کد خبر: ۴۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس باغ وحش ارم تهران ضمن تکذیب مرگ یک قلاده شیر در این باغ وحش گفت: نمی دانم چرا چنین اظهار نظرهای غلطی در مورد مرگ حیوانات باغ وحش از سوی مسئولان و کارشناسان مطرح می شود.
امیر الهامی با تکذیب خبر منتشر شده در مورد مرگ شیر در باغ وحش ارم در روزهای گذشته گفت: در هفته گذشته یکی از شیرها را بیهوش کردیم و از این حیوان خونگیری شد تا برای نمونه برداری به آزمایشگاه فرستاده شود.

وی تاکید کرد: هیچ مرگ تازه ای بر اثر مشمشه در باغ وحش ارم اتفاق نیفتاده و هیچ شیری بر اثر این بیماری یا بیماری دیگری در روزهای گذشته تلف نشده است و واقعا جای سوال است چرا اظهارنظرهای ناصحیح از سوی افراد به رسانه ها داده می شود.

این در حالی است که هوشنگ ضیایی مدیر پروژه احیای ببر سیبری و مشاور معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست به رسانه ها گفته که یک قلاده شیر در این باغ وحش سه روز پیش از بین رفته است.

وی درباره علت مرگ یکی از شیرهای باغ وحش ارم گفت: علائم بالینی در شیر بیماری مشمشه را نشان می‌داده است اما برای اظهار نظر دقیق نیاز به مشخص شدن نتایج آزمایش‌ها داریم. آزمایشات گرفته شده از شیر تلف شده به کشور آلمان ارسال کردیم تا نوع بیماری مشخص شود.
 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
-
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
از یک طرف میگن باغ وحش آلوده به مشمشه است و از طرف دیگر دوست دارند قضیه را ......... کنند و بگن هیچ حیوان دیگری در باغ وحش بیمار نیست تا نخواهند آنها را بکشند!! به نظرم بهتره یک کمیته حقیقت یاب واسه مرگ مشکوک ببر سیبری تشکیل بشه!!
نظر شما
ادامه