کد خبر: ۵۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان گفت: کلاس‌های آموزشی برای دهیاران این شهرستان به منظور آشنایی آنها با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد طیور برگزار می‌شود.

محسن عسگرپور در نشست آموزشی با دهیاران روستاهای کوهبنان اظهار داشت: با توجه به اهمیت ضرورت و آمادگی مقابله احتمالی با بیماری خطرناک آنفلوآنزای فوق حاد طیور شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان اقدام به برگزاری کلاس‌های ‌آموزشی برای افراد مرتبط با این امر کرده است.
عسگر‌‌پور تصریح کرد: به دلیل اینکه مردم روستاها در ارتباط مستقیم با طیور بومی هستند و آموزش آنها در این مورد ضروری به نظر می‌رسد، این شبکه سعی کرده است که دهیاران روستاها را به عنوان پل ارتباطی با مردم روستا مورد آموزش قرار دهد.
وی با اشاره به ضرورت آموزش و افزایش آگاهی جامعه در مورد بیماری خطرناک آنفلوآنزای فوق حاد طیور افزود: از دهیاران تقاضا می‌کنیم تا به عنوان پل ارتباطی شبکه دامپزشکی کوهبنان با مردم روستاها علاوه بر انتقال آموزش‌ها در مورد مشاهده هرگونه تلفات طیور مراتب را به این شبکه اطلاع دهند.
محمد روح‌الامینی بخشدار مرکزی کوهبنان در این نشست اظهار داشت: اقدامات آموزشی و مراقبتی شبکه دامپزشکی در راستای افزایش سطح بهداشتی و مبارزه با بیماری‌های مختلف در بخش مرکزی بسیار به این مهم کمک کرده است.
در ادامه با ارائه مطالب آموزشی مربوطه و گزارش کامل از وضعیت بیماری در سطح منطقه و جهان در زمینه آنفلوآنزاری فوق حاد طیور توضیحات لازم داده شد و در پایان جلسه به سؤالات دهیاران بخش مرکزی کوهبنان پاسخ‌های لازم داده شد.

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همكار شما
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
0
0
مسئول محترم شبكه دامپزشكي شهرستان كوهبنان
وقتي بنا به گفته مسئولين بيماري آنفلوانزاي فوق حاد در كشور وجود ندارد چرا شما دهياران را آموزش مي دهيد ؟ نكند ................يا خداي ناكرده خبري هست و ما بي خبريم ؟ .............
نظر شما
ادامه