کد خبر: ۴۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  روابط عمومی بیمارستان دامپزشکی دانشگاه تهران با ارسال نمابری توضیحاتی درباره تیتر خبر منتشره در حکیم مهر با امضاء استاد دکتر ایرج نوروزیان ارائه نموده که عیناً به شرح ذیل جهت اطلاع عموم بینندگان محترم تقدیم می‏گردد.

 

" به نام خدا

در بازدیدی که جناب آقای دکتر ایرج نوروزیان استاد بازنشسته جراحی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران از بیمارستان دامپزشکی تهران داشتند ، در ارتباط با مطلب عنوان شده در سایت خبری حکیم مهر (چهارشنبه 1 دیماه 1389) به این نکته اشاره داشتند که فعالیت اساتید دانشگاه در بخش‎های خصوصی از جمله بیمارستان دامپزشکی تهران آنهم در ساعات خارج از وقت اداری نه تنها ایرادی ندارد بلکه فرصت مغتنمی را بدست می‏دهد که علم و تجربه آنها بشکلی پویا و بهینه در اختیار همگان قرار گیرد.

خوشبختانه فضای ایجاد شده در بیمارستان دامپزشکی تهران و نیز وجود تجهیزات مدرن و امکانات همه‎جانبه و کثرت و تنوع موارد ارجاعی، بیمارستان مزبور را در سطح یک بیمارستان رفرانس و قابل قبول برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی توسط اعضاء هیأت علمی دانشگاه‏ها آنهم در سطحی استاندارد مطرح نموده است که باید از مدیر خوش فکر و بالنده آن جناب آقای دکتر پیام محبی تشکر و قدردانی نمود.

به یقین این مجموعه بیمارستانی با داشتن چنین پشتوانه‎هایی قادر خواهد بود که در جهت تولید و نشر علم دامپزشکی در ابعاد بالینی و نیز ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان علاقمند و مستعد گامهای مؤثر بردارد.

دکتر ایرج نوروزیان / استاد بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران / یکشنبه 6 دی ماه 1389 "

 

توضیح : حکیم مهر پیش از این ضمن انتشار خبر بازدید دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور از بیمارستان دامپزشکی تهران که توسط روابط عمومی آن بیمارستان ارسال شده بود ، نظر برخی دامپزشکان بخش خصوصی را هم که نسبت به اشتغال اساتید دانشگاه در بخش خصوصی گلایه داشتند منتشر نموده بود. (اینجا)

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
0
بنده با نظر دکتر نوروزیان موافق نیستم.آیا علم و تجربه این اساتید در دانشگاه تهران در اختیار همگان نیست و حتما باید این اساتید در کلینیک خصوصی زیر نظر مدیریت یک دامپزشک عمومی مشغول به کار باشند؟منظورتان از همگان چیست؟اگر صاحبان حیوانات بوده که می توانند به بیمارستان دانشگاه تهران مراجعه کنند و علم و تجربه آنها بشکلی پویا و بهینه به قول شما استفاده کنند.
نظر شما
ادامه