزیزم
شما یکی از بهترین دامپزشکان طب اسب کشورید.
برخود می بالم که روزگاری افتخار همنشینی با شما بزرگوار را داشته ام.
این مصائب زاییده ذهن بیمار صنعت اسب کشور است و من مطمئنم شما را از عزم راسختان برای خدمت رسانی دور نگه نمی دارد. شما به مثابه ی فرشته ای برای نجات جان این مخلوق زیبای خداوند هستید.
دوستت دارم عزیزم
نگران نباش
دکتربهارلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
6
6
لطفا افرادی که در این حوزه، مطلع نیستند و اطلاعی از رفتار اسب و طب اسب و نوع کار حرفه ای دامپزشکی ندارند، اظهار نظر نکنند چون به شخص ایشون که یکی از بهترین‌های کشور هستند ظلم مطلق کردند و باید پاسخگوی وجدان خودشون باشند.
قدری صبور باشید لطفا
پاسخ ها
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
دکتر بهارلوی عزیز ، بنده به خوبی شما و همکار گرامیتان دکتر جواهری رو میشناسم ؛ از شما تعجب میکنم ،گیرم که دکتر ترکی بسیار خوب و کارکشته ، ایرادات و ضد و نقیض‌های صحبت‌های ایشان را ببینید ، به عنوان همکار سابق و مالک فعلی قطعا شما بهتر از من میدانید فاصله اسب در باکس تا سر انسانی که قصد معاینه این اسب رو هم نداشته چقدر است!!! و فاصله دست تا کپل اسب در باکس برای کلید زدن چقدر!!!!!دوم اینکه در زمان معاینه اسب موبایل و کلید و ..... در دست دامپزشکی با تجربه عجیب نیست ؟؟؟
برای لحظه ( حداقل زمان معاینه ) صحبت با تلفن را تعطیل کنیم، سوم اینکه اسب و هاری ؟؟؟ آنهم بدون علائم مشخص ؟؟ چهارم آنکه ایشون خود مالک قبلا هم بد قولی کرده و.... چرا مجددا تشریف برده‌اند با توجه به بدی‌های مالک (......................) ؛ پنجم دکتر ترکی میفرمایند گاز گرفتن و لگد زدن این اسب مسبوق به سابقه است !! پس نیازی به تابلو نداشته اسب !!
.......................................
انتقادات را پذیرا باشید لطفا
دکتر آداودی
|
United States of America
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
6
4
دکتر ترکی عزیز واقعا یکی از دامپزشکان قوی در زمینه طب اسب به خصوص اندام حرکتی می باشند. دکتر جان کار شما خیلی به جا و مناسب بود . اون اسبدار و دوستانش اگر شما را تهدید کردند خیلی بی جا کردند و پاهاشون را زیادی از گلیمشون دراز کردند. زنده باد دکتر ترکی عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
به نظرم بی جا را شما کردید که ندانسته قضاوت کردید دوست با ادب و کمالات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
نظر جالبی دارید شما التماس تفکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
4
3
اسبدارها بعضیشان خیلی مرام و معرفت درستی ندارن
قضیه پیچیدس
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
5
برای مسولین دامپزشکی واقعا متاسفام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
3
0
همکاران عزیز شما وقتی به مطب یک پزشک میروید اول حق ویزیت را پرداخت میکنید در بیمارستان میخواهید بستری شوید اول الحساب باید پرداخت کنید علم یک درمانگر با تحریه کاری و علم آموزش دیده و بکار بسته عملی در زمان داتشجویی بدست میآید که در گذشته جنین بود اکنون فرق کرده اسلاید و رفرنس در دامپزشکی بیشر در آموزش بکار برده‌ میشود و اگر دامپزشک با تحریه ای هم با اتکا به تجربه خود نظر دهد آن ‌استادی که به روش جدید آموزش میذهد با بی تربیتی رفرتس را عنوان میکند چون ..... حال میگویم بعنوان تجربه برای ویزیت در کلیتیک و در محل و در بیمارستان اگر همکاران بکار و درمان خود متکی هستند مانند پزشکی و پزشکان برای دریافت حق خود مثل آنها عمل کنند به آن میکرب شناس هم میگویم‌ تجربه حکم میکند که این موضوع را بیان کنم اگر خواند ملا لغتی نشود رفرنس بخواهد بحای عمل موفق در درمان موفق باشید باید این همکار از همه نظر از طرف همکاران حمایت شود متشکرم از حوصله تان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
پیامتون خوبه ولی پیشنهاد می کنم یک مقدار روی املا و انشا کار کنید. برای دامپزشکان زشته اینجوری بنویسند. نه ویرگولی نه نقطه ای. جمله بندی های عجیب و غریب و نامفهوم. واقعا عجیبه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
3
1
آقای دکتر ترکی مورد وثوق خیلی هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
7
از حکیم مهر تقاضا داریم با صاحب اسب هم گفتگویی ترتیب بده تا این مستندات رو همه ببینند، اگر اسب هر کس دیگه بود حتی اونایی که تعریف میکردند از اقای دکتر .........، بازم تمجید میشد؟؟؟ ................... لطفا با صاحب اسب هم گفتگو بشه ...................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
