کد خبر: ۵۸۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور به منظور شرکت در هفتاد و نهمین اجلاس عمومی سازمان جهانی بهداشت دام عازم فرانسه شد.
دکتر سید محسن دستور رییس سازمان دامپزشکی کشور و نماینده کشورمان به منظور شرکت در هفتاد و نهمین اجلاس عمومی سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) که از یکم لغایت ششم خردادماه  (27 - 22 می 2011) در پاریس برگزار می‌شود، به فرانسه سفر کرد.

ارتقاء استانداردهای بین‌المللی بهداشت دام و فرآورده‌های دامی در تجارت جهانی، مبارزه با بیماری‌های دامی و مشترک انسان و حیوان و افزاش کیفی خدمات دامپزشکی از محورهای مورد بحث در این مجمع اعلام شده است.

گفتنی است هفتاد و نهمین اجلاس OIE در صبح روز دوشنبه دوم خرداد ماه سالجاری با حضور نمایندگان 178 کشور عضو از جمله جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
این سفر در حالی صورت می‎گیرد که سالجاری میلادی به دلیل گرامیداشت دویست و پنجاهمین سالگرد تأسیس نخستین دانشکده دامپزشکی جهان در لیون فرانسه ، سال جهانی دامپزشکی نامگذاری شده است.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
|
-
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
0
0
- با چه کسانی رفته؟
- انشااله خوش بگذره! یه مقدار استرس این اپیدمی های اخیر طیور رو از تن بدر کنه!
- در خصوص این چیزی که میگم مطمئن نیستم و احتیاج به بررسی داره - اما فکر کنم کشور ایران در زمینه تغییر رئیس دامپزشکی (و صد البته مدیران همه دستگاهها) اگر در دنیا اول نباشه، جزو رده های اوله. توی همین ده سال اخیر جند تا رئیس سازمان دامپزشکی به اجلاس بین المللی رفتن!؟ خارجی ها چی فکر میکنن؟ اگر در هر اجلاسی یه چهره جدید به عنوان رئیس دامپزشکی معرفی بشه؟؟
همکار
|
-
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
مدیر محترم حکیم مهر لطفا در انعکاس اخبار مشروح خبر ها را بیاورید مثلا رئیس محترم سازمان در صدر هیئت چند نفره و متشکل از چه افرادی به این سفر مهم رفته اند البته تا آنجایی که یاد دارم در زمان رئیس قبلی سازمان کاملتر مینوشتید جهت رفع ابهام در همین کامنت هم توضیحات لازم را اضافه نمایید کفایت میکند
نظر شما
ادامه