کد خبر: ۵۷۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
مستدعی است این مجموعه را در نیل به سه هدف (بررسی و احصاء بهنگام و به‌روز چالش‌های پیش روی سایر رده‌های دامپزشکی)، (تعیین اولویت‌های مهم مسائل مرتبط با سایر رده‌های دامپزشکی جهت پیگیری و پرداخت به آن‌ها) و (راهنمایی و هدایت در طرح و تصمیم‌گیری پیرامون قوانین و آئین‌نامه‌های مرتبط با فعالیت و خدمات سایر رده‌های دامپزشکی) بالاخص و هر آنچه زمینه تعالی جایگاه همکاران عزیزمان را فراهم می‎آورد بطور عام یاری فرمایید...

حکیم مهر - دکتر محمد لطفی‎زاده مدیرمسئول مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر) در نامه‏ای به مهندس علیرضا کیهان‎پور از زحمات وی در طول مدت همکاری در مقام مشاور رسانه‌ای حکیم مهر قدردانی نمود.
گفتنی است مهندس کیهان‌پور از ابتدای فعالیت حکیم مهر، مشاور رسانه‎ای بود و هم‎اینک ریاست روابط عمومی سازمان شیلات ایران را بعهده دارد.

 

دکتر لطفی‌زاده در بخشی از نامه خود به مهندس علیرضا کیهان‎پور نوشته است :

"احتراماً بدینوسیله از زحمات حضرتعالی به‎عنوان (مشاور رسانه‎ای) از بدو فعالیت حکیم مهر تاکنون که بدون چشمداشت نظرات صائب خود را ابراز فرمودید سپاسگزاری می‎گردد.
با توجه به تغییرات صورت گرفته و تبدیل نشریه حکیم مهر به وب‎سایت خبری -  تحلیلی مرکز مجازی پژوهش‌های راهبردی دامپزشکی، امید است در فرصت‎های آتی به نحو دیگری از راهنمایی‎های جنابعالی بهره‌مند گردیم.
برای حضرتعالی در مصادر و مسئولیت‎های مختلف از درگاه خداوند متعال ، توفیق خدمت صادقانه و متعاقباً نیل به رضای الهی مسئلت می‎نمایم."

همچنین مدیرمسئول حکیم مهر در نامه‎ای جداگانه ، آقای وحید رستگار را بعنوان مشاور در امور سایررده‎های دامپزشکی معرفی نمود.

 

در بخشی از نامه دکتر لطفی‌زاده خطاب به مشاور جدید حکیم مهر آمده است :

"احتراماً پیرو مذاکره قبلی، بدینوسیله توفیق بهره‎مندی از نظرات صائب و ارزشمند حضرتعالی با عنوان (مشاور در امور سایر رده‎های دامپزشکی) نصیب می‎گردد.
مستدعی است با عنایت به سوابق موجود و تسلطی که جنابعالی بر امور مرتبط با همکاران معزز سایر رده‌های دامپزشکی دارید، این مجموعه را در نیل به سه هدف (بررسی و احصاء بهنگام و به‌روز چالش‌های پیش روی سایر رده‌های دامپزشکی)، (تعیین اولویت‌های مهم مسائل مرتبط با سایر رده‌های دامپزشکی جهت پیگیری و پرداخت به آن‌ها) و (راهنمایی و هدایت در طرح و تصمیم‌گیری پیرامون قوانین و آئین‌نامه‌های مرتبط با فعالیت و خدمات سایر رده‌های دامپزشکی) بالاخص و هر آنچه زمینه تعالی جایگاه همکاران عزیزمان را فراهم می‎آورد بطور عام یاری فرمایید."

گفتنی است وحید رستگار علاوه بر تحصیل در رشته کاردانی دامپزشکی ، کارشناس تکنولوژی گوشت و فرآورده‎های گوشتی بوده و در سوابق کاری وی مسئولیت دامپزشکی بخش سده، بازرسی بهداشتی شیراز، مسئولیت روابط عمومی اداره کل دامپزشکی فارس، ریاست شبکه دامپزشکی خرم‎بید، کارشناس مسئولی کشتارگاهها و فرآورده‎های خام دامی فارس، نظارت بر تسهیلات استان فارس و غیره دیده می‎شود و در دوره اخیر شورای استان نظام دامپزشکی فارس هم دبیری این شورا را بعهده داشته است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد حسن معصوم زاده
|
-
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
0
جناب وحید رستگار
توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.امیدوارم با درایت خدا دادی که در شما وجود دارد کما فی السابق موفق باشید.
محمود
|
-
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
0
0
آقا بسيار انتصاب شايسته اي بود و باعث تغيير استراتژيك سايت شديد از تمامي مديران اجرايي و فني بسيار سپاسگزاريم.
حسین رستگار
|
-
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
0
0
برادر عزیزم ضمن عرض تبریک وباتوجه به ایمان به کار و تلاش وپشتکار یکه در وجوت
سراغ دارم از درگاه باریتعالی مسیلت مینما
یم تا ضمن موفقیتت در مسولیت فعلی
انشااله اینده ای روشن پیش رو داشته باش
غرقی
|
-
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
0
0
با سلام
به شما تبریک میگویم امیدوارم در این راه موفق باشید .
رشيدي
|
-
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
0
0
................. خدا شفات بده
نظر شما
ادامه