بله درخواست میکنیم از حکیم مهر با صاحب اسب نیز مصاحبه انجام دهند متاسفانه شخصا به عنوان مالک دامپزشکانی رو دیدم که با اندک مبلغی با مربی اسب تبانی میکنند و کارهای بسیار عجیب غریب انجام میدهند
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
اینجا محل مصاحبه با مالک دام نیست . متعلق به دامپزشکهاست . اون‌یه نفری هم که بر ضد دکتر حرف میزنه بره بیرون . اینجوری بزرگان و‌نمیشه تخریب کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
8
اين اسب قهرمان استان البرز سال گذشته و مقامهاي بسياري در مسابقات ديگر دارد اخير مقام دوم فينال جام صدران پيشرو!! چرا براي دفاع از خودتون وجه اسب رو خراب مي كنيد، تمامي سواركاران اين اسب رو مي شناسند و موفقيت اسب رو در رده هاي بالا شاهد بودند احتياجي به معرفي نيست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
والله اسب دو و نیم میلیاردی یابویی بیش نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
1
7
آقاي دكتر چه جوري اين عكسها رو گرفتن؟ در صورتي كه بارها از ايشون در خواست شد كه به باشگاه بر گردين و اسب رو معاينه كنيد؟؟ ..........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
2
7
از ایشون ........... همچین برخوردی با اسب بعیده....
صد در صد ایشون ......... باید تجربه داشته باشن که موقع معاینه کجا بایستن و چطور برخورد کنن...
..........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
1
6
متاسفانه ما عادت داریم به اینکه یه طرفه به قاضی بریم و راضی برگردیم چرا با آقای بهرامی مصاحبه نکردید ؟؟ این خودش یه ایراد هست ..
این اسب قهرمان جام صدران هست و جزو بهترین اسب های ایران جای تاسف داره که ندیده و نشنیده این مصاحبه رو پخش کردید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
بهترین اسبهای ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
4
6
کاش انقدری که نگران حال دکتر هستید نگران حال اسب رده ۱۴۵ آقای بهرامی هم بودید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
1
5
وقتی رسانه ای می کنید نشر میدین باید با مالک هم صحبت بشه وگرنه خیلی خنده داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
چه حرص و ولعی برای استفاده از رسانه داری ، یادت باشه این بازی رسانه ای رو تو شروع کردی ولی حتم بدون اونی که بهش پایان میده تو نخواهی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
1
2
خبر گذاری محترم حکیم مهر ، من این اسب رو میشناسم و عکسی که شما از جراحت اسب گذاشتید عکس جراحت این اسب نیست و لطفا نسبت به خبری که منتشر میکنید تحقیق کنید.بلافاصله بعد از اتفاق برای درمان جراحت، موی اسب قسمت دور زخم را با تیغ تمیز کرده اند و این عکس هیچ ارتباطی با اسب ایلونا ندارد!!!!!!!!!! خواهشا اخبار درست را با تحقیق و مصاحبه با طرفین و صاحب باشگاه اقای هادی ساعی انجام داده تا یکطرفه این موضوع مهم برسی نشود!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
8
4
اقایون دامپزشک اولا عفت کلام داشته باشید در مورد مالکان اسب هرچه باشند ولی نعمت شما و نان رسان به افراد بسیار هستن حالا تازه به دوران رسیدن یا دیر به دوران رسیدن مهم اینجاست به جایگاهی رسیدن که صرفا برای ورزش سوارکاری که تاکید پیامبر اسلام نیز بوده بسیار هزینه میکنند و ناگهان با یک اشتباه و سهل انگاری شما تمام زحمات و هزینه ها بر باد میرود و جنازه اسبشان را تحویل میدهید و جالب اینجاست که طلب کار هم تشریف دارین اسبی که در باکس بوده چطور ناگهانی به سر شما حمله کرده شما که انسانی مواظب خودت نبودی از حیوان بی زبان ایراد میگیری شما مزاحم ان اسب شدی در باکسش او میتوانست شما را بکشد که نکرد .....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
همینمون مونده بود که شما نان رسان ما باشید ، دیگه همه می‌دونن خورده بورژواهای نسل جدید اصولاً اصولی ندارند که بخواهیم روش تاکید کنیم مثل آدمهایی می‌خونید که تصور میکنن اگه نبودن که نان بخرند نانوایی ها تعطیل میشدن اگه دامپزشکان ایرانی نبودن شما برای یه تزریق ساده باید تا هلند می‌رفتی و میومدی عموجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
بیمه رو برای همین موقع ها گذاشتن ، هر اتفاقی برای اسب شما بیافتد بیمه مسئولیت همکاران هست تا حالا هم که عین نقل و نبات ازش استفاد کردی نوسوار
