کد خبر: ۵۵۵۵

حکیم مهر - برنامه ارائه سخنرانی‌ها و پوسترهای دومین کنگره بین‌المللی بهداشت مواد غذایی (ICFH 2011) که 10 و 11 اردیبهشت ماه سالجاری در تهران برگزار می‎شود اعلام شد.
از 706 مقاله رسیده به دبیرخانه این کنگره 66 مقاله به صورت سخنرانی عادی، 419 مقاله در قالب پوستر و 4 سخنرانی کلیدی ارائه می‌شود.
دکتر امیرعباس جعفری، دبیر اجرایی دومین کنگره بین‌المللی بهداشت مواد غذایی با بیان اینکه تعداد مقالات دریافتی در این کنگره در مقایسه با کنگره‌های قبلی برگزار شده توسط سازمان نظام دامپزشکی بی‌سابقه بوده است افزود: سخنرانی‌های عادی این کنگره در 9 پانل میکروبیولوژی مواد غذایی و بیماری‌های ناشی از غذا (1، 2، 3 و 4)، شیمی، سم‌شناسی و آلاینده‌های مواد غذایی (1و2)، سامانه‌های کنترل مواد غذایی و چالش‌های بهداشتی در مواد غذایی، نقش پروبیوتیک‌ها در تغذیه و بهداشت و افزودنی‌ها و نگهدارنده‌ها ارائه خواهند شد.
وی خاطر نشان ساخت: برای پاسداشت زبان فارسی و با توجه به حضور مترجم همزمان، کلیه سخنــرانــی‌ها به زبان فارسی ارائه می‌شود  و کلیه اسلایدهای سخنرانان باید به زبان انگلیسی تهیه شود، همچنین گواهی‌های ارائه مقالات بر اساس عناوین ویراستاری شده صادر خواهند شد. بنابراین عنوان سخنرانی‌ها و پوسترها باید بر اساس عناوین جدید تهیه شود.
لازم به ذکر است حضور در این کنگره برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی با ارائه مقاله 30 و بدون ارائه مقاله 10 امتیاز بازآموزی خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره به نشانی http://www.icfh2011.com مراجعه نمایند.

فهرست سخنرانی‏ها : http://www.icfh2011.com/Form/ICFH%20oral%20porgramme,90.01.23.pdf

فهرست پوسترها : http://www.icfh2011.com/Form/Icfh2011%20posters.pdf

 

 

نظر شما
ادامه