کد خبر: ۵۸۲۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

ماجرای مرغ های تریاکی که در گذشته از سوی سازمان دامپزشکی تکذیب شده بود دوباره در شبکه های اجتماعی مطرح و موجب تشویش اذهان عمومی شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل ازروابط عمومي اداره كل دامپزشكي استان كهگيلويه وبويراحمد، چندی است که موضوع استفاده از تریاک در مرغداری ها که بارها از سوی سازمان دامپزشکی کشور تکذیب شده است به دلایل غیر شفاف در شبکه های اجتماعی  مجدداً به اشتراک گذاشته می‌شود.

درباره ادعاهایی که در خصوص مصرف تریاک در مرغداری های کشور در فضای مجازی مطرح شده است، اطلاعات قابل استنادی ارائه نشده اما تبلیغات سنگینی در این خصوص در شبکه های اجتماعی در حال انجام است

روابط عمومي سازمان دامپزشكي كشور مجدداً  ترياكي بودن مرغ ها را تكذيب كرد

بنابر این گزارش به دلیل اینکه دوباره این موضوع در شبکه های اجتماعی مطرح شده، روابط عمومي اداره كل دامپزشكي استان كهگيلويه وبويراحمد با پيگيري هاي بعمل آمده  از طريق روابط عمومي سازمان دامپزشکی کشور اطلاعیه اي را در این ارتباط منتشر کرده که شرح آن در ذیل مطب آمده است:

چندی است برخی کاربران در فضای مجازی از سر بی‌اطلاعی متوسل به پخش مطلبی قدیمی و سراسر کذب و بدون منبع موثق با عنوان مرغ با طعم تریاک کرده اند و ضمن جرح و تعدیل جهت‌دار یک گزارش و مصاحبه متعلق به تاریخ گذشته در یک روزنامه، با به اشتراک‌گذاشتن آن در افکار عمومی، مردم را دچار شک و تردید نسبت به موضوعی می‌کنند که از اساس صحّت ندارد

لذا سازمان دامپزشکی کشور  مجدداً ضمن تکذیب شدید بازنشر چنین اکاذیبی در فضای مجازی که موجب تشویش اذهان‌خاطر هموطنان عزیزمان می‌شود، خواستار پیگیری این دست اخبار از سوی منابع معتبر و موثق است .

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر xy
|
France
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
1
2
هر وقت قیمت مرغ رفت بالا شایعه هورمونی بودن یا تریاکی بودن مرغها توی فضای مجازی زیاد میشه . که مثلا مردم بخاطر تریاکی بودن یا هورمونی بودن مرغ کمتری بخرند و تقاضا کم بشه قیمت مرغ بیاد پایین . شایعه سازی روش جدید کنترل قیمت مرغ شده توی کشور ما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
1
قرار بود تا سازمان اقدام حقوقی کرده و شکایت تنظیم کند
اما چرا نکرد؟
چرا علیرغم صدور تکذیبیه سازمان ، خبر از خبرگذاری خذف نشد؟


آیا به این معنی است که فایل صوتی داشتند؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
1
2
معتادان نمی گیرند
سید مهدی
|
Germany
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
1
چه توجیحی داره که کسی به مرغ تریاک بخورونه؟ارزونه؟مقویه؟چاق میکنه؟ضد عفونی میکنه؟چیکار میکنه که کسی بخواد بخره بده به مرغ؟
نظر شما
ادامه