کد خبر: ۵۷۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی بابیان اینکه ترددها و قاچاق غیرمجاز احتمال افزایش بیماریهای مشترک را زیاد می کند،گفت: افزایش قیمت دام در داخل و کاهش قیمت آن در کشورهای همسایه زمینه ساز قاچاق دام به کشور شده است.
دکتر سید محسن دستوربا بیان اینکه مسایل اقتصادی در قاچاق دام به کشور موثر است، گفت: با کاهش قیمت دام در کشورهای همسایه و گرانی دام در کشور موضوع قاچاق دام اتفاق می افتد که حجم زیادی از بازار را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: ترددها و قاچاق غیرمجاز خطرات زیادی را در حوزه بهداشت دام و بهداشت انسانی به دنبال دارد و احتمال افزایش بیماریهای مشترک را بیشتر می کند.

رئیس سازمان دامپزشکی تصریح کرد: یکی از مسایلی که میان سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت مشترک است، سرعت عمل در مبارزه با بیماریها است به طوری که هر چه سرعت عمل و اقدامات همه جانبه به موقع انجام شود نتیجه بهتری می دهد.

دستور با بیان اینکه مسایل حاشیه ای مشکلات دیگری را به وجود می آورد، تاکید کرد: اگر برای مبارزه با بیماریها و انجام اقدامات بهداشتی به مسایل حاشیه ای پرداخته شود نتیجه مطلوب به دست نمی آید.

وی اظهار داشت: درصورتی که بهداشت جامعه از حالت طبیعی خارج شود آثار منفی را بروز می دهد که می تواند صدمات زیادی را به جامعه وارد کند.
 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
-
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
0
فقط همین سرعت عملتون ما رو کشته!
م.شهری
|
-
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
0
0
عزيز برادر ، دكتر دستور .............چرا . اخه بدون حاشيه مگه ميشه؟ .............
نظر شما
ادامه