کد خبر: ۴۸۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - سازمان دامپزشکی کشورمان و وزارت منابع دامی و شیلات جمهوری سودان در راستای تحکیم و تقویت روابط میان دو کشور و گسترش همکاری‌های دوسویه در زمینه دامپزشکی و بهداشت دام و فرآورده‌های خام دامی توافق کردند.

دکتر فیصل حسن ابراهیم وزیر منابع حیوانی و شیلات سودان، دکتر محمد الشیخ‌بری مدیر کل تولید واکسن دامی و دکتر کمال تاج‌ السر الشیخ مدیر کل روابط‌ بین‌الملل وزارت فوق که به منظور بازدید از امکانات و توانمندی‌های کشورمان در زمینه دامپزشکی به ایران سفر کرد‌ه‌اند با حضور در مرکز تشخیص و آزمایشگاه‌های کنترل دارو و مواد بیولوژیک از بخش‌های مختلف این مرکز و آزمایشگاه بقایای دارویی سازمان دامپزشکی کشور بازدید کردند.

در این بازدید که دکتر سید محسن دستور رییس سازمان دامپزشکی کشورمان و دکتر محسن مشکوة معاون تشخیص و درمان این سازمان نیز حضور داشتند، وزیر منابع حیوانی و شیلات سودان با اشاره به توانمندی‌ها و پیشرفت کشورمان در زمینه دامپزشکی، خواستار افزایش همکاری‌های علمی و تحقیقاتی کشورش با ایران شد.

همچنین تفاهم ‌نامه‌ای مبنی بر اعزام 14 نفر از کارشناس سودانی به جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در دوره‌های آموزشی تشخیص بیماری‌های آبزیان (ماهی و میگو)، تحقیقات دامپزشکی، میکروبیولوژی (باکتری‌شناسی و ویروس‌شناسی)، تشخیص بیماری‌ها و دوره آموزشی در زمینه ارزیابی خطر و صدور گواهی سلامت تولید دام و فرآورده‌های دامی و اعزام 2 کارشناس ایرانی به منظور بازدید از نحوه تولید و کنترل کیفی واکسن‌های دامی در سودان به امضاء طرفین رسید.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نام محفوظ
|
-
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
0
0
این میهمان ما به اندازه کافی خودش سیه چهره بوده بجای اینکه به مهمان نور بیندازند خودشون توی نور نشستند عکس گرفتند پس فردا نگید چرا میهمان نوازی ما را زیر سوال بردند
مطلع
|
-
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۴
0
0
....... حالا که جمع ..... در عکس فوق جمع است و اساتید فوق مجرب سودانی هم هستند فکری هم بحال خرید واکسن pprساخت سودان بکنید و البته مذاکره میتواند توسط ........ انجام شود
باران
|
-
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۹
0
0
عزیزان دقت کنن که این مهمان عزیز ما از بخش شمالی سودان اومدن یا از جنوبش !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ مساله جدیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه