کد خبر: ۴۷۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر


سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شازند گفت: چهار تن گوشت مرغ غیر بهداشتی در این شهرستان کشف و با دستور مقام قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر رضا معینی مقدم» روز دوشنبه افزود: این محصولات با بسته بندی نامناسب و همراه با آلایش غیر بهداشتی توسط یک خودروی حمل از استان های همجوار به سمت تهران در حرکت بود که توسط پست قرنطیه توره شبکه دامپزشکی شهرستان شازند متوقف و با دستور مقام قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی ادامه داد: یکهزار و 500 کیلوگرم کله پاچه بدون مجوز نیز در جریان بازرسی بهداشتی از خودروهای حمل مواد خام دامی در این شهرستان شازند کشف که با ارایه مجوز بهداشتی به صاحب بار تحویل شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شازند خاطرنشان کرد: واحد پست ثابت و سیار در شبکه دامپزشکی این شهرستان فعال است و روزانه واحدهای تولید، نگهداری و عرضه مواد خام دامی توسط گروه های نظارتی این شبکه مورد بازرسی قرار می گیرد.
معینی مقدم از شهروندان خواست: فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله بسته بندی نامناسب و محصولات تاریخ گذشته با شماره 1512 به اداره کل اداره دامپزشکی استان مرکزی اطلاع رسانی کنند.

شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در 33 کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده و در این منطقه 117 هزار و 746 نفر جمعیت زندگی می کند.


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دکتر
|
Singapore
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
افرین شازند !
نظر شما
ادامه