کد خبر: ۵۹۰۰

حکیم مهر - مقامات دپارتمان حوادث غیرمترقبه آمریکا اعلام کردند که شمار تلفات تندباد «ژوپلین» در این کشور به 232 تن افزایش یافته است.

معاون دپارتمان حوادث غیرمترقبه ایالت «میسوری» آمریکا در مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی این کشور خاطرنشان کرد: 232 قربانی تندباد اخیر در این ایالت شناسایی شده‌اند. با این حال، هزاران تن هنوز مفقود هستند که تلاش برای یافتن آنان ادامه دارد.

این مقام مسئول دپارتمان حوادث غیرمترقبه ایالت «میسوری» در ادامه به خبرگزاری آسوشیتدپرس یادآور شد: ماموران امداد و نجات این ایالت تخمین زده‌اند که بیش از 900 تن هم دچار جراحت شدند.

همچنین هویت یکصد و 26 جسد هم مشخص نشده است. علاوه بر این، ماموران گروه‌های امداد و نجات در زیر آوار منازل و ساختمان‌های تخریب شده در حال بررسی هستند و از ده‌ها قلاده سگ زنده‌یاب هم در این عملیات استفاده می‌کنند.

نجات سگ خوش‌شانس پس از پرواز در تندباد

براساس گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، یک سگ خوش‌شانس هم روز گذشته در حالی که پاهایش دچار شکستگی شده بود نزد صاحبش بازگشت.

صاحب این سگ در مصاحبه‌ای با روزنامه رسمی ایالت «آلاباما» افزود: سه هفته پیش در پی وقوع تندباد سگم به هوا بلند شد و هر چه تلاش کردیم موفق به یافتن او نشدیم، اما روز گذشته ماموران دپارتمان حمایت از حیوانات سگم را در حالی که پاهایش دچار شکستگی شده و باند پیچ بود به من تحویل دادند. این حیوان واقعا خوش‌شانس است.

 

 

نظر شما
ادامه