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
ولی نعمت من و همکارام توئی ؟ مسابقه تک اسبه ست . پدر بزرگ من پنجاه اسب درست و حسابی داشت در کرمانشاه که موقع انقلاب به تاراج رفتن. بعضی از کره ها در مرکز پرورش اسب سپاه نگهداری میشه . هر کدوم از اون‌اسبها اگه الان بودن بالای ده م قیمتشون بود . حالا .................................... استوعر عرب پرورش دهنده س . پالیزبان پرورش دهنده س . توکلی تبریز اسبداره . نه شما ..........ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
مالکان اسب ولی نعمت دامپزشکان هستند؟ مالکان اسب اول باید یاد بگیرند یک رفتار انسانی عادی داشته باشند. شما یا در جامعه سوارکاری نبودی یا خودت رو خیلی بالا می بینی. بدیهیات رو هم‌ نمی دونید. حالا نان رسان شدید؟ باید دامپزشکان مدتی شماها رو تحریم کنند که ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
5
3
کاری که صاحب اسب در حال انجام آن هست خلاف اصول حرفه ای هست و قطعا مجازات خاص خودش رو داره شما حق ندارید یک موضوع حرفه‌ای رو به فضای مجازی و رسانه ای بکشید محل های خاص برای این کار وجود داره و میتونید برای رسیدن به حقوقتون ازش استفاده کنید آنچه که ما میدانیم این کار شما برخلاف قوانین است و نشان‌دهنده این است که سعی دارید با فضا سازی رسانه ای روی چیزی سرپوش بگذارید به این همکار دامپزشکمون تبریک میگم که اسیر جوسازی رسانه ای سما نسدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
............................. اگر بعد از اون‌همه تماس که با دکتر گرفته شد ایشون بر میگشتن و با ۱ معذرت خواهی از مدیر باشگاه و مالک اسب،کار به اینجا نمیرسید!
.........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
در هیچ شرایطی اسیب رساندن عمدی به حیوان پذیرفته نیست باید خشمشون رو کنترل میکردن
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
1
0
در حرفه دامپزشکی این موارد بسیار عادی میباشد،ضمنا صاحب دام در این موارد باید حتما حضور داشته باشد و یا شخص معتمد ایشان.ترجیحا صاحب دام.تا شرح حال درست از دام در اختیار دکتر قرار گیرد و ضمنا اطلاعات غلط از افراد غیر معتمد به دامدار نرسد که باعث سوءتفاهم شود.با آرزوی موفقیت برای دوستان و همکاران عزیزم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
همکاران عزیز و داشجویان محترم اول اینکه هیئت علمی در تمام ‌موارد درمان را انجام دهید بعد از علوم پایه لازم است با کیسهای متعدد درمانگری و تشخیص بیماری‌ را روی کیس مانند پزشکی آموزش دهد و در موقع کار در کلینیکتان هم آنرا با مهارت پیادهض کتید و یک دامپزشک باسواد و کارکشته کار کنید وهمانطور که عرض کردم مانند پزشکان‌ حق کار خود را دریافت کنید و با گردن کلفتی و مطلع در کار با دامدار و یا ارباب روجوع خود در عین متانت برخورد شود و اگر داتشجویان دیدن استاد مربوطه در کار آموزش کلینیکی نمیتواند کیسهای متعدد را با شما کار کند موضوع را پیگیری کنند ودرخواست کنند بهتر نیست و فقط به نمره گرفتن اندیشه نکنید بهتر نیست چون ‌آنوقت صاحب حیوان بخودش اجازه نمیدهد بگوید ما نان ‌در سفره شما میگذاریم پس دانشجویان هم نان در سفره هیئت علمی میگذارند پس گفته ان فرد بی معنی است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
6
من گزارش قبلی مبنی بر چاقو زدن دامپزشک در حالت غیر عادی و نرمال به این اسب رو کامل دیدم و خوندم هیچ اسمی از این اقای دکتر برده نشده بود ظاهرا خود ایشان تصمیم به توضیح دادن گرفتن و عکسهایی که اماده کرده بودن از اسب رو الان انتشار دادن کاش جناب هادی ساعی مدیریت محترم باشگاه ورود کنند به این مساله یادمان نرود خداوند در قران کریم به نفس اسب قسم خورده و من الله توفیق .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
6
2
اگه ما دامپزشک ها اتحاد به خرج بدیم و اون مجموعه و صاحب دام و کلا بلاک کرده و تحریم کنیم ، میفهمن با دامپزشک چطور رفتار کنن ، میفهمن ولی نعمت نیستن و صاحب بیمار هستن صرفا . صرفا راجع به ماست و میزان کره هم میزان دستشون میاد که اینجوری فحاشی و تهدید و ............ نکنن .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
2
1
نظام و سازمان باید بیان وسط و به کمک همکار شریفمان برسن
حکیم مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
6
0
با سلام و احترام،
به منظور اجتناب از مجادله دو طرفه، از درج نظرات جدید در ذیل این خبر معذوریم.
نظر شما
ادامه