کد خبر: ۵۸۹۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

سازمان دامپزشکی کشور جهت دریافت پیشنهادات متخصصین و محققین بر روی پیش نویس برنامه توسعه واکسیناسیون در صنعت پرورش ماهی کشور فراخوان صادر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان خبر داد در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در جمعیت آبزیان پرورشی کشور و جلوگیری از درمان نادرست و مصرف آنتی‌بیوتیک ها و مخاطرات متعاقب آن و بدنبال برگزاری نشست‌های تخصصی در قالب کمیته علمی مشورتی بهداشت و بیماری‌های آبزیان در سازمان دامپزشکی کشور و تبیین اولویت‌ها و بیماری های مهم صنعت آبزی پروری کشور، برنامه توسعه واکسیناسیون در صنعت پرورش ماهی کشور توسط کارشناسان این سازمان تهیه و تدوین گردیده است.

بناراین گزارش، در این میان بمنظور رفع نواقص احتمالی و بهینه‌سازی برنامه، نسخه نهایی پیش نویس (غیرقابل استناد) برنامه در پورتال عمومی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین پورتال اختصاصی دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان بارگزاری شده است.

از کلیه محققین و متخصصین حوزه بهداشت آبزیان درخواست می‌‍گردد پیشنهادات خود را در جهت رفع نواقص و ارتقا عملکردی این برنامه به ایمیل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان به آدرس ivoaquatichealth@ivo.ir ارسال نکنند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دقیق
|
Germany
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
ارسال نکنند؟
بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
با سلام و احترام؛ لطفاً کلمه آخر متن را به "ارسال کنند" اصلاح فرمائید.
همکار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
من جستجو کردم در سایت وجود ندارد
نظر شما
ادامه