کد خبر: ۵۰۵۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
به منتخبین ارجمند و بویژه جناب آقای دکتر آقامیری تبریک می‎گویم / از همکاران عزیزی که به اینجانب لطف داشتند تشکر می‎کنم / توقع چندانی از اقبال به خود نداشتم / انتخاب منتقد از سوی نقدشونده کار آسانی نیست! / در روند برگزاری انتخابات اشکالاتی وجود داشت / وقتی در انتخابات حضور یافتم یعنی قاعده فعلی را قبول کرده‎ام / عدم کامیابی در توفیق خدمت یافتن را کاملاً می‎پذیرم / تبعات این انتخاب متوجه 50 نفر رأی دهنده خواهد بود / وحدت و همدلی مسئولین در سطح حرفه ارزشمند دامپزشکی را ضروری می‎دانم / هرگونه غفلت از مطالبات همکاران مستوجب مؤاخذه الهی خواهد بود...

حکیم مهر -  انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ، عصر 28 بهمن 89 برگزار شد.

در این انتخابات دکتر سید محمد آقامیری که پیش از این بعنوان نماینده انتصابی وزیر جهاد کشاورزی در شورای مرکزی نظام دامپزشکی حضور داشت، این بار با کسب 38 رأی از مجموع 50 رأی مأخوذه ، حائز بیشترین تعداد آراء در میان نامزدها و عضو انتخابی شورای مرکزی نظام دامپزشکی شد.

ساعتی پس از برگزاری این انتخابات، دکتر محمد لطفی‏زاده مدیرمسئول حکیم مهر در پیامی ضمن تقدیم تبریک خود به منتخبین به طرح 9 نکته پرداخت.

 

 

-         به منتخبین ارجمند و بویژه جناب آقای دکتر آقامیری تبریک می‎گویم

-         از همکاران عزیزی که به اینجانب لطف داشتند تشکر می‎کنم

-         توقع چندانی از اقبال به خود نداشتم

-         انتخاب منتقد از سوی نقدشونده کار آسانی نیست!

-         در روند برگزاری انتخابات اشکالاتی وجود داشت

-         وقتی در انتخابات حضور یافتم یعنی قاعده فعلی را قبول کرده‎ام

-         عدم کامیابی در توفیق خدمت یافتن را کاملاً می‎پذیرم

-         رئیس آینده نظام دامپزشکی اگر کاندیدا شد اطلاعی از فهرست نمایندگان استانها نداشته باشد!

-         صبح روز انتخابات توصیه به انصراف دریافت کردم اما حاضر به اینکار نشدم

-         حضور در شورای مرکزی نظام دامپزشکی هدف نبود، وسیله خدمت بود

-         امیدوارم فضای نقد که در دوره سوم کمرنگ بود در این دوره بازتر شود

-         تبعات این انتخاب متوجه 50 نفر رأی دهنده خواهد بود

-         وحدت و همدلی مسئولین در سطح حرفه ارزشمند دامپزشکی را ضروری می‎دانم

-         هرگونه غفلت از مطالبات همکاران مستوجب مؤاخذه الهی خواهد بود

-     اگر به عمد افرادی در تدارک رأی آوردن خود یا نحوه رأی دادن دیگران رانت ایجاد کرده باشند باید روز قیامت پاسخگو باشند

 

متن کامل این پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بینندگان محترم حکیم مهر ، اعضاء ارجمند سازمان نظام دامپزشکی و همکاران گرامی

با تقدیم سلام و احترام

خداوند بزرگ را شکر می‎کنم که انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در کمال آرامش برگزار شد و نمایندگان استانی در قالب مجمع عمومی این سازمان ، نه عضو اصلی و چهار عضو علی‎البدل را برای دوره چهارم برگزیدند.

اینجانب بدینوسیله کسب توفیق خدمتگزاری در دوره چهارم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی را به منتخبین ارجمند و بویژه به جناب آقای دکتر سید محمد آقامیری که حائز اکثریت آراء شده‎اند تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال موفقیت همکاران ارجمندم را مسئلت می‎نمایم.

