کد خبر: ۵۰۳۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان گفت: قیمت مصوب هرکیلوگرم از ریز مغذی‌های متیونین و لیزین که ۸ تا ۱۴ هزار تومان قیمت دارد در بازار آزاد ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «مهدی مسعودی»، قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان اظهار داشت: قیمت مصوب هر کیلوگرم از ماده‌های متیونین و لیزین 7 تا 14 هزار تومان است ولی در بازار 70 تا 80 هزار تومان به فروش میرسد.

مسعودی افزود: این یارانه فساد زیادی در بازار ایجاد کرده است؛ باید یارانه بخش تولید حذف شود و قیمت محصولات دامداران و مرغداران نیز به قیمت آزاد به فروش برسد یا بر روند توزیع آن نظارت صورت گیرد.

وی گفت: وقتی دام و طیور خوراک کاملا بهداشتی مصرف می کنند علاوه بر اینکه ضریب تبدیل و رشد بهتری دارند، گوشت و شیر سالم تری نیز برای انسان تولید میکنند.

قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان در ادامه درباره برگزاری همایش و نمایشگاه بین المللی خوراک دام؛ طیور و آبزیان امسال گفت: هرساله 12 عنوان سیمنار در این رویدارد برگزار می شود و دستاورد های روز خوراک دام و طیور و روش و محصول جدید برای فعالان این بخش معرفی می شود.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
الان کدام شرکت تولیدی سهمیه متیونین ولیزین دولتی خواسته وگیرش نیامده تامجبوربه خرید آزادشده.میزان متیونین ولیزین واردشده باسهمیه بندی توسط تشکل های بخش خصوصی تقیسیم وتخصیص میشودپس لطفانگاهی درآینه بندازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
پس این بازار سیاه نهاده های دامی و گران تمام شدن تولیدات دامی و ضرر و زبان تولیدکنندگان به دلیل تحمیل قیمت های دستوری جهادکشاورزی از کجا آمده است؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
4کیسه 25کیلویی میتونین شرکت بلژیک دارم کسی خاست بااین شماره تماس بگیره زیر قیمت بازار میدم
09055867947
نظر شما
ادامه