کد خبر: ۵۱۶۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرماندار بهبهان گفت: کشتارگاه سنتی این شهرستان به مدت ۷۲ ساعت تا رفع مشکل بهداشتی و زیست محیطی تعطیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «محمد حری» روز چهارشنبه بیان کرد: کشتارگاه بهبهان به روش سنتی اداره می شود و پیش از این در خصوص رفع مشکلات آن بارها به شهرداری و پیمانکار طرح تذکر داده شده است.

وی ادامه داد: سه شنبه شب شورای سلامت این شهرستان با تشکیل جلسه فوق العاده تصمیم به تعطیلی ۷۲ ساعته کشتارگاه گرفت تا در این مدت شهرداری نسبت به رفع نواقص بهداشتی،زیست محیطی و نصب تجهیزات سرمایشی اقدام کند.

حری گفت: این مدت تعیین شده برای رعایت حداقل ها مانند سامانه دفع فاضلاب (نصب مگش و سپدینگ) است و اگر دغدغه های متولیان بهداشت، محیط زیست و دامپزشکی رفع شد پس از ۷۲ ساعت فک پلمپ می شود و پس از آن شهرداری در یک مدت چند ماهه باید نواقص دیگر را رفع کند.

وی ادامه داد: مدت قرارداد پیمانکار کشتارگاه به اتمام رسیده و شهرداری درحال اجرای تشریفات قانونی برای تعیین پیمانکار جدید است.

در روزهای گذشته تصاویری از وضعیت نامناسب کشتارگاه سنتی بهبهان در فضای مجازی منتشر شده بود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
دو بار از کبابی های مختلف در بهبهان کوبیده خریدم هر دو بار مسموم شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
وظیفه نظارت بر کشتارگاه به عهده ی شبکه دامپزشکی است ...............
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
با سلام به اطلاع میرسانیم تلفن گزارشات مردمی1512در شهرستان بهبهان غیر فعال میباشد و امکان ارتباط وجود ندارد،خواهشمندیم جهت تسهیل ارتباط شهروندان و جلوگیری از تخلفات حوزه دامپزشکی و تامین سلامت عموم جامعه به این مشکل رسیدگی نمایید.با سپاس فراوان.
نظر شما
ادامه