کد خبر: ۵۰۵۳۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
 

در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید حراست سازمان دامپزشکی کشور که با حضور معاون مدیر کل اقتصادی سازمان حراست کل کشور و معاونان مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی و معاونان و مدیران کل سازمان و مسئولان حراست ادارات شبکه استانها برگزار شد، ضمن تقدیر از برنامه‌های موفق مدیریتی سالهای اخیر و معارفه مدیرکل جدید، نقشه راه و برنامه های آینده این اداره کل نیز تبیین شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید حراست سازمان دامپزشکی کشور که حضور معاون مدیرکل اقتصادی سازمان حراست کل کشور و هیات همراه او، نشان از اهمیت و حساسیت این مسئولیت خطیر در حیطه حراست و حفاظت از دارایی های معنوی و مالی حوزه دامپزشکی را داشت؛ حجت الاسلام و المسلمین حمزه کلانتری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی ضمن بیان احادیث و روایات و آموزه‌های دینی در خصوص اهمیت جایگاه حراست به ارتباط نزدیک و صمیمی دفتر مرکزی حراست با حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان اشاره کرد.

وی با تشکر از همکاری صادقانه حبیب کاظمی، انتصاب دکتر ابراهیم توکلی به عنوان مدیرکل جدید دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور را به وی تبریک گفت و برای او آرزوی توفیق کرد.

کلانتری در ادامه ضمن اینکه خواستار ادامه ارتباط نزدیک دفتر مرکزی حراست با حوزه نمایندگی ولی فقیه شد، گفت: بزرگ ترین ناظر خداوند است و هر کاری که انسان می‌کند باید بداند که خداوند متعال شاهد و ناظر بر آن است.

وی وظیفه ناظران را مهم و خطیر توصیف کرد و خداترسی، امانتداری، صداقت، دقت و به روز بودن را به عنوان مهمترین ویژگی‌های ناظران برشمرد .

کلانتری در مورد خصوصیات فردی حبیب کاظمی، مدیرکل سابق حراست سازمان دامپزشکی به سعه صدر، بزرگواری و رفتار و منش متواضعانه وی اشاره کرد. 

رفیعی پور: اعتقاد به عدم تمرکزگرایی و نگاه ملی مهندس کاظمی، سبب شناسایی و استفاده از افراد توانمند در پیشبرد برنامه‌های حراست شد

«دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این مراسم با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار(ع) گفت: این بزرگان دین، نقشه راه  که همان' اخلاق ' است را مشخص کرده اند و انسان‌ها می‌توانند با این الگو برای رسیدن به کمال تلاش کنند

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: سازمان دامپزشکی موفقیت‌های زیادی در حوزه ملی و بین المللی کسب کرده است که این مهم مرهون زحمات و خدمات کلیه پرسنل سازمان در سراسر کشور از جمله همکاران خدوم ما در حوزه حراست است.

وی با اشاره به شیوع برخی بیماری‌های دام و طیور طی سال گذشته در کشور افزود: به طور نمونه در سایه تدابیر مراقبتی مناسب طی دو سال اخیر بیماری‌های آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی به خوبی کنترل شده است .

رییس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه بیان کرد: تحریم‌ها نتوانسته مانع از فعالیت‌ها و برگزاری جلسات بین المللی شود و موفقیت‌های خوبی در این خصوص داشته ایم .

رفیعی پور به اهمیت خدمات الکترونیک در سازمان پرداخت و گفت: با تفویض اختیاری که در استان‌ ها شده است بخش عمده ای از خدمات به صورت الکترونیک ارائه می‌شود که در برخی از آنها حتی نیاز به حضور ارباب رجوع هم نیست .

وی در ادامه به نحوه مدیریت برنامه محور حبیب کاظمی، مدیرکل سابق حراست سازمان دامپزشکی کشور اشاره کرد که مبنای کارهای زیربنایی در دفتر مرکزی حراست بوده است.

به گفته رفیعی پور، اعتقاد به عدم تمرکزگرایی و نگاه ملی وی، سبب شناسایی افراد توانمند و استفاده از توان آنها در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف حراست سازمان شده است.

  مهندس یزدانی: کاظمی از مدیران برنامه محور و اخلاق محور است

«مهندس یزدانی» معاون مدیرکل اقتصادی سازمان حراست کل کشور نیز در این مراسم، با تقدیر از خدمات و تلاش‌های مهندس احمد حبیب کاظمی عنوان کرد: 'ایشان از مدیران برنامه محور و اخلاق محور بودند که امید است آقای دکتر توکلی نیز همین مسیر را ادامه دهد.'

وی در ادامه به بیان شیوه های مدیریتی مختلف و توضیحات تفصیلی پیرامون  ماموریت‌ها و مطالبات حراست پرداخت و افزود: یکی از ویژگی‌های مدیران موفق دانستن، خواستن و توانستن است.

مهندس حبیب کاظمی، مدیرکل سابق حراست سازمان دامپزشکی کشور و رئیس کنونی مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به اهم اقدامات این دفتر در زمان مسئولیتش در سازمان دامپزشکی کشور به برنامه محوری، پیشگیری محوری، تنش زدایی و کمک به ارتقاء سلامت اداری اشاره کرد و آنها را از مهمترین شاخصهای مورد نظرش در زمان مدیریتش در دفتر مرکزی دانست .

کاظمی در جلسه تودیع خود با تشکر از همراهی و همدلی سازمان حراست کل کشور، مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی، ریاست، معاونین و مدیران کل ستادی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور، مسئولان حراستهای تابعه؛ مهمترین عامل توفیق خود را برنامه محوری و پیشگیری محوری عنوان کرد و گفت: در راستای هدایت حراست‌های تابعه در قالب برنامه، اقدام به تنظیم و تدوین برنامه 5ساله و برای پیشبرد اهداف پیشگیری محور، کارگاه‌های تخصصی را فعال و گلوگاه‌های مفسده خیز را شناسایی و تدابیر مناسب و به موقع اتخاذ می شد.

توکلی: استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل حراست برای رفع مشکلات

«دکتر ابراهیم توکلی» مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی نیز آخرین سخنران جلسه تودیع و معارفه بود که در ابتدا از حسن اعتماد ریاست سازمان دامپزشکی کشور و ریاست مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی تشکر کرد و ضمن سپاس از تهیه کتاب راهبری از مرکزحراست عنوان نقشه راه، به تشریح مبسوط برنامه‌های مورد نظر خود برای مجموعه حراست سازمان دامپزشکی کشور پرداخت و اعلام کرد: تمام تلاشمان این است که برنامه محور باشیم و برنامه‌های تدوین شده در راستای مسائل و مشکلات کشور است و در این وادی از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل حراست دامپزشکی کشور برای رفع مشکلات استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام برنامه‌های ارائه شده به مشکلات موجود و مبتلا در کشور از جمله آثار تحریم‌ها، بیوتروریسم و ... توجه ویژه ای شده است، افزود: این برنامه ها طی نامه ای جهت دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات  همکاران در کلیه حراستهای تابعه سازمان به آنها ارسال می‌شود.

 وی با توجه به تحریم‌های تحمیلی و مسئولیت خطیر سازمان دامپزشکی در تامین غذا و نظارت بهداشتی بر مواد پروتئینی و تاثیر آن بر امنیت جامعه اعلام کرد:' با توجه به شرایط خاص در کشور و در شرایطی که درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی و اطلاعاتی هستیم؛ در واقع اداره کل حراست، قرارگاه عملیات این جنگ اقتصادی و اطلاعاتی است.'

لازم به ذکر است پیش از اظهارات دکتر توکلی مدیرکل جدید دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی، مهندس حیدرزاده، معاون حفاظت فناوری اطلاعات مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم مطالب مبسوطی را درباره کتاب 'نقشه راه حراست‌ها' که مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی تهیه و تدوین کرده است، مطرح کرد.

در پایان جلسه تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید حراست سازمان دامپزشکی کشور، پس از تکریم دوران خدمت مهندس حبیب کاظمی توسط سازمان حراست کل کشور، مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور؛ در نهایت حکم دکتر ابراهیم توکلی به عنوان مدیر کل جدید دفتر مرکزی حراست توسط ریاست سازمان دامپزشکی کشور به وی ابلاغ شد .

در این مراسم، علاوه بر مسوولان یادشده، حاج آقا سالمی، معاون حفاظت پرسنلی و مهندس حیدرزاده، معاون حفاظت فناوری اطلاعات مرکز حراست جهاد کشاورزی، دکتر قدیری ابیانه، مدیرنظارت بر توزیع کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی و همچنین معاونین، مدیران کل ستادی سازمان دامپزشکی کشور و مسئولان حراست‌های تابعه  حضور داشتند.

 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
France
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
3
4
تبریک و شادباش خدمت دکتر ابراهیم توکلی و ارزوی موفقیت و سربلندی در مسئولیت جدید،جای ایشان همچنان در استان لرستان خالی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
4
4
موفق وپیروز باشی درهمه زندگی .مجددا تبریک عرض میکنم شما لیاقتتان بیشتر از پستهای دامپزشکییه.انسانی باایمان باسوادمدیرباتجربه بالا.درهمه زندگی موفق باشی .انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
3
2
باید یه تیم کارآزموده جدید کنار خودش داشته باشه تا موفقیت بیشتری داشته باشه چون آزموده را آزمودن خطاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
3
4
تبریک خدمت آقای دکتر توکلی عزیز امیدوار هستیم موفق باشید. شما لایق بهترینها هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
2
4
چرا تبريك هم ناشناس ميزاريد.مگه ميترسيد تبريك به اسم خودتون باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ریا میشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
اینکه برای آدمهای با لیاقت آرزوی موفقیت داشته باشی دیگه نیاز نیس اسم وفامیل وکلا" شجره نامه خودت رو رو کنی همه مردم ایران روی کار آمدن مدیران پاک دست تکرار میکنم پاک دست و با وجدان آرزوشون شده دیگه اسم نیاز نیس.
سبکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
1
3
باسلام انتصاب جناب دکتر توکلی از با اخلاق های دامپزشکی رو خدمت ایشان و جامعه دامپزشکی تبریک عرض میکنم .
دکتر طاهرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
1
1
تبریک میگم آقای دکتر عزیزم لایق بهترین ها هستید
نظر شما
ادامه