کد خبر: ۵۸۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتشار دهنده کلیپ حیوان آزاری در اینستاگرام توسط پلیس سردشت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رکنا، رئیس پلیس فتا شهرستان سردشت با اشاره به اینکه انتشار هر گونه محتوای حیوان آزاری اعم از کلیپ و تصاویر در فضای مجازی یک عمل مجرمانه است، گفت: در این راستا عامل انتشار کلیپ حیوان آزاری در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رکنا، «سروان شهرام افشاریان» رئیس پلیس فتا شهرستان سردشت از توابع استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا این شهرستان با رصد و پایش مستمر فضای مجازی اقدام به شناسایی صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام کردند که کلیپی از حیوان آزاری را بارگزاری نموده بود که این امر موجب تشویش اذهان عمومی و دوستاران محیط زیست شده بود .

شناسایی پیج حیوان آزاری در اینستاگرام

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی خاص، گرداننده پیج مذکور شناسایی و با دستور مقام قضایی فرد خاطی دستگیر و به این پلیس انتقال داده شد.

سروان افشاریان گفت: در تحقیقات بعمل آمده، متهم مورد نظر به بزه ارتکابی خود اعتراف و اعلام داشت که بنده کلیپ‌هایی از حیوان آزاری را تهیه و برای تفریح و سرگرمی در صفحه اینستاگرامی خود بارگزاری می‌ کردم.

وی با بیان اینکه انتشار کلیپ و تصاویری از حیوان آزاری در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود، گفت: با عاملان انتشار اینگونه محتوا که موجب جریحه‌دار شدن احساسات شهروندان می‌گردد، برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا شهرستان سردشت از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با اینگونه موارد در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) با این پلیس در میان بگذارند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
1
با همکار آزاری همکاران دولتی بصورت روزمره هم برخورد شود
نظر شما
ادامه