کد خبر: ۵۹۴۸۲
 

روابط عمومی شهرداری بابلسر با اشاره به رهاسازی چند رأس اسب در این شهر گفت : صاحب این اسب‌ها این حیوانات را جهت تغذیه در فضای سبز واقع در آن منطقه آزادانه رها کرده بود که موجب ورود اسب‌ها به خیابان شده بود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، همواره حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهر بابلسر به یکی از معضلات جدی مردم این دیار تبدیل شده بود که با احداث پناهگاه‌های نگهداری سگ بخش قابل توجه‌ای از این معضل در بابلسر رفع شده است.

اما این بار حضور اسب‌های سرگردان آن هم به صورت رها شده و آزاد در سطح شهر باعث سلب آرامش اجتماعی شهر بابلسر پایتخت گردشگری استان شده است.

رهاسازی و حضور حیوانات در محافل عمومی و معابر شهرها خطر جدی برای سلامت حیوانات و آرامش مردم است و عاملان و صاحبان این امر باید توجه بیشتری نسبت به نگهداری و محافظت از حیوانات داشته باشند چرا که آنها به مانند بشریت حق زندگی و امنیت دارند.

سامان قهرمانیان روابط عمومی شهرداری بابلسر در خصوص این معضل گفت:
صاحب این اسب‌ها در بلوار بسیج بابلسر، جهت  تغذیه حیوانات،  آنها را در فضای سبز واقع در آن منطقه آزادانه رها کرده بود که موجب ورود  اسب‌ها به خیابان شده بود .

وی ادامه داد: شهرداری بابلسر طی چندین بار نسبت به این مسئله به صاحب اسب‌ها اخطار جدی داده بود که این بار او را توبیخ کرده و به مراجع قانونی معرفی کردیم .
 
نظر شما
ادامه