کد خبر: ۴۸۳۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

پلیس فرانسه اعلام کرد که حس بویایی در جوندگان 30 برابر بیشتر از سگ می باشد و قرار است که از آنها در پیدا کردن مواد مخدر استفاده کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اسپوتنیک، پلیس فرانسه تصمیم گرفت که در روز دروغ اول آوریل شرکت کند و به این دلیل از استخدام خرگوش ها در نیروی پلیس خبر داد واعلام کرد که حس بویایی در جوندگان 30 برابر بیشتر از سگ می باشد و قرار است که از آنها در پیدا کردن مواد مخدر استفاده کند و در اینباره ویدیویی در یوتیوب به اشتراک گذاشت.

یکی از افسران پلیس در این رابطه گفت: درست است که در اداره پلیس ما از سگ ها برای انجام ماموریت استفاده می کنیم ولی امروز می خواهیم خرگوش هایی را معرفی کنیم که قرار است در خدمت پلیس باشند. این خرگوش اسمش مارینت است و یک خرگوش استثنایی است. مارینت حس بوبایی خیلی قوی دارد و علاوه بر آن خیلی هم زیبا است. او به نیروی پلیس کمک خواهد کرد تا مواد مخدر را پیدا کند.

روز دروغ آوریل در بسیاری از کشورها به عنوان یک روز ویژه با گفتن دروغ‌هایی به شوخی در 1 آوریل گرامی داشته می‌شود. در برخی از کشورها (از جمله بریتانیا، اتریش، نیوزیلند و زیمبابوه) دروغ‌گویی در این روز از صبح تا شب ادامه پیدا می‌کند و شخصی که قبل از شب، حقیقت را فاش کند یا شخصی که این دروغ را باور کند احمق آوریل (April Fool) لقب می‌گیرد. اما در مناطق دیگر تا پایان ظهر ادامه دارد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
1
1
اینجا در ایران همه روزهای سال روز اول آوریل است و همه هم باور میکنند بدون کوچکترین کم و کاستی !!!
همکار
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
2
سلام
اینجا در ایران دور از انسانیت که برخی به خاطر دلخوری از مشکلات و سختی ها به دیگران تهمت بزنند و .... حالا اگر هم میخوایین دروغ بگین باشه ولی لطفا از شخص خودتون مایه بذارین نه اینکه از زبان یک ملت دروغ بگین و اینکار زشت به همه نسبت بدین و بعد هم بگین این دروغ اول آوریل هست. چقدر واقعا بی نمک هستن بعضی افراد . کاش به جای تقلید این کارهای بی فایده قدری هم مثل اونا مثلا ژاپنی ها تلاشمون رو زیاد کنیم .
دکتر محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
وای خدا چه قدر جالب
پرفکتتتتتتتتت، یعنی ۲۰ از ۲۰
نظر شما
ادامه