کد خبر: ۵۹۹۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

با هدف فرهنگ سازی اجرای واکسیناسیون دام ها از طریق بخش خصوصی دامپزشکی، نشستی با تعدادی از دهیاران شهرستان دهاقان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان، «مهندس داریوش هاشمی» سرپرست شبکه در این خصوص گفت: با توجه به ضرورت افزایش آگاهی اقشار مختلف مردم و دامداران در خصوص فعالیت ها و سیاستهای آتی شبکه دامپزشکی، تمامی مسئولین و روابط عمومی های شهرستانها برای افزایش شناخت این سیاست ها و دستورالعمل ها باید از طریق جلسات مختلف  تلاش نمایند.

وی  با توجه به هماهنگی انجام شده در محل بخشداری شهرستان دهاقان و دعوت از 13 نفر از دهیاران روستاها و با حضور بخشدار شهرستان، ضمن ارائه آمار در حوزه دام و تقسیم بندی فعالیت های دامپزشکی، در خصوص پیشگیری از بیماری های دامی و بیماری های مشترک انسان و دام توضیحاتی ارائه نمود.

مهندس هاشمی با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری تب برفکی و دیگر بیماری ها در جمعیت دامی و بروز زیان های اقتصادی، نسبت به شروع فرهنگ سازی توسط دهیاران بین دامداران و واگذاری تامین واکسن و خدمات واکسیناسیون به بخش خصوصی، با نظارت شبکه دامپزشکی اطلاع رسانی نمود.

وی از دهیاران درخواست نمود: از هر طریق ممکن نسبت به افزایش آگاهی دامداران صنعتی، نیمه صنعتی و تشویق و ترغیب آنان به تامین و اجرای واکسیناسیون دام ها از طریق بخش خصوصی دامپزشکی اقدام نمایند.

مهندس هاشمی خاطر نشان کرد: با تامین واکسن دام های سنتی با همکاری شرکت های تعاونی دامداران، عملیات واکسیناسیون دام ها توسط نیروهای شبکه دامپزشکی انجام می پذیرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان ضمن قدردانی از دهیاران روستاهای شهرستان با توجه به همکاری های پیشین در برنامه های متفاوت با شبکه دامپزشکی، کلیه دهیاران را به افزایش همکاری با شبکه دامپزشکی دعوت نمود .

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
انشالله صد سال دیگه
دکتر امیری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
2
1
واکسن پنجاه دوزی گوسفندی ترک شده یک میلیون تومان و واکسن هد و هشتاد راسی روس شده نزدیک دو میلیون.از کدوم ضرورت باید صحبت کرد؟حقیقتا با این قیمت گوشت فقط انتظار دو چیز را باید داشت.نابودی مطلق صنعت دامداری کشور و صد البته باز شدن راه برای رانت واردات گوشت.
نظر شما
ادامه