کد خبر: ۴۵۴۲۴



​​​​​​​دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق ارز و کالا در شهرستان کوهدشت با بیان اینکه باید از خروج دام زنده فاقد مجوز در این شهرستان جلوگیری شود، گفت: دام‌های مازاد بر مصرف شهرستان کوهدشت با مجوز از دامپزشکی خارج می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «نورخدا نوریان» در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا کهدر فرمانداری کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر کالاهایی که در شهرستان کوهدشت عنوان قاچاق نداشته با نام قاچاق شناخته شده و باید از خروج این کالاها به خارج از این شهرستان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه براساس گزارش‌های دریافتی افرادی از شهرستان‌ها و استان‌های همجوار با وسایل نقلیه برای خرید دام به میدان دام کوهدشت مراجعه می‌کنند، افزود: این افراد با قیمت‌های گزاف‌تر دام‌های زنده را خریداری کرده و آن‌ها را در استان‌های جنوبی و غربی کشور به‌فروش می‌رسانند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق ارز و کالا در شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه همین دام‌ها به‌احتمال زیاد به کشورهای دیگر صادر می‌شوند، عنوان کرد: براثر ورود خریداران دام زنده از شهرستان‌های دیگر به شهرستان کوهدشت قیمت گوشت در این شهرستان گران‌تر شده‌است.

وی بیان کرد: باید از خروج دام زنده فاقد مجوز در شهرستان کوهدشت جلوگیری شود، چون دام‌های مازاد بر مصرف این شهرستان با مجوز از دامپزشکی خارج می‌شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق ارز و کالا در شهرستان کوهدشت با اشاره به پیگیری دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستان کوهدشت برای مقابله با قاچاق سوخت خاطرنشان کرد: طرح پایش اداوات کشاورزی و واحدهای دامی و صنعتی مجدداً برای جلوگیری از قاچاق سوخت در این شهرستان اجرا خواهد شد.

نوریان گفت: ادوات کشاورزی شهرستان کوهدشت سرشماری شده و نیز واحدهای صنفی و دامی این شهرستان و مقدار سوخت میانگین برای همه این واحدها تعیین شده‌است.

وی با بیان اینکه با همکاری بخشداران و استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی روستا می‌توان بر فعالیت فروشنده‌های سوخت روستایی نظارت داشت، تصریح کرد: با اقدامات نظارتی می‌توان از قاچاق سوخت در شهرستان کوهدشت جلوگیری کرد.



نظر شما
ادامه