کد خبر: ۵۸۴۳۵

در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و هماهنگی بیشتر بین بخش دولتی و غیر دولتی دامپزشکی در شهرستان اردستان، جلسات چهره به چهره با حضور مسئولین دفاتر اشتغال به امور درمان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، «دکتر میثم استکی» رئیس شبکه در این باره گفت: تعامل بخش خصوصی و دولتی یکی از عوامل مهم در پیشبرد اهداف سازمانی دامپزشکی می باشد که در همین راستا و به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر جلسات متعددی توسط دکتر محمدرضا خزعلی کارشناس واحد تشخیص و درمان این شبکه با مسئولین دفاتر اشتغال به امور درمان شهرستان اردستان برگزار گردید.

وی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 جلسات فوق به صورت چهره به چهره و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تشکیل و بر سر موضوعات مختلفی نظیر آموزش سامانه های دارویی، GIS و... بحث و تبادل نظر شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان در پایان ضمن قدردانی از کارشناس این شبکه در امر هماهنگی و برگزاری جلسات مذکور و همچنین حضور موثر همکاران غیر دولتی شهرستان، ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته با بخش خصوصی فعال در واحد های مختلف شهرستان بتوانیم در راستای پیشبرد بهتر اهداف عالیه ی سازمان دامپزشکی کشور در ادامه سال جاری گام برداریم.   

 
نظر شما
ادامه