کد خبر: ۴۹۳۰

حکیم مهر - فاز دوم تله کابین در صفه جهت امکان دسترسی بازدید کنندگان به قلعه شاه دژ در سال 90 به بهره برداری می‏رسد.

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد گفت: مدیریت شهری، امکانات و ظرفیت‏هایی را از لحاظ فرهنگی، تفریحی و ورزشی به منظور ایجاد شادابی و نشاط شهروندان در این پارک ایجاد و پیش بینی کرده است.
وی با اشاره به جانمایی پارک وحش صفه ویژه حیوانات علفخوار در زیر تله کابین صفه تصریح کرد: تا تابستان سال آینده، این باغ وحش برای شهروندان و بازدیدکنندگان راه اندازی خواهد شد.
وی اضافه کرد: پارک وحش ویژه حیوانات علفخوار با 50 هزار متر مربع وسعت و دو میلیارد ریال اعتبار، با هدف افزایش اطلاعات جوانان و نوجوانان به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان این که قرارداد نهایی اجرای فاز دوم تله کابین صفه در حال انجام است، اذعان داشت: احداث میدان گردهمآیی صفه و توسعه 10 هکتاری فضای سبز این کوه با توجه به شرایط صخره ای آن از اقدامات شهرداری در صفه است.
شهردار اصفهان به آغاز مطالعات احداث دومین پارک کوهستانی در دامنه کوه نخودی کمربند شرق اصفهان اشاره و تاکید کرد: مدیریت شهری درصدد است از پارک کوهستانی صفه با به کارگیری ظرفیت‏های موجود به نحو احسن حفظ و نگهداری نماید.
وی احداث پل شهید ستاری، چند پارکینگ و ساماندهی اطراف صفه را جهت سالم سازی و ایجاد تسهیلات در این منطقه مهم خواند و ادامه داد: امید است با ایجاد این امکانات از ترافیک این منطقه کاسته شود و شاهد روانسازی و تسهیل در تردد باشیم.

 

 

نظر شما
ادامه