کد خبر: ۵۸۶۷۵

«دکتر رامین سلامتی» رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران در پیامی انتصاب «دکتر سیدعلی بابایی» به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان تهران را تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سیدعلی بابایی

با سلام و احترام،

بدینوسیله انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان تهران از طرف خود و اعضاء شورای نظام دامپزشکی استان تبریک عرض نموده و برای همکاری صمیمانه اعلام آمادگی می نمایم. چنانچه استحضار دارند شورای نظام دامپزشکی استان به عنوان یکی از ارکان های سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، کلیه اختیارات و وظایف شورای مرکزی  و اجرای مصوبات شورای یاد شده را در محدوده استان مربوط به عهده دارد.

در اجرای ماده (5)  قانون نظام جامع دامپروری کشور، صدور پروانه بهداشتی موافقت اصولی، تاسیس و بهره برداری مراکز نگهداری و پرورش دام در استان بطور میانگین ماهانه  تعداد 100 فقره پرونده های صدور پروانه بهداشتی اعم از موافقت اصولی، تاسیس و بهره برداری، تمدید، توسعه، بهسازی، تغییرکاربری و تعییر نام در سامانه پنجره واحد وزارت متبوع مورد رسیدگی قرار می گیرد. نظام دامپزشکی استان با فراهم نمودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز، خود را متعهد به رعایت الزامات  قانونی، ضوابط، مقررات  و اصول بهداشتی قرنطینه ای  ابلاغی    وزارت متبوع، سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی  ج.ا.ا. در راستای استقرار سامانه های بهداشتی بمنظور پیشگیری از تهدیدات امنیت زیستی، امنیت غذایی و بهداشت عمومی جامعه می داند.

در اجرای ماده (2) قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی  برای صدور پروانه  تاسیس مراکز بهداشتی درمانی دامپزشکی بخش غیردولتی (کلینیک، پلی کلینیک، بیمارستان، اشتغال به امور درمانی، داروخانه، آزمایشگاه و مرکز مایه کوبی) در استان به طور میانگین ماهانه تعداد 50 فقره پرونده بر اساس سیاست ها  و ضوابط ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور و برنامه  ابلاغی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا. مورد رسیدگی قرار می گیرد.

ساماندهی احراز صلاحیت و رتبه بندی مسئولین فنی  مراکز تامین   (تولید/ واردات)، توزیع  و عرضه داروهای دامپزشکی ، مواد ضدعفونی کننده، سموم و مواد بیولوژیک (واکسن)  و همچنین مسئولین فنی بهداشتی مراکز نگهداری و پرورش دام و ... و همکاری در اجرای مواد 18 و 19 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی  در دستور کار قرار دارد.

همکاری نزدیک نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان در موارد فوق ضروری و راهگشاست.ضمن آرزوی توفیق، امید آنکه با درایت  و  تدبیر حضرتعالی  بتوان درسطح  استان  گام های ارزنده ای را  در راستای تعامل، هم افزایی و ارتقاء جایگاه دامپزشکی و دامپزشکان برداشت و  نمود نتایج آن برای اعضاء، ذی نفعان  و بهره برداران ملموس تر باشد.

دکتر رامین سلامتی، رئیس نظام دامپزشکی استان تهران

من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سعید کرمی

با سلام و احترام، 

 از اینکه در جایگاه سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران با تکیه بر سوابق مدیریتی خود آگاهانه، صادقانه  و عالمانه به انجام  وظیفه مثمر و موثر پرداختید از طرف خود و اعضاء شورای نظام دامپزشکی استان تهران سپاسگزارم. تعامل و همکاری سازنده جنابعالی با نظام دامپزشکی استان موجب گردیده است تا بتوان از ظرفیت های موجود نسبت به رفع کاستی های گذشته و تلاش برای هم افزایی و ارتقاء جایگاه دامپزشکی و دامپزشکان در سطح استان تهران گام های ارزنده ای را برداشت و یکی از بهترین الگوهای همکاری و هماهنگی را در سطح استان ارایه نمود.

ضمن اینکه حضور حضرتعالی در شورای نظام دامپزشکی استان تهران موجب مباهات شوراست، توفیق و تندرستی جنابعالی را از خداوند سبحان خواستارم.

دکتر رامین سلامتی

رئیس نظام دامپزشکی استان تهران

 
نظر شما
ادامه