کد خبر: ۴۷۰۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر


همکار اداره دامپزشکی شهرستان تبریز در حین ماموریت، توسط فرد متخلف بهداشتی دچار مصدومیت شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر امیرحسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: طی بازدید های روزانه کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان تبریزاز مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی، همکاران این اداره از یکی از مراکز عرضه ماهی در حال بازدید بودند که متوجه خودروی حمل فرآورده های خام دامی شدند؛ پس از بازرسی از داخل یخچال خودرو، مشخص گردید ماهی های موجود در یخچال خودرو، غیرمجاز، بدون هویت و غیربهداشتی هستند.

وی در ادامه افزود: طبق روال قانونی یکی از همکاران مدارک و مجوزهای حمل مورد نیاز را از راننده درخواست می کند که راننده به بهانه آوردن مدارک داخل خودرو نشسته و متواری می شود که در این حین نیز درب یخچال خودرو به همکار دامپزشکی برخورد کرده و به وسط خیابان پرتاب می شود که باعث تصادف وی با  خودرو تاکسی که با سرعت در حال حرکت بود می گردد و متاسفانه راننده تاکسی نیز بی توجه به تصادف صورت گرفته و مصدوم شدن همکار دامپزشکی، اقدام به فرار می کند.

لازم به ذکر است اهالی و کسبه و همکار دیگر دامپزشکی سریعا همکار مصدوم را به اورژانس انتقال دادند و وی در حال حاضر تحت مراقبتهای پزشکی قرار دارد.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
تا کی باید قشر دامپزشکی اینقد مظلوم باشه، باید طوری باشه که دائمی با هماهنگی نیرو انتظامی یا کارشناس مجهز به اسلحه باشه متاسفانه، فرهنگ هنوز جاتیفتاده که اطلاعات اون کارشناس صددرصد بیشتر از اون قصاب یا مرغ فروش هست، دایم باید هربار توضیح داد براشون تا قانع بشن دفعه بعد باز همون آش مهمون کاسه
دکتر یوسف زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
بنام خدا
همکاران محترم چنین چیزی نیست.
کارشناس شبکه تبریز با راننده نیسان بسیار بسیار بد برخورد کرد.
بعدا کارشناس می خواست از آن‌ طرف خیابان سیگار بخرد که‌ اصلأ به خیابان توجه نمی کرد و به پشت سر برگشته بود و براي مغازه داران داشت خط و نشان می کشید که‌ آن‌ اتفاق افتاد.
اینه مظلوم نمایی است‌. ............ است‌.
گمراه نشوید.
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
همکاران و دوستان گرامی مشکل از خود شبکه دامپزشکی است .
شبکه تبریز یک راننده هیکلی دارد که بسیار ....... و ....... است و توسط سهمیه وارد اداره شده است ایشان نباید اصلا از ماشین پیاده و به امور نظارت و یازرسی دخالت کنند .که مشاهده می شود ایشان قبل از کارشناس پیاده شده و به امور بهداشتی رسیدگی می کند ...
حالا ببینید دامپزشکی چقدر بی صاحب شده است ....
نظر شما
ادامه