لازم می‎دانم از همکاران عزیز و دوستان گرانقدری که بواسطه نامزدی اینجانب در انتخابات اخیر ابراز لطف فرموده‎اند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

از این فرصت استفاده نموده و چند نکته مهم را به اختصار درباره برگزاری انتخابات دوره چهارم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی تقدیم می‎کنم :

1 -  اینجانب و سیزده تن از کاندیداهای محترم که در این بین افراد باتجربه و مشهوری حضور داشتند رأیی در سبد خود ندیدیم و حتی افراد باسابقه و با تجربه نظیر جناب آقای دکتر طاهریان، جناب آقای دکتر اقتصاد و سایرین نیز از رأی حداقلی برخوردار شدند. صرفنظر از علت عدم اقبال به سایر همکاران معظم ، اینجانب توقع چندانی از اقبال اعضاء محترم مجمع به خود نداشتم ، چرا که انتخاب منتقد از سوی همکارانی که در معرض انتقاد وی قرار داشته‎اند کار آسانی نیست! ضمن آنکه بنده به وظیفه و تکلیف خود عمل کردم و آنچه می‎توانستم پیگیری کنم را در قالب یک پیام ارائه کردم و 50 نفر عضو مجمع صرفنظر از گرایش به هر جریان این برنامه ها و یا بنده را برای پیگیری این برنامه ها مناسب تشخیص ندادند که به این سبب به انتخاب‎شان احترام می‎گذارم. البته باید در نحوه اطلاع‎رسانی به استانها نیز تجدیدنظر جدی صورت دهم و به نظر می‎رسد باید در اقناع رأی دهندگان نسبت به اهمیت برنامه‎هایی که اعلام شده بود تلاش می‌نمودم. هر چند که اگر مجال معرفی شفاهی برای کاندیداها فراهم می‎شد چه بسا نتیجه‎ای متفاوت حاصل می‎گشت. این موضوع در بین کاندیداها هم بعضاً به عنوان گلایه جا باز کرده بود. بخصوص آنکه دو منتخب محترم اول از صبح روز رأی گیری در بین رأی‎دهندگان حضور یافته بودند و عملاً حضور آنان و حتی سخنرانی در جمع رأی دهندگان با ممنوعیت تبلیغات 48 ساعته قبل از برگزاری انتخابات در تناقض بود. بهتر آنست که برای رفع هرگونه شبهه در این خصوص و برای آینده چاره‎ای اندیشیده شود.

2 -  هر چند در روند برگزاری انتخابات اشکالاتی وجود داشت و نحوه گزینش نمایندگان استان‎ها با تأمل جدی روبرو است لیکن اینجانب وقتی در انتخابات حضور پیدا کردم به معنای آن بود که قاعده فعلی را قبول کرده‎ام و با پذیرش کامل ناکامی در توفیق خدمت یافتن، ایجاد خدشه در انتخابات را به مصلحت صنف ارجمند دامپزشکی نمی‎دانم.

3 -  لازم است برای دوره آینده در نحوه گزینش نمایندگان استانها بازنگری جدی صورت پذیرد. ضمن آنکه حضور برخی کاندیداها در مجمع و در جمع رأی دهندگان که مصداق عدم رعایت عدالت است باید منتفی شده و در این نحوه حضور بازنگری صورت پذیرد. البته اینجانب هیچگاه متوجه نشدم چه لزومی داشته نمایندگان استان‎ها که قرار بود رأی بدهند، کاندیدا هم باشند و بجای آنان نمایندگان دیگری از استان متبوعشان در مجمع حضور نیابد؟! ضمن آنکه اگر به عمد افرادی در تدارک و تبلیغ برای رأی آوردن خود یا نحوه رأی دادن دیگران در این انتخابات رانتی ایجاد کرده باشند یقیناً در پیشگاه خداوند متعال مسئول خواهند بود و روز قیامت نزدیک است!

4 -  اگر مجری انتخابات نظیر این دوره کاندیدا هم باشد شائبه عدم رعایت عدالت در تبلیغ بوجود می‎آید و مناسب است در این باره چاره‎ای اندیشیده شود. ضمن آنکه اگر رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره بعدی نظیر این دوره کاندیدا شود بهتر آنست که اطلاعی از فهرست نمایندگان استان‎ها و به نحو بدیهی دخالتی هم در انتخاب آنان نداشته باشد تا شائبه گزینش مصادره شده به نفع یک جریان خاص پیش نیاید.

