کد خبر: ۴۹۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - مقامات دپارتمان حمایت از حقوق حیوانات کانادا از مرگ مشکوک یکصد قلاده سگ پس از برگزاری المپیک زمستانی در این کشور خبر دادند.

«مارسی موریارتی» رییس دپارتمان حمایت از حقوق حیوانات کانادا و مقابله با مرگ نابهنگام حیوانات‌ در این رابطه به خبرگزاری آسوشیتدپرس، خاطر نشان کرد: پس از برگزاری المپیک زمستانی 2010 در «ونکوور» کانادا، مقامات با مرگ مشکوک یکصد قلاده سگ در نقاط مختلف این کشور مواجه شدند. بسیاری از این حیوانات با شلیک گلوله به سر و شکم کشته شده بودند، اما هنوز مشخص نشده که چه شخص یا گروهی این رفتار ناپسند را علیه این حیوانات مرتکب شده است.

به گزارش ایسنا، رییس دپارتمان حمایت از حقوق حیوانات کانادا و مقابله با مرگ نابهنگام حیوانات در ادامه یادآور شد: تحقیقات ما تاکنون به نتیجه ای نرسیده است، اما کارشناسان این دپارتمان معتقدند که گروه‌های برگزار کننده المپیک زمستانی برای در امان ماندن شرکت کنندگان و حضار این سگ‌ها را قتل عام ‌کرده‌اند.

با این حال، در صورت کشف این راز و دستگیری فرد یا افراد مرتبط با این قتل عام این افراد به شدت مجازات می‌شوند.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زرين افشار
|
-
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
0
0
شايد چند تن از ايرانيان و خصوصا كاركنان ‌شهرداري ايران در آنجا حضور داشته اند و بخاطر نگرفتن مرض و هار نشدن و نجس نشدن سگ ها را به گلوله بسته اند.
ملکی
|
-
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
0
0
به نظر شما سگ های کانادا نیز مانند سگ های ایران ولگرد و ناباب میشوند؟
روشنايي
|
-
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
0
0
دوستان اشتباه نكنيد...اين غربي ها كه شدن مرجع تقليد به ظاهر حيوان دوستان ايراني،يد طولاني در كشتار سگ و گربه دارند واصلا اين مسئله كه سگ و گربه هاي آزاد را بايد يا گرفت و كشت يا اخته كرد و براي ابد در زنداني بنام پناهگاه نگهداشت، از سوغات همان فرنگ است.
فكر نكنيد كه اونا خيلي حيوون دوست هستند...بنا بر آمار روزانه حداقل حدود 7 هزار تا سگ و گزبه فقط در پناه گاه هاي آمريكا يوتانازي ميشوند.
رسولی
|
-
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۸
0
0
با تشکر از اعلام این خبر. این غربی ها براحتی آدم هم می کشند این ها که سگ بودند! اما نکته قابل توجه شاید این باشد که رابطه این کشتارها با برگزاری المپیک زمستانی چه بوده؟ چون طبق خبر، آنها بعد از برگزاری المپیک این مسئله رخ داده است.
نظر شما
ادامه