5 -  اینجانب صبح روز انتخابات توصیه‎هایی دریافت کردم که از انتخابات انصراف دهم اما با این حال هیچگاه راضی به این موضوع نشدم و به نظرم حضور در این انتخابات فرصتی برای مطرح کردن مطالبات صنفی همکاران محترم بود. بدین طریق نیز اعلام می‏کنم که با تمام توان همانطور که قبلاً در پیامی اشاره کرده بودم به فضل الهی در نقد توأم با ادب و انصاف رویه‎های موجود اهتمام خواهم ورزید و در پیگیری مطالبات بجای حرفه‎ای همکاران عزیزم لحظه‎ای غفلت نخواهم ورزید. بدیهی است حضور در شورای مرکزی نظام دامپزشکی هدف نبوده و نیست و صرفاً وسیله‎ای برای خدمت محسوب می‎شود و لذا تلاشم برای خدمت به همکاران عزیز تا سرحد توان در قالب حکیم مهر ادامه خواهد یافت.

6 -  امیدوارم همکاران ارجمندی که به عضویت شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در دوره چهارم درآمدند در پیگیری موضوعات مهمی که قبلاً در قالب برنامه خود مطرح کردم و مطالبات صنف معزز دامپزشکی هم هست اهتمام ورزند و از آن غفلت ننمایند و فضای نقد را که در دوره سوم کمرنگ بود بازتر نمایند.

7 -  50 عضو مجمع که به نمایندگی از بیش از بیست و سه هزار عضو سازمان نظام دامپزشکی انتخاب انجام دادند د

انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاید یک دوست
|
-
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
0
چند نکته:
1- از همکاران عزیزی که به اینجانب لطف داشتند تشکر می‎کنم یعنی کی ها؟ کسی که به شما لطف نداشت و رای نداد؟ به حالت تمسخر فرمودید؟؟؟؟
2-توقع چندانی از اقبال به خود نداشتم
یعنی واقعا فکر می کردید هیچ رای بیاورید؟
یا نه انتظار نداشتید رای بیاورید ولی نه در حد هیچ تا!!!!!!!!!!! یا حالا که رای نیاوردی اینو میگی!
3- انتخاب منتقد از سوی نقدشونده کار آسانی نیست بابا حالا که رای نیاوردی اینو میگی!
4- در روند برگزاری انتخابات اشکالاتی وجود داشت بابا حالا که رای نیاوردی اینو میگی!
5- وقتی در انتخابات حضور یافتم یعنی قاعده فعلی را قبول کرده‎ام از اون حزفهای نامزدهای شکست خورده در انتخابات ریاست چمهوری زدی ها
6- عدم کامیابی در توفیق خدمت یافتن را کاملاً می‎پذیرم مهم هیچ دانه رای شماست ببم جان نه عذم کامیابی. عدم کامیابی یعنی رای نیاوردی ولی هیچ رای یعنی ....
7- تبعات این انتخاب متوجه 50 نفر رأی دهنده خواهد بود بابا حالا که رای نیاوردی اینو میگی!
............... من خودم سانسور کردم که راحت باشی
دکترمحمدر.
|
-
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
0
دوست عزیز چند نکته:
1-اولا که لطف کردن به معنی رای دادن نیست. البته قصد طرفداری از شخص خاصی ندارم ولی شاید مدیرمسئول این نشریه الکترونیکی که در سطح اول اطلاع رسانی دامپزشکی قرار دارد یکی از افراد لایق شورای مرکزی نظام دامپزشکی بودند
2-چرا که رای نیاورند. !!! اینهمه تلاش برای اطلاع رسانی به نظر شما نبایست فکر می کردند که رای می آوردند
3- ایشان ظرفیت فکری خیلی بالاتری از این حرفها دارند. همه مان بایست در جهت خدمت به جامعه دامپزشکی و حل مشکلات دامپزشکان کوشا باشیم.
با اینکه بعضیها...............
به قول شما خودم سانسور کردم که راحت باشیم همه مون
بنده بخاطر زحماتی که مدیریت این نشریه در جهت اعتلای نام دامپزشکی متقبل شده اند همیشه مدیون ایشان و افراد نظیر ایشان هستم. هر کسی آزاد هست هر طور که دوست دارد فکر کند
دامپزشک
|
-
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
0
آقای دکتر لطفی زاده میتونید از تعداد آرایی که کسب کردید محبوبیت خود را در جامعه دامپزشکی متوجه شوید!!!!
بلوچ از بلوچستان
|
-
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
0
خیلی تشخیص آن سخت نیست دکتر جان، حتی یک رای؟ مگر رانت چیست؟ شما نباید وارد بازی می شدید. حضرات گفتند کنار روید!!!
بنظرم اینها کارشان را خوب بلد بودند. از همین ... هستند دیگر. همه چی بهم میاد.
شاید فردا بیاید
|
-
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
یک سوال

کی میگه این نشریه در اعتلای دامپزشکی نقش داشته؟

کی میگه این نشریه در سطح اول اطلاع رسانی هست؟

آهان!! شاید پست و احکامی که خودتون به خودتون میدین باعث شده توهم بزنی دکتر لطفی زاده جان عزیز گل گلاب!!!
حسینی
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
باسلام واحترام
لطفا اسم این گونه ......... را انتخابات نگذارید.
آلزایمر
|
-
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
سلام دکتر جان
اصلا از شنیدن این مطلب تعجب نکردم.بغیر از اگه بود جای تعجب داشت.اخه این حضرات را داریم وضعمان این است.و گرنه اگه ما هم مثل نظام پزشکی ....... داشتیم که وضعمان این نبود.من دردم رو به کی بگم؟هر چه می کشیم از این بزگواران است.امیدوارم که خداوند از سر تقصیر های همه ما بگزرد.ولی دکتر جددا داری شورو در میاری.هر چی می خواهیم یه کم حرف دلمونو بزنیم همش نقطه چین میزارید.اخه این جا هم حرف نزنیم کجا بزنیم؟از خودمون انتقاد نکنیم و این آفایان را دعوت به جواب دادن نکنیم کی رو دعوت کنیم؟اکثر سیاست هاشون غلط هست.اصلا به فکر این صنف نیستند در عین حالی که وظیفه آنها حمایت از این صنف است.خداوکیلی ........ فرقی به حال ما دارد. . ............
اگه کاری از دست شان میاید انجام بدن اگه که نه تکلیف را معلوم کنند.............. خدمت نکردن به این صنف مظلوم .................
سس
|
-
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
این چه انتخاباتیه دیگه واقعا جای تاسفه .............. فرصت به افراد شایسته نمیدن واقعا برای صنف دامپزشکی متاسفم
سفير هدايت
|
-
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۱
0
0
سلام يك مثال قديمي هست كه هرچي ................. ميگه.دكتر جان اگر شما هم جز منصوبين بوديد بازم هم از اين حرف هاي قشنگ مي زدي؟؟؟؟؟؟
بهتره رسالت واقعي اطلاع رساني را انجام دهيد نه بيهوده شبه سازي كنيد من خودم در مجمع حضور داشتم هيچ چيزي ابهام نداشت در مواخذ الهي چطوري پاسخگو مي شي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
shahram
|
-
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
0
پیام مهم دکتر... بابا دست بردار همکار محترم
چرا توهم برمون میداره و اگه خودمون میگیم مهمیم فکر میکنیم خیلی مهم شدیم.معمولا اینجور تیترها را واسه افرادی انتخاب می کنند که که گوش شنوای زیادی واسه شنیدن پیامهاش وجود داره .
به هر حال از اعتماد یه نفستون خوشم میاد
اما زیادش خیلی خوب نیس
غضنفر
|
-
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
سلام علیکم
آقای دکتر عزیز امیدوارم که همیشه موفق و موید باشید
می خواستم بدانم علت نامگذاری مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی چیست؟
ضمنا در عرصه دامپزشکی متاسفانه نه تنهاپژوهشی انجام نمی شود (اهمیتی در خور داده نمی شود)که هیچ ،حتی روشهای تشخیصی ما هم تنزل کرده است و مانند 30 سال قبله .من چند وقت یک گله گوشتی مشکوک به مارک پیدا کردم وقتی نمونه فرستادیم به سازمان گفتند کیت الان نداریم، این تاسف ندارد!!!!! واقعا ضعیف و بی انگیزه با بیماریها ی دام و طیور برخورد می شود، انگار که اصلا دامپزشکی اهمیتی ندارد این بدلیل ضعف دامپزشکی در تشکل اداری است. ارز ش یک دامپزشک از یک لیسانس کشاورزی کمتر است. شما و دوستانتان که دستی در اون بالا دارید پیگیر این مسایل هم باشید. اینها همه سرمایه کشورند. دام و طیور ما سرمایه کشور است. چرا نباید وزارت دامپزشکی داشته باشیم با این حجم وسیع کاری. متشکرم
نظر شما
